20 d’agost del 2008

Recordatori cadavèric i deures estiuencs...


Aterrisso d'una revolada al replà des de terres holandeses; miro la bústia, les poques notes sota la porta, responc alguns emails, miro en diagonal tots els blogs que heu anat actualitzant aquests dies d'agost -no puc deixar ni comentaris-, i torno a saltar fora del veïnat quasi sense desfer la maleta... i fins el setembre! Per tant, sóc fora dues setmanes més. Però no puc deixar de fer uns recordatoris cuita-corrent.

1) El cadàver exquisit ascendet i el descendet s'han creuat ja! Just a la meitat, com era de suposar! La pobra Silver ha rebut a la vegada la paraula de la Cruella i de la Palito. Ara, ella, ha de seguir donant joc cap amunt i cap avall. Els que aneu rebent les paraules dels vostres antecesors, no oblideu d'enviar-me el vers sencer a mi per correu (elveidedalt@gmail.com) ! (Trina, encara no tinc el teu!)

2) Les Històries veïnals es van publicant a mesura que m'arriben. Ja n'he penjat la meitat, cinc. La resta, teniu aquests calorosos dies d'estiu per acabar-les i enviar-me-les. Perquè suposo que voldreu seguir amb noves HV durant les pluges de la tardor, oi?

3) Ja he rebut sis relats per ser emesos als Calents i contents! Recordeu la convocatòria, oi? Moltíssimes gràcies, doncs! Però n'espero més... Especialment d'aquells i d'aquelles que ja saben que escalfen sovint la catosfera i el veïnat amb el seus postsi comentaris. I els que no, ho proveu, què caram! Que es tracta de fer-la més grossa cada cop!

4) Algun dia, haurem de publicar tot això..., cada dia ho veig més clar.

5) Ah! I les integrants del Maleruveïnes Futbol Club, seguiu entrenant i escalfant-vos com ja us vaig explicar. Si puc, en faré alguna ressenya aviait... Podeu anar a emprenyar a les de l'equip contrari a cal Paseante, mentrestant; que no paren de provocar...

Bona canícula agostina!

Sigueu molt bons (o dolents) veïns i veïnes!



Si t'ha agrada't, pots votar-me a:

Votam al TOP CATALÀ!

13 comentaris:

Striper ha dit...

Jo ja t'enviat una colaboració i crec que no tinc deures pendents.

Anònim ha dit...

Caram! No són poc els deures, no. Però sempre que siguin d'aquest estil es fan amb més ganes i amb gust :D

Anna Tarambana ha dit...

Tiu, que se m'ha passat això del "Calents i Contents"! Bé, de tota manera,la literatura eròtica mai ha etsta el meu fort! M'agrada més parcticar-le que escriure-la! :P Perquè deu anar d'això, no?

Per cert: estic super en forma! Les vacances alPirineu a excursió diària m'han enfortit les cames i ara a casa, ho juro, cada dia faig 45 minuts estiramenrs i jilipollades varies! Jajajajaja!

Una abraçada veí!

Cèlia ha dit...

Veí, tenim estones de tot, som bons i dolents segons convé... uf! quin cansament això de les vacances... quin moviment!

zel ha dit...

Ja he anat a marejar la perdiu del paseante (ui que malament sónaaaaaaaaaa!!!)
i no m'ha arribat un dels dos cadàvers, encara... A veure si m'arribarà podrit...

petons guapíssim, rei del mambo, sal de la vida!!!!

Antígona ha dit...

Pues sí que está costando esto de los cadáveres, ¿no? A este paso llega la Navidad y aún no están listos. Claro, que ya se sabe lo que cuesta desplazar un peso muerto... ;)

¡Un beso!

Joana ha dit...

Quan arribis tu de vacances...tornaré a marxar. Amb tanta feina m'has estressat! ;)

mossèn ha dit...

em pica l'entrecuix ... algú pot ajudar-me ??? ... salut

MeTis ha dit...

mes deures ara a l'estiu??? quina mandra,sira la calor, que teniem que fer? imposible pensar ara amb el llit per altre cosa que no sigui la midgiada....

Trina Milan ha dit...

Veí, que no he rebut el que t'haig d'enviar....;-)

estripanits ha dit...

Xato, passa per ca meva, que t'hi he deixat una coseta...

El veí de dalt ha dit...

Striper,
rebut!

Caterina,
doncs a veure!

Anna,
deus estar com una "pimpolla"

Cèlia,
doncs ara a posar-se les piles!

Zel,
mambo, salsa,...? bolero!

Antigona,
ni que lo digas,...esto va mas lento que la financiación autonómica!

Joana,
quina sort!

Mossen,
jo tinc un pal, llarg i estret...

Metis,
fes migdiada i pensa alhora, dona!

Trina,
ai, deu meu! Vaig a veure...

Guspira ha dit...

Ei veí, jo et prometo que també faré els deures però quan acabi de revifar les plantes marcides...Quina feinada! I em diu que no li vaig deixar la clau sota l'estora... Doncs haver-me entrat per la finestra! Que jo t'hi entro,que tu ja ho saps! ;-)
Vaaaal, prometo fer els deures aviat...