12 de setembre del 2009

Nova temporada. tornem a l'atac! (1 / 3)



Aquesta ha estat una temporada difícil. Tots els elements se’ns han posat en contra. Que si malalties, que si girades de turmell, que si operacions estètiques, que si època d’exàmens, que si tinc vacances, que si aquesta nit surto amb el novio, que ara comencen les rebaixes,... Tot i així, hem quedat en una meritòria penúltima posició a la lliga de comunitats veïnals de Blogville. Però ja sabem que nosaltres no anem a guanyar partits, sinó a passar-nos-ho bé. I a fe de Déu que cada encontre de les Maleruveïnes FC és un festival! Pitjors els ha anat a altres, que no gosen ni comentar-ho en el seu blog. Crec que s’han endut mitja dotzena de gols per partit de mitjana. I el nostre 1-18 a domicili, em aquell camp de cols que és el Turó Park, els va fer mal al cor, pobres. Al final vaig dir a l’Aupí tanto del honor... a domicili, en aquell camp de cols que és el que es fes un gol en pròpia porteria, per allò que poguessin dir que havien fet el tanto del honor.


La veritat és que ens ha faltat seriositat en els entrenaments per conjuntar l’equip. Bé, el cert és que ens ha faltat entrenaments. I per què negar-ho... No n’hem fet ni un! Quan venien unes, faltaven les altres. Les que venien es deixaven els cordons de les botes a casa o el short el tenien foradat. O no els quedava gel de dutxa. O no duien la manxa per inflar la pilota. Ni la pilota. Durant la temporada algunes han caigut en aquest malson de l’embaràs i d’altres són mares primerenques. En fi..., excuses de mal pagador per fer cas omís de l’entrenament i acabar tots plegats anant la tasca del costat, cantant cançons de taverna i lligant amb els universitaris que la freqüenten. (L’amo m’ha promès barra lliure tot l’any: des que porto les integrants de l’equip al local, la parròquia se li ha multiplicat per sis). Li he dit que ens faci d’espònsor. Però ell insisteix en fer de massatgista.


Però això ha de canviar enguany. Aviso. Ara comença una nova temporada i cal reescalfar els ànims. Si els del Barça han aconseguit cinc copes, nosaltres, almenys , hem de guanyar cinc partits. Dono per guanyats els que ens enfrontaran a l’equip del tanoca. La veritat és que en aquest estiu he estat fent intents per fitxar a les seves principals estrelles. L’Emily, la Xurri, la Joana, la Rita, la Violette, la Khalina, l'Arare, la MK, ... (no sé que els dona, el noi; els deu fer vudú o segrestades). I la veritat és que ja tenia el document a punt de signatura. L’oferta era immillorable: passi VIP a Kiki de Montparnasse, sis caps de setmana pagats a les termes Montbrió, carnet de descompte al Sephora i entrades preferents a tots els concerts del Sant Jordi. El mateix que a totes les integrants del Maleruveïnes FC. Però m’ha fet pena, el pobre. Almenys, és més honrós guanyar-los a dreta llei.


Amb tot, alguns pilars dels nostre equip s’han donat de baixa definitivament de l’entitat. I no per anar-se’n a l’etern rival; sinó per fer les maletes i desaparèixer de Blogville. Espero que el vagi bonito allí on siguin. O dic de cor. Aquest any, doncs, em quedo sense la Sol Solet, la Txell , la la Cruella, la Palito, la Meta , l'Euria;
l'Elur; la Metis ; l'Abogada , la Boira, , i la Marinetix. Punto.


Però no patiu. Les he suplert amb unes nous fitxatges de nivell fins confeccionar una plantilla de 24 deeses que ni tota la pasta gansa del Florentino aquell podria pagar. I encara està obert el mercat d’hivern! (O dic per si alguna es vol afegir..., eh?)


I després de diverses càbales, he confeccionat l’equip de la temporada 2009-2010. Heus lo ací:


A la porteria: l'Aupí

De defensa central: la Joana T. i la Violeta

Al cantó dret: la Mireia i l' Antaviana

Al cantó esquerra: la Zel , la Su i Caterina

De defenses lliures: la Déjà Vie,

A l'eix central: l'Anna Tarambana i l'Anna, i la Kweilan

De central drets: la Silver i Viuillegeix

De centrals esquerres: Dusghel , la Rosa V.

De davanters centre: l’Albanta i l'Alepsi

De mig volant dret, la Platxèria

De mig volant esquerra, Prosopopeia i la Cèlia

De davantera, dreta: Carme Fortià

De davantera esquerra: la Jo Mateixa i la Rateta Miquey

De segona entrenadora: la Júlia

Delegada de camp: la Carme Rosanas


Així doncs, vaig convocar l’equip a un nou estage de pre-temporada pel cap de setmana vinent. Per explicar-los el pla quedeu totes convocades al terrat diumenge al vespre. Potser serà semblant al que vam fer l’any passat? Qui lo sa...


(continuarà)


PS És cert, m'oblidava. Ahir , divendres 11 de setembre, en Malerudeveure't va fer 3 anys. Sort que la Dushgel m'ho ha recordat! Entre tanta Diada, tant enrernou amb la Noa, tanta piuladissa dels aturats a Rafel Casanova, tant morbo amb el Laporta, tanta commemoració del la zona 0 a Nova York,... i elveidedalt despistat!



En fi, que les que vingueu demà tindreu pastís. La resta de veïns, teniu l'esmorzar pagat al bar de la cantonada. Sense alcohol.


Si t'ha agrada't, pots votar-me a:

Votam al TOP CATALÀ!

35 comentaris:

BACCD ha dit...

Demà vinc! XD

rhanya2 ha dit...

Doncs sí... Ja s'ha obert la temporada! Però el nostre entrenador encara ens ha donat uns dies de vacances (elis-elis, putxinel•lis) perquè per alguna cosa anem sobrades. Quan ens convoqui ja s'en faran ressò els magazines més glamourosos de Blogville: Marie-Blogue, Cosmoblogvillan, The Blog Viller...
Mentrestant, me'n torno al gimnàs a tocar del Parc de la Quinta Amèlia que m'hi esperen les meves companyes per fer un tè blanc de flors de cirerer desprès del hammam.
Ens veiem aviat!

gatot ha dit...

noi, veí, si que vas despistat...

es veu que encara no saps que tinc una habitació per fer massatges al nou piset...

clar, que com que també venen a gaudir de relax les del haremm... deus estar geloset...

va, home... "compartir" és la paraula! i si no... pregunta-li a Guardiola!
:)

petonets de mudances!

Emily ha dit...

Espera, espera. Què dius de carnet de Sephora, estades a Montbrió, i què més...
Si em primes a tant la victòria, a tant el gol i em fas un massatget de tan en tan, igual m'ho penso. A veure si el Paseante s'espavila i fa noves propostes. De moment continuo amb ell però mai se sap. I res de calentar banqueta que vaig forta ( en marcar gols, home)

rhanya2 ha dit...

(molt fluixet) : Emily!! Traidora!!

Salvador Macip ha dit...

Tres anys són molts!! Felicitats!

Violeta ha dit...

Veí, moltes felicitats pels tres anys...

Defensa central, amb la Joana T,...això sona a molta responsabilitat. Però com bé diu la Violette, anem sobrades i seguim una setmana més de vacances.

Demà al vespre en parlem.

:)

MK ha dit...

Ep! espera que encara no hem pogut fer la foto perque no es teníen acabats els lligueros, i s'han d'acabar de cosirs els pompons als sostenidors..pero ja veuràs , ja ,quin uniforme ens ha fet l'Emily . El Mister quan ve a veure les proves s'emporta una petaca d'aigua del Carme de casa i tot...

MK ha dit...

I felicitats pel aniversari!

Montse ha dit...

ual-la Veí! Tres anys, ja? qui ho diria, amb la carona d'angelet que gastes!

Felicitats!!

doncs això: nosaltres encara de vacaaances, el·lis el·lis! (les de l'altre equip, dic)


p.d.- què va passar amb l'HV6?????????? en tot l'estiu no m'ha arribat res de res, aisenyor, que no us puc deixar sols!

Emily ha dit...

Violette, per alusions a la meva trista persona: vostè no sap que és criar dos fills amb el meu míser sou, sempre menjant, i ara estudiant, pagar una hipoteca,i mantenint el meu marit que em va deixar fa anys però que diu que encara m'estima i em fa pena...He de cosir fins a les tantes per posar pompons als sostenidors, aguantar el míster que mai en té prou amb els entrenaments, les dones de l'equip que sempre volen l'uniforme més cenyit...Com vol que no accepti si algú em millora la fitxa?
I vigili, Violette, que amb la darrera prova no li clavi una agulla quan posi el pompon, :P
Per cert, felicitats Veí!I procura mantenir les seves jugadores lluny de mi que surto amb agulles de cap a jugar. Quedeu avisades, noies...

Emily ha dit...

Ara veig que s'ha colat un espia japonès del Yokohama, segur que ve a veure el meu toc de pilota. La darrera vegada que vaig xutar a porta vaig foradar la porteria...
Ara sí, ja callo que semblo l'MK.

Anna ha dit...

ostres, que una mica més i em perdo l'stage! i el més important, el pastís d'aniversari. Felicitats, veí!

mossèn ha dit...

enhorabona ... bona ??? ... totes ho estan, oi ??? ... salut

Eli ha dit...

Moltes Felicitats...
Mira, no sé si estic en forma, però va.. m'apunto..
:-D

el paseante ha dit...

Carallot, tu has de comprar les teves jugadores amb no sé quins carnets de descompte i passis VIP perquè estiguin al teu equipet d'anar per casa. En canvi, les meves aquesta temporada pagaran gustosament una quota mensual de 120 euros per formar part de l'HFC, tot i que encara no ho saben. Salut.

el paseante ha dit...

I vigila, que et posen comentaris spam. Seràs burru...

RaT ha dit...

xerreu, xerreu, veinetes contrincants, xerreu... Què no sabeu que ara torna la KULtura de l'Esforç??? fins i tot el GURUardiola ho defensa.

Veïnet, una anotació: jo he arribat tard a la felicitació (i a l'entrenament també) perquè m'han obligat a fer les vacances tard... l'esmorzar pagat pot ser amb alcohol, si us plau????

FELICITATS, GUAPU!!!!

Albanta ha dit...

Ostres siiiiiii!! Que il·lusió!!! Jo que de futbol l'únic que sé es que es juga amb un baló!! O no??
Però, això si... davantera en tinc bastant, i de companya amb l'Alepsi segur que fem bon paper.
Contra qui juguem?... Quan?? Em mor de ganes de començar a entrenar.
Felicitats pels tres anys!!

Joana ha dit...

Faré tot el possible, paraula de Joana, això sí, a la primera patada m'hi torno ehhh, que em surten uns blaus que fan por!
Felicitats, per el 3....
Petons

Cèlia ha dit...

F3elicitats, veí, que 3e anys ja són uns quants! Bona temporada!

atikus ha dit...

Bueno a primera vista parece que habeis reforzado la delantera!!!

de todas maneras ya preguntare al paseante si sigo en la plantilla de entrenador a ver que sucede este año, ya sé que un madrileño no es normal en una plantilla aqui pero me integro fácilmente con chicas tan simpáticas ;)

Salut.

Laura ha dit...

Renoi, veí, tres anys són per felicitar! I qualsevol cosa que vingui de tu és benvinguda, xato! O sigui que tinc un quart de volant esquerre compartit amb la guapa de la Cèlia, que deu tenir l'altre quart... quin honor! He estat desconnectada per molts motius i la veritat és que el cuquet ja fa de les seves. Un petó gran i veïnal!!!

rhanya2 ha dit...

Que dius que QUÈ, Paseante!!!???!
Mira que m'apunto al carro de l'Emily, chatín... Aquí, o ens mimes a totes del tot o es posa la samarreta del HFC la teva cunyada... Hombre ya!

El veí de dalt ha dit...

Dusch,
aquí t'espero!

Violette,
al MFC els va els còctels forts!

Gatot,
si comparteixo amb tu, ho arreplegues tot!

Emily,
on estaràs millor que al meu replà?

Violette,
intel.ligent, la noia...

SM,
gràcies, noi!

Violeta,
tu tens "poderio" per això i més!

MK,
ja m'agradarà veure-ho, ja... I gràcies

Arare,
és mea culpa. M'hi he de posar...

Emily,
queda oberta l'oferta. Jo deixo que dissenyis el nostre equipament, si vols.

I a sobre saps xutar! Collons!

Anna,
gràcies noia! Ens veiem!

Mossèn,
estan "super" bones!

Eli,
fitxada!

Tanoca,
a sobres les fas pagar? Emiliy, Joana, Arare, MK, Violette,...que`espreu a canvia d'equip!

Rateta,
esforçades, esforçades, no sé si ho sou gaire,

Albanta,
atenta a l'aparatu!

Joana,
gràcies! I a tallar pilotes!

Cèlia,
gràcies!

Atikus,
este PAseante es capaz de hacerte jugar un 4-4-2 del siglo XIX!

Laura,
gràcies guapa! Aquí seguim!

Violette,
lo que yo te diga... que us té enganyades aquest tanoca!

el paseante ha dit...

T'han tornat a posar spam, nano. Ets burru de collons (et prometo que jo no en sóc el culpable).

Emily ha dit...

El japonès ha tornat, oleee. Li van agradar els meus xuts. Ara no sé si és xino o japo, no en tinc ni idea.
De moment em quedo a l'harem, sempre que el meu míster no ens faci pagar, tindra cara el tio !
Però si vols que faci l'equipació, us posaré els pompons al cul enganxats, veuràs què mones les teves donetes quan remenin el cul, jaja.

MK ha dit...

Que vols dir que parlo massa jo ?.
Emily , jo en vull tres de ponpns..pompons ,vull dir . Vale ?. si?.
Un a cada banda i un altre al "canalillo" , vull dir regatera.
I si als culottes i posem uns serrellets com de charlestón?.
Que et sembla?.
I per qué em d'anar totes del mateix color?
Jo em demano anar de verd , pero de verd brillant , així com de gespa ...
..es que no ho acabo d'agafar això del fora de joc i lo dels penaltys , i lo de correr de banda a banda ;i penso que si m'escaquejo una mica , així si vaig de verd no es notarà massa , no?.
Qué que dius de lo dels farbalants de les mànigues?
qué t'atabalo?
I així que diu qué de pagar 120 euros el Paseante?.
I allò que ens va prometre del creuer? i lo de portar-nos al Botafumeiro i al Liceu?.
Has vist a la foto del Veí que els hi fa arremangar la samarreta?.
Tu creus que el Paseante ens la deixarà arremangar a nosaltres també?

Jo Mateixa ha dit...

Benvolgut Veí.....molt gustosament formaré part d'aquest gran equip i obviament, estaré llesta, preparada i depilada (aixelles, cames i el que faci falta)per tot el que tu manis....nomes faltaria!!!!

Ara bé, serà a l'altre Bloc, doncs El Diari de Jo Mateixa està en Santd-bye una temporada, tens la nova adreça??, ja saps, mitjançant Facebook o el perfil de Blogspot podràs tenir l'adreça del Bloc nou :-D

Petonets d'una jugadora a punt de depilar-se, juasjuasjuasjuas :-P

PD: D'esquerres, si senyor, jo sempre d'esquerres :-D

Els del PiT ha dit...

Culleres Veí! Moltes felicitats pels tres anyets de res, ja deus parlar amb certa coherència a la teva edat, nosaltres encara no podem, ja ho veus...
;-)

Felicitacions! Aprofitant la vuitada i el convit al bar, és clar, hi hi hi...
:)

Unknown ha dit...

x moltes temporades... amb estages productius :-)

El veí de dalt ha dit...

Paseante
ets com al gota malaia!

Emily,
a les "meves" donetes no cal posar res al culet perquè el tenen molt ben posat, elles. ës per això que hauries d'estar al MFC, i no a HFC.

MK,
i no l'arramango més perquè no em deixen

Jo mateixa,
ok, ja faig el canvi!

PiT
tot arribarà.

Tondo,
merci!

Rita ha dit...

I jo badant, veinet!

Moltíssimes felicitats pels tres anys! Això ja fa respecte... :-)
Petons!

Pel que fa a la propaganda, deixa't de tonteries: tot boquilla això teu...

Les has d'anar engatussant i comprant cada dia, perquè si no et marxen totes.

Nosaltres, malgrat l'austeritat, seguim fidels als nostres paseante i atikus, creiem en ells!

Aquesta és la diferència entre un equip i l'altra. Ells ens donen el que no es compra amb diners...

Mon ha dit...

felicitats pel aniversari. (cal un massatgista...m'apunto)

Anònim ha dit...

You do have a point here :) I admire the stuff you post and the quality information you offer in your blog! Keep up the good work dude. Please come visit my site Albuquerque Yellow Page Business Directory when you got time.