Desideràtums, morralles, panegírics i altres galindàines sobre el món màgic (i tràgic) de la literatura, l'erotisme i l'actualitat més prosaica i lúdica amb una visió(cons)tructiva, irreverent i desimbolta.
23 d’abril del 2007
Sant Jordi's day
Una rosa del veí de dalt per a totes les noies blocaires que alguna vegada han recalat pel meu piset. Que tingueu un feliç Sant Jordi! (i els qui us en dieu, també).
Moltes gràcies Veí. Que passis un bon dia entre les dues olors que més m'apassionen: L'aroma de les pàgines d'un llibre i la fragància de les roses. Un petó.
A vosaltres (elles), gràcies pels compliments. Espero que hagueu tingut roses reals i no només virtuals. Que no m'enteri... I l'hagueu recompensat amb un llibre (que no m'enteri tampoc).
A vosaltres (ells), de llibres, no us en puc passar. Si de cas, critiques literàries. En vénen dues de camí.
A Uribetty, benvingut a ca meua. Anem passant.
A la Cruela, ets dolça i cruel. No es pot anar amb presses i fer les cagades de picatge que faig. (Si no les fes, tampoc seria el veí de dalt; sino el veí perfecte! ;o)
Hola veí soc l'Ale ja he vist que has fet els deures molt bé i que l'estudi és molt empíric... Tinc internet romput i m'estic conenctant als ordinadors dels amics... Donaré senyals de vida...
Gràcies Veí!
ResponEliminaQue tinguis una bona diada de Sant Jordi tu també guapíssim!
Petons!
Que tinguis un dia de Sant Jordi ben feliç, Veí!
ResponEliminamoltes gràcies Veí :)
ResponEliminaque tinguis un bon dia!!
@--`--
un petó!
Vinga noi, que avui et deus posar les botes a mirar paradetes eh! bona diada (encara que no m'hagis regalat cap rosa ;) jajaja
ResponEliminaPassis una gran diada de Sant Jordi !!!
ResponEliminaBona diada, veí. Feliç Sant Jordi!
ResponEliminaGràcies veí, que passis un bon Sant Jordi!
ResponEliminaVeí,
ResponEliminaEt perdono la falta sintàctica perquè la rosa és maca. I perquè la intenció és el que al final compta. (Això diuen).
Cruel que és una.
Merci veí!!! ja no puc dir que no en tinc!! :DD Ptons i molt bona diada de Sant Jordi!
ResponEliminaI els nois no tenim llibre? d(Ò·ó)b
ResponEliminaBé amb la rosa m'hi conformo:p
Ens llegim!
Moltes gràcies Veí. Que passis un bon dia entre les dues olors que més m'apassionen: L'aroma de les pàgines d'un llibre i la fragància de les roses. Un petó.
ResponEliminai els nois no tenim llibre? :s
ResponElimina(Bona diada!)
MOLTES GRÀCIES!!! ETS UN SOL!
ResponEliminabon dia de cultura i roses camarada veí de dalt.
ResponEliminaBon dia de Sant Jordi, Veí... Gràcies per la rosa... vermella i amb espines!
ResponEliminaMoltes gràcies veí!
ResponEliminaFeliç diada a tu també!
Jo agafo la meva! i és que tinc debilitat per les mateixes...
ResponEliminaPetonets.
feliç st jordi!!!
ResponEliminaBona diada!!!!!!!!!!!
ResponEliminaGràcies Veí!!!! M'encanta!
ResponEliminaLa posaré a la entrada, per que quan vinguis a demanar-me sal, la vegis!!! ;)
gràcies per la part de rosa que em toca! :))
ResponEliminaA vosaltres (elles),
ResponEliminagràcies pels compliments. Espero que hagueu tingut roses reals i no només virtuals. Que no m'enteri... I l'hagueu recompensat amb un llibre (que no m'enteri tampoc).
A vosaltres (ells),
de llibres, no us en puc passar. Si de cas, critiques literàries. En vénen dues de camí.
A Uribetty,
benvingut a ca meua. Anem passant.
A la Cruela,
ets dolça i cruel. No es pot anar amb presses i fer les cagades de picatge que faig. (Si no les fes, tampoc seria el veí de dalt; sino el veí perfecte! ;o)
Hola veí soc l'Ale ja he vist que has fet els deures molt bé i que l'estudi és molt empíric...
ResponEliminaTinc internet romput i m'estic conenctant als ordinadors dels amics...
Donaré senyals de vida...
Mercès per la rosa, maco !!!
ResponEliminaFeliç Sant Jordi !!!!!
doncs a mi me n'han regalat una també!!
ResponEliminaUn petó!
ResponEliminala costy m'anava a regalar un llibre i li "para reina, que per llegir ja tinc feina als blogs"..
ResponEliminaval, veí, molt maco, eh?
ResponEliminai als gats... que ens bombin, no?
a més... ara et despenges amb floretes a les noies? i tot allò que vam parlar el dia del partit del barça?????
Gràcies! No sóc blocaire..... però me'n vaig agafar una i et vaig deixar un petó :)
ResponEliminarenata
repeteixo el que vinc dient per la majoria de blogs...ST.JORDI HAURIA DE SER UN DIA FESTIU!!!!
ResponEliminaMoltes gràcies amb molt retard! :)
ResponEliminaMoltes gràcies veí! És una rosa preciosa
ResponEliminaAllenja,
ResponEliminaViven!
A les veínes endarrerides,
mai és tard si arribeu al lloc.
Al Gatot,
una cosa és el que es diu i una altra la que es fa.
Mikel,
doncs jo crec que no.
Arribo tard, però agafo la meva rosa. Un petó i un somriure
ResponEliminaUna mica tard, em temo, però gràcies i petons.
ResponElimina