6 de març de 2007

De memes: Cinc coses més que no sabíeu de mi, o si...

Els deures de la Dushgel eren senzills i còmodes, i m'ha donatt idea per a un post. Com que ja veig que corre per la xarxa; aquí va el meme de marres.


Treballs que he tingut (els confessables, el de drag queen, millor no entrar en detalls)

1. Mosso de Mercabarna. Quan era estudiant universitari. Durant dos Nadals. Em llevava a les tres i plegava quan la gent entrava a treballar. Durillo de debò...

2. Veremador a França. També d’universitari. Durant dos setembres, al Rosselló. Hi tinc família i em buscaven viticultors que em volguessin contractar. Hi vaig conèixer gent emigrant de condició humil i cor universal. I em servia per practicar el francès. L’idioma.

3. Profe de català per adults. A l’Hospitalet; ciudad sin ley; durant cinc anys. Una etapa que recordo sovint, per la gent que vaig conèixer (que no sé ja on paren) i que em va ajudar a fer-me més personeta i menys somiatruites .

4. Profe d’història de Catalunya a...l’ESCOLA DE POLICIA de Mollet; juàs! No té preu entrar a classe i que els alumnes es posin tots dempeus i ferms. Vaja, com als instituts d’ara...


Pel•lícules que puc veure un i altre cop

No sóc de repetir pel.lis ni rellegir llibres; però hi ha títols que pels seus autors, directors o escenes, m’han captivat. Com a tothom. Hi ha moltes. Diré les que són al meu perfil de blogger

1. Les de l’Oest americà. Sempre m’han agradat. No sé; per allò del paio solitari cavalcant en horitzons amplíssims; tios fora de la llei per raons inversemblants, bons i dolents que no ho són tant, venjances i desamors, escapatòries impossibles, indis i soldats a cops de fletxa i sabre,... Johny Guitar, per exemple? Perquè és del Nicholas Ray (el dire de “Rebelde sin causa”) i té aquella famosa frase entre la Joan Crawford (Viena) i l’Sterling Hayden (Johnny 'Guitar' Logan)

Johny: –Menteix-me Diga’m que m’estimes...
Vienna: –T’estimo.
Johny: Diga'm que m'estimes com no has estiamt mai ningú.
V. T'estimo com no he estimat mai ningú.
J: –Diga’m que m’has esperat tot aquest temps.
V: –T’he esperat tot aquest temps.
J: –Gràcies, moltes gràcies

2. Manhattan o Annie Hall. O moltres altres del Woody Allen. Un tio, a qui de debò, m’agradaria assemblar-me. La Mariel Hemingway, buennuuuuu!

3. Qualsevol de les de l’Stanley Kubrick. Hem sembla un preciosista del cinema, "La Naranja mecànica", "Barry Lindon", "El Resplandor", "2001", .... buf!. Les seves, les he vistes totes.

4. I qualsevol on surti en Jack Nicholson ("Easy Rider"?) , o en Dusthin Hofmman ("Midnight Cowboy"?) i la Nastasia Kinski ("Paris Texas";guauu...!(tinc la música al blog) o la Romy Schneider ("Lo importante es amar" !). I de les nostres, qualsevol amb l’Ingrid Rubio.

Programes que m’agraden

Miro poc la tele, i a banda de les notícies, i partits del Barça (snif!), les sèries, només miro les d’humor fi.

1. Oh! Polònia. El millor de llarg. Ja no sé distingir el veritable de l’imitat.
2. Porca misèria. Com a comèdia dramàtica, deu-n’hi do. Em carrega el divisme del Joel Joan, però els personatges són molt bons.
3. House. El cinisme al servei de les relacions humanes
4. Aquí no hay quin viva. També, fora de TV3, es fan comèdies divertides.


Plats per deglutir tohora:

No sé si tinc alguna virtut, però la de cuiner, ja us aseguro que no. Ara bé, jalar, jalar, m’encanta. I venint de família de venedors de mercat, la fruita i la verdura en primer lloc. Sóc clàssic de mena i m’agrada el menjar senzill. No, no em veureu al Bulli (a no sé que pagueu vosaltres, és calr).

1. Sopa de ceba. Quan fa fred, el millor.
2. Embotits del país.
3. Algun plat de carn a la brasa, amb pa torrat, oli verge, all i tomaquet, collons!
4. De postres. Pastís de Shasser. O un “Deliriums tremens“ de la Semproniana. La xocolata, hmmmm!


Llocs d’internet que visito a diari:

Podria dir www.petardas.com, www.lacuevadelsado.es, www.funcionariosociosos.or, www.sardaneshitsparade.cat, , www.opusdeis.69,..., però si us tinc a vosaltres, que més vull? Doncs cada dia tinc feina a mirar:

1. El meu blog, que la pols s’acumula que fa fàstic.
2. Els blogers que tinc al replà. A casa sempre em falta oli, una cadira, un llibre o un disc i aquesta gent teniu de tot i són un encant de veïns i veïnes. Menys diners, de tot...
3. El web de la feina. Com que en tinc poca, a sobre me’n posen més. Hòstia pu...
4. El teu blog, tu que em mires ara i deixaràs un comentari.

Llocs on m’agradaria estar ara

1. Evident, al llit, amb la M. O millor, amb una massatgista que em deixi el cos nou després de fer-ho.
2. A qualsevol racó de l’illa de Menorca. Sempre.
3. A l’aeroport de Barcelona, amb un bitllet a la mà sense saber-ne el destí.
4. O aquí mateix, que també s’està prou bé.

Ah! I això li he de pasar a algú, oi? No poseu aquesta cara, que no miro ningí. Però com que sóc clàssic, he de deixar deures. Ho faig a gent a qui no n'hagi deixat mai (per allò de tenir més enemics). I la ruelta a tocat: Violette Moulin (això et passa per donar tantes voltes d'idem); al Lapri (que si va amb la Renfe, deu tenir temps per fer de tot) i al Puji (perquè segueixi fotent cullerades a tort i ad ret i se li passi la mala llet per l'eliminació del Barça).

35 comentaris:

the silver blue sea ha dit...

Jajajaja... Si deixes caure coses com aquestes (Llocs d’internet que visito a diari: (...) 4. El teu blog, tu que em mires ara i deixaràs un comentari.), t'arrisques a això... http://thesilverbluesea.blogspot.com
Pd: Avui m'has fet riure molt amb els teus dos penúltims posts i ho necessitava. Un petó i gràcies.

Viatger ha dit...

Hola Veí, tot i que no coincidim amb les feines que has fet i els jalars que t'agraden , a les altres hi trobo molta afinitat, sobre tot amb les pelis i als llocs on t'agradaria estar: amb la M. no ho se, però segur que si tu hi estàs be, jo també. I a Menorca totalment d'acord , m'hi perdo molt sovint, i les ganes que tinc de estar-hi més !!

Records !

Tondo Rotondo ha dit...

Déu n'hi do: quanta vida!!! M'imagino lo de l'escola de policia, seria divertit enganxar-ne algun amb una xuleta, jejeeje

onix ha dit...

jo ja ho dic que tens bon gust , al menys menjant i mirant pelis ! on coi es la Semproniana ?
Gràcies
XDDDD
;)**

Duschgel ha dit...

Molt bé, veí!! Tant que et queixaves i, veus, t'ho has passat bé i tot! :P

Et diré que el pastís de xocolata que t'agrada es diu "Sacher", pronunciant la "ch" com a jota suau. O ja ho sabies i has parat una trampa?

Un petonàs amb gel de xocolata ;P

Puji ha dit...

Cony veí, ja me l'has col·locada! Aquest és llarg de collons, eh?

Dilluns el tindràs fet. Una abraçada al replà.

Candela ha dit...

A MOLLET??????????????????????????????????????????????????????? AI REDEU QUE ENS CONEIXEREM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

El veí de dalt ha dit...

The silver blue sea (mar d'argent blau; o argent blau marítim, o mar blau d'argetn,...)
Benvinguda. I ben visitada.

Viatger,
és que l'illa té un encant epecial, oi?

Tondo,
no tan sols vaig enganxar "futurs policies" amb xuletes; sinó que es copiaven els exàmens uns als altres! En fim...

Ònix,
La Semproniana és un restaurant de l'Ada Parellada, la de la nissaga dels Parellada de la Fonda Europa de Granollers (Semproniana era el nom que els romans van donar a aquesta ciutat). El restaturant està a Rosselló 148. És curiós de veure (per la decoració) i es menja prou bé. Et deixo el link

http://www.bcninternet.com/es/restaurante_detalle.php?contentid=671

Un altre resturant 8aquest del seu germà Ramon) està al c/ Argenteria (Senyor de Perellada); que ja deus conèixer,

Dushgel,
no sabia del cert com s'escrivia, però com que m'agraden les "esses" sonores, pues essso.

Puji,
no m'ho tinguis en compte a l'hora de l'herència

Candela,
molletina? O ets mossa d'esquadra! Juàs!

Mikel ha dit...

jo venia a parlar del barça... Mmmm no em barrufen els memes.

Edu ha dit...

lo de l'escola de Policia té la seva gràica, per cert, cantaveu els Segadors abans de començar la classe a l'estil cole religiós amb el parenostre?

Candela ha dit...

Em refereixo a la escola de polis és clar! Mossa no. Però ficada al mundillo.

Abogada en Bcn ha dit...

Visca woody allen!

annatarambana ha dit...

He lleguit Sacher? Mmm... Orgàsmic i ambun vienès al costat és indescriptible! Oh!

Woody Allen, és senzillament fantàstic!

Pd40 ha dit...

Ei, veí... gràcies per salvar-me del meme. Això de Mollet... tu i la candela... ui ui ui que jo també hi tinc contacte. Si doneu més pistes us enxampo...

Arare ha dit...

Jo, com l'annatarambana, sacher i vienès (per cert, és alt, morenet i amb ulls clars, annatarambana?)

I les pelis... guau! Aquella del Txaikovski era del Kubrik? és que em va impressionar força... (Glenda Jackson i un paio que anys després va fer de capellà en una sèrie de la tele)

i per què no pots explicar la teva època de drag queen? vaaaaaaaaaaaa,vaaaaaaa,vaaaaaaaaaaaa!!!!

Gatot ha dit...

ufff nen.... el cert és que memes d'aquests donen moltes peces al trencaclosques...

tenim força coincidències...
i d'altres que no coincideixen tant.

(ah i per cert... a mi no m'hi trobareu a cals mossos... si no és en una masmorra!) :DDD

El veí de dalt ha dit...

Edu,
Segadors, Virolai i L'Emigrant, per aquest ordre.

Candela,
tens manelles per lligar el Lumi al llitet?

Abogada,
I visca! Però ara, amb això de filmar a BCN em sembla que ens caurà un bany de provincionalisme catalanòfil...Només calia veure com els queia la baba l'Hereu, al Portablella i a la Mayol ahir a TV3 mentre l'Allen els parlava dels seu projecte de peli pel juliol d'enguany a BArcelona amb la Penelope Cruz (puagh!) i el Bardem (bien!)

Annatarambana,
el vienès és un paio de Viena que te'l "sepilles" mentre li fots a la xocolata? ;-)

pd$0,
no dono més pistes i el proper meme te l'encolomo, que lo sepas.

Arare
Aquesta del Txaikovski que dius és del Ken Russel ("La pasión de vivir"), que també va fer una sobre Mahler i la potentíssima Tommy, amb Roger Daltrey (The Who). Això de drag quenn, només pels iniciats.

Gatot,
aprofitem les diferències i enfortim les similituds.

^eMMa^ ha dit...

ei vei! doncs m'he vist a l'apartat de pàgines que visito i t'he volgut deixar un comentari!!
jjeje

salut!

Déjà vie ha dit...

osti he passat d tenir encant a ser al replà d ca teu. No t'amoinis a ca na Déjà d sal mai en falta ;)

Clint ha dit...

Veí si vas a la fonda Europa, a granollers, no deixis passar la Maria Antonia (amb colis de gerds per als dèbils i més xocolata desfeta per sobre per als maxus maxus!) te'n lleparàs els dits!

Candela ha dit...

CONEIXO LA FONDA EUROPA!!! aquí tots anem als mateixos llocs o què?

Candela ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
El veí de dalt ha dit...

Emma,
no em dius si es la pagina de "petardes" o la de l'"Opus"!

déjà vie,
toc!, toc! tens un bri de farigola per la sopeta?

Clint.
doncs a fer la matxada!

Candela,
però... que fas sota la taula!

Joana ha dit...

Això de profe , imposa...
Les pelis d'en Woody Allen, les del oest...m'encanten. Bé i deixo altres similituds per un altre moment i les no coincidències, també... ;)

violette ha dit...

Bonsoir... ara aterro de la lluna! (l'eclipsi em va girar del revés i encara he rodat més aquests dies).
Em fa il·lusió que em deixis deures, Veí, te'ls acabo abans del cap de setmana!

SU ha dit...

"tu que em mires ara i deixaràs un comentari..."

No hi podíem faltar, veí!

Setmana atabalada!!!

Aviat tindràs notícies al nostre bloc de les respostes i el premi!

Un petó, veí i amic!

nimue ha dit...

oooooh! el delirium tremens de xocolata és meravellósssss!!! :)
I Woody Allen també!

Alepsi ha dit...

I jo que tinc curiositat per provar la sopa de ceba.... xDDDD

Anònim ha dit...

M'encanta el delirium tremens de xocolata del Semproniana (també el demanava sempre al Coses de Menjar) i també m'encanta Manhattan (no sé quantes vegades l'he vista)...

Ptons, veí :)

sabateta

Joan ha dit...

A l’aeroport de Barcelona, amb un bitllet a la mà sense saber-ne el destí....això és sense dubte, el somni de la meva vida. De veritat, sempre que posos els peus en un aeroport agafaria el primer avio´!

Robertinhos ha dit...

veí, a ca en Robertinhos...de xocol·lata poca...ara bé...si vols una mica de sal

Abogada en Bcn ha dit...

Pensem el mateix de la Pe (puaggggh)

El veí de dalt ha dit...

Joana,
ho descobrim, doncs.

Violette,
així m'agrada: una noia plaicada!

Su,
premi! serà xocolata?

Minue,
canvi de look?

Alepsi,
no pot ser que mai l'hagis provat!

Sabateta,
segueix deixant petjades amb els teus talons.

Joan,
però no amb Air Madrid!

Roberthinos,
tu ets més salat que dolç, mmmh; no ho hagués dit. O és una altra xocolata?

Abogada,
Puagh, puagh!

Robertinhos ha dit...

jajajaja

no, sóc molt dolç...el problema és que la xocol·lata de 74% cacau a casa meva dura poc, perquè me la menjo jo tan ràpid com arriba.

Anònim ha dit...

No sé pas com he aterrat per aquí... però m'he divertit una estona.
lamevaescola.blogspot.com