4 de maig del 2009

Com no se m'havia acudit abans!


Com no se m'havia acudit abans! Fer merchandaising (serà "mercendatge", en català?) de les Històries veïnals! Sort que tenim veïnes que estan por la labor i se les empesquen totes. Xapes de les HV i de Blogville per tot el veïnat! Rateta, ets un sol de primavera!

Evidentement, al costat hauré de posar-me la de Blogville, el terme "encunyat" (això, sona fatal!) per una altra veïna de pes, la Violette!

Una xapa de les HV que lluiré amb orgull quan passegi per les nits barcelonines. No, no faig de "chapero", tranquils...

Fliparé el dia que tregui alguna veïna a ballar (primer n'hauré d'aprendre), o demani una cigarreta a algun veí pel carrer (abans hauré de tornar a fumar) i descobreixi que també la duu posada! Aquell dia, haurem tancat el cercle.

Per cert, no m'oblido de la festa promesa... Què tal una revetlla de Sant Joan al terrat del veí? Potser ens reservem el dret d'admissió només a aquells/es que llueixin el distintiu al seu blog? No.., tampoc cal ser tan restrictiu ni llepafils... Hi està convidat tothom qui vulgui venir, què caram. Que lo sepais. Fins i tot, ell. (Al millor, el Roberthinos lliga i tot!)

Això sí: caldrà que dugueu alguna cosa per la festa... Ja pensaré què. D'aquí uns dies ho dic. Ara per ara, aneu continuant escrivint o gravant en vídeo les 6HV, que ja hem entrat en la segona quinzena i em sembla que no tots/es heu fet la feina.

I el cadàver veïnal? Em sembla quetambé s'ha tornat a aturar en un esglaó que no em respon... Mira que si baixo!

Sigueu bons minyons i minyones!



Si t'ha agrada't, pots votar-me a:

Votam al TOP CATALÀ!

13 comentaris:

Dessmond ha dit...

Merxandatge em sembla que es diu.
I això és de franc?.

gatot ha dit...

a Salt se'n deia mercadeig... però si, la RaTeta és un sol...

i... no se t'ha acudit, perquè no ets prou femení... a veure si espavilem, eh? que no costa tant cultivar l'altra trosset de neurona!

:)

petons i llepades ambidestres!

Cèlia ha dit...

Revetlla? Amb coca de sant Joan, cava i ball? Quin luxe! Molt bé tot, i la xapeta també!

Montse ha dit...

revetlla! COCA!
uau!

Robertinhos ha dit...

Sabia que no tardaries en promocionar les xapes!

Tu monta la festa i pots estar tranquil, que quan estiguis discutint alguna jugada "polèmica" amb el del Turò Park jo m'enduré a les jugadores a ritme de bongo i moviments salseros.

Joana ha dit...

Eppssss jo tampoc se ballar però un "arrambao" segur que sí!

rhanya2 ha dit...

Uieeeeeeeeeeé!!!!!!!!!!!!!

RaT ha dit...

BIENNNN!!! vaig planxant el vestit... a veure si trobo la planxa... l'any passat la vaig guardar... ara no sé on...

mercadeig?? no, no, merchandaising que nantrus som moderns!

Violeta ha dit...

Veí, si no saps ballar, tigues tranquil: jo t'ensenyo salsa, merengue, txá-txà, i el que calgui...

Vingaaaaa.......

Deric ha dit...

molt guapes les xapes!

Joana ha dit...

I el vestit...de lluentons? i amb les xapes al pit?
Vaig per feina! :)Vull dir a planxar :)
Bona nit Veí!
Apunta'm a la revetlla...ja saps per què...

El veí de dalt ha dit...

Dess,
res és de franc, home!

Gatot,
neurona, quina?

Cèlia,
apuntada!

Montse,
no podies faltar!

Robert,
ja sé qui posarà els discos tota la nit!

Joana,
fet!

Violette,
oh là, là!

Rateta,
planxa? planxada!

Violeta
ja tens assegurança de vida?

Deric,
a que si?

Joana,
Perquè tu faras laalr!

el paseante ha dit...

Em sembla que tinc una comunió aquella nit :-)