23 d’octubre de 2008

De Calents i contents (6): Mandra, de la Llum de dona

Llum de dona és un d’aquells blogs que no podia deixar d’aparèixer en aquesta secció. La Joana, la seva autora, un gironina amb orígens garrotxins, és qui està al darrera. La Joana sol delectar-nos amb escrits sensuals, vaporosos, intel·ligents, imaginatius. D’aquells que et desvetllen el desig i et deixen un dolç regust que es va desfent als llavis. Poques vegades el nom d’un blog defineix allò que s’hi troba. La llum d’uns posts que encenen els ànims i la dona que hi ha la darrera que mostra el vessant més sensual del cantó femení. Com aquesta “Mandra” que ens envia especialment pel programa. Un escrit breu però intens.

La trobareu a www.llumdedona.blogspot.com


Altres relats llegits al Racó del Blocaire Calent (ONA FM, 103.5)

1. "Mitja taronja", de El veí de dalt
2. "Papers cubans", de la Joana Torres
3. "Unes botes fetes a mida", de la Caliope
4. "Debilidad", de Guiller Pirata (no té blog)
5. "Un dissabte qualsevol" de l' Estripanits
6. "Mandra", de Llum de dona


(en premsa)


7. "Cita a cegues", de Trina Milán

8. "Ments-turbacions, de El Gatot

_______________________

Aquí, l'audio



___________________________

I aquí el text:


MANDRA


@ Bauer-nudes.com


Avui no he anat a treballar. No calia que m’aixequés a les set, com sempre, amb el so despertador. Per sort, puc mandrejar entre els llençols. Tu sí que t’has hagut de llevar d’hora. Has procurat no fer soroll en sortir del llit en anar al bany. M’agrada girar-me i ocupar el lloc que tu has deixat lliure. Sentir la teva escalfor.


Quan t’anaves t’¡has apropat per acomiadar-te i, mig adormida, del llit estant, t’he fet un petó breu als llavis. M’he quedat sola. La persiana estava un pam oberta. Entrava aquell airet fresc, matiner, que et deixondeix el cos. M’he donat la volta. Bocaterrosa. Tenia temps i mandra, tot alhora.


El sol s’ha anat endinsant dins l’habitació. Entrava per les escletxes que deixaven lliures el fulls de la persiana. M’ha acariciat, primer els peus i després les cames. He notat la seva lleugera escalfor al cos. He mandrejat una estona més. He deixat que el rajos de sol m’envaïssin una mica més, mentre m’anava desvetllant. L’abraçada era dolça i càlida. Feia de bon estar-s’hi…


Era el sol que gosava dibuixar camins sobre la meva pell. He recordat les teves mans. Ell ha planat sobre els meus pits. I jo continuava enyorant el teu tacte. Recordava quan me’ls apames d’aquella manera ferma i decidida, tan teva,...


Els raigs del sol s’han anat acostant a la meva boca i, insolents, han resseguit els meus llavis…Me’ls he humitejat. Àvidament. Però jo continuava desitjant els teus. T’he trobat a faltar. No estic acostumada a que entrin per la finestra i m’abracin sense permís.


Ha passat una llarga estona. No sé quanta…Tenia els ulls closos i he començat a somiar desperta.


He deixat acaronar-me per unes mans invisible, que em buscaven els plecs del cos. Fins i tot les meves s’hi han afegit. M’he endinsat en els meus secrets. És temptadora la nuesa!


I mentre em deixo acariciar observo la capseta embolicada amb paper de xarol, que ahir vaig desar damunt el tocador… Un regal que em faig fer. Per obrir-lo avui. Per tu. Per aquesta nit. Per a mi…


I dubto si obrir-lo. Sense esperar-te.


Em costa contenir-me. Esperaré una estona. El dia és llarg. I el tinc tot per a mi…


Desfaig el llaç a poc a poc. Desembolico l’envoltori. Obro la tapa. I em miro el seu contingut. Les trec de dins la capseta. Hi passo els dits. Noto el seu tacte sedós, suau. El color, d’un verd poma. M’agraden. Penso que t’agradaran quan les vegis. Quan ho sàpigues. No tinc espera. Me les poso. La humitat del sexe fa que entrin suaus. A poc a poc. No em van ni balderes ni molt apretades. M’agrada sentir-les dins. Deixar anar la imaginació i imaginar-te. Somiar que ets tu que hi està enlloc seu. Aquí dins. Aquí; amb mi…


M’excito al notar el seu bellugueig. Com unes pessigolles. M’alço, Vull passejar amb elles per tota la casa mentre penso en tu. Em deixo posades només unes culottes d’encaix, també d’un verd poma. Tot va a joc. M’assec a la cuina i em preparo un cafè. Noto el seu fregadís amb la meva carn. Hmmmm! El flairo. Em desperto amb el seu aroma…




«A vegades m’agafa una mandra que em convida a assaborir la vida. Una peresa dolça feta d’instants que s’allarguen…»


Prepararé el sopar per aquesta nit. Passejaré amunt i avall, feinejant per la casa, sentint el seu vaivé dins el meu cos. Frueixo amb l`íntim plaer silenciós del seu tacte.




Tornaré “les boles” a la capseta. Les embolicaré de nou i faré del meu, el teu regal! Duen la meva fragància més íntima. La meva olor serà la teva olor.


També els paletes que fan l’edifici del davant s’han comportat. No han fet ni un soroll! Quan m’he aixecat i he alçat la persiana han tornat a la feina. Deuen haver aprofitat aquest recés per esmorzar.


Sense pressa… Tot el matí ha estat per a mi!


Ja t’ho explicaré quan tornis de la feina aquesta nit. Deixaré que siguis tu, aleshores, qui me les treguis i me les posis. Una rera l’altra..


I és que ni el sol del matí s’hi ha pogut resistir.


@ Llum de Dona




Si t'ha agrada't, pots votar-me a:
Votam al TOP CATALÀ!

11 comentaris:

Dessmond ha dit...

Aquest blog que recomanes és tot un clàssic. Bona tria, vei. Sempre has sabut voltar-te molt bé.

Rita ha dit...

Com no podia ser d'una altra manera... esplèndida la Joana!

khalina ha dit...

quin bonic despertar!

Albanta ha dit...

Impresionant la qualitat i la sensibilitat de la Joana.
Quin regal més especial per a l'afortunat!!
Una abraçada veí.

Montse...Arare ha dit...

Joana, tens un gran do!
Un relat fins i tot poètic!
Felicitats.

Clint ha dit...

Què té aquesta dona...aiiii!

Efrem ha dit...

Quasi em poso catxondo i tot! hehehe
Bon escrit.

Cèlia ha dit...

Un relat fantàstic i sensual, un bon, bon relat!

El veí de dalt ha dit...

Des,
Són les veïnes que tinc!

Rita,
lo mismo digo

Khalina,
"bonic"? , jo diria, encès...;-)

Albanta,
jo em demano unes per Reis!

Clint,
té glamour

Cèlia,
jo diria, bombom.

Arare,
sense el "fisn i tot"!

Joana ha dit...

Gràcies a tots ia totes!
Una abraçada!

Mon ha dit...

realment exquisit Joana