8 de gener del 2010

Boclaire invisible: un repàs

Ladies and gentelman, nois i noies, veïns i veïnes! Això ha estat  tot un èxit. Finalment han estat 77 blocaires els inscrits/es i 77 regals de blocaires invisibles que s'han fet la Nit de Reis per la xarxa. UN ALTRE RÈCORD de la Catosfera, de Blogville i de la realitat virtual. I qui no ho vulgui veure, doncs a vestir sants.



La relació de tots els regals que s'han fet els podeu seguir, per ordre, aquí. 

Com vam fer el sorteig? Doncs les tres ànimes invisible (L'Alepsi, l'Anna Tarambana i una servidora) van repartir-nos els 77 inscrits en tres grups. I dins de cada grup vam fer el sorteig. Res de caramboles ni martingales, eh? Cap de nosaltres tres sabia qui li feia el regal.

Gràcies per participar. Això és un mèrit de tots plegats. Fins la propera!  


Nota de darrera hora: a tenor del meu regal, us avanço un possible tancament (temporal) del blog. Demà, ampliació de la notícia.


PS 
I l'any que ve, ja mirarem si retoquem les normes d'admissió... ;-)


Si t'ha agrada't, pots votar-me a:
Votam al TOP CATALÀ!

21 comentaris:

Elfreelang ha dit...

Ha estat genial era la primera vegada que hi participava i ha estat amè, divertit i molt interessant felicitats a tots tres i per molts anys!!

Cris (V/N) ha dit...

Felicitats als que heu organitzat això tan maco, si us plau, que les bones tradicions no esperdin, i tu tampoc.... :) Un "pató" Veí

Emily ha dit...

Jo m'ho he passat molt bé. He tingut un regal immillorable i crec que el meu també va agradar.
Ara, que el que et van fer...No li facis cas al Paseante. Si vols millorar el teu castellà, vine amb mi,que en sé molts d'idiomes...Que si castellà, català, grec, francès, sisi, etc etc

kweilan ha dit...

Felicitats perquè ha estat superbé. Una idea magnífica i molt divertida!!!

Eli ha dit...

Jo també us vull felicitar a tots/es!!!!
M'ho he passat molt i molt be!!!
I també estic super contenta del super regal que m'ha fet!!!! Molt bonic!!!
I també crec que ha agradat el que jo he fet, amb el que aquest any, ha estat tot plegat fantástic!!!
Felicitats a Tots!!!

Rita ha dit...

Felicitats, un any més, per la iniciativa i la currada!!!

Petons i records a l'"agüela"! ;-)

Isabel Barriel ha dit...

Jo també us vull felicitar! Extraordinària iniciativa, i estarordinaris els regals.

nimue ha dit...

una altra vegada, felicitats i gràcies per l'esforç d'organitzar-nos a tots!!!! :))) (això d'agafar-me la idea del meu post per una novel·la... jejeje! espere que no s'assemble massa a la que tinc començada que si no encara semblarà que te l'has copiat! :PPP) B7s!!!! i no tanques el blog hombredediosss, que segur que al lloc aquell on t'envia el Paseante hi ha wifi i ens pots explicar les teues aventures des d'allà!!! muaks!

RaT ha dit...

S'agraeix MOLT la molèstia d'organitzar-ho però la veritat és que és molt xulo. Gràcies!!!

(no sé perquò et prens tant a pit el regal del "carallot"... si ja saps com és... no marxis... no ens deixis... quin ens entrenarà???)

Cèlia ha dit...

pel preu de l'habitació no et queixis, per una habitació a Colmenar Viejo pagaràs el mateix que la meva filla a Roma, i també la comparteix! I també era un llit de matrimoni que van aconseguir canviar a una altre company de pis i ara són dos llitets. Potser tu podràs fer el mateix! Ara, les ganes de gresca de la abuela, això... en fi, que són dos mesets! Però no sé com no t'ha pagat un curs de xinès que té més sortida! que és el futur! No hi ha llibre de reclamacions d'amics invisibles?

Carme Rosanas ha dit...

Aquest any també hi ha hagut qui s'ha quedat sense regal i qui s'ha quedat amb un regal preparat i sense recollir. Si reviseu les normes d'admissió, crec que això també ho hauríeu de tenir en compte.

Striper ha dit...

Jo contentisim amb el meu regal.

Cris (V/N) ha dit...

es pot saber qui no ha complert? .... igual està malalt o malalta o ha tingut algún problema no?.... home,crec que si et compromets a "jugar" s'han de seguir les normes, potser tenia el post preparat i no li ha saltat (a mi ja m'ha passat dos cops, però jo sóc una patata....) En fi, ja direu el què, i m'hagués fet molta ràbia no rebre el meu "regal" així que.... per que no n'ho fem un als qui s'hagin quedat sense? jo m'ofereixo des d'ara mateix si em doneu un nom.... que vinc engrescada i contenta :)

helena ha dit...

Eps de deixar d'escriure res de res!!!

Taberna Nómada Tapas Bar Tradicional - Madrileña
C/ Corazón de María, 8 28770 Colmenar Viejo (Madrid)

Aquí hi ha wi-fi i es menja bé.

Bones vacances!!!!

kika ha dit...

fes cas a l'helena, i no deixis de conectar-te... segur que tindràs moltes histories per explicar! :-)

Laura ha dit...

Ha estat un gust, un plaer i una il·lusió. Gràcies als organitzadors! I ja t'ho he posat al meu blog, però la nina-centpeus és tota teva! Petons, veí!

Robertinhos ha dit...

Gràcies Veí pel Blocaire Invisible 2009!!!!

Un regal ple d'amor el del teu "carallot" preferit!

Una abraçada

zel ha dit...

Si tanques et pelo, ben pelat!!!

as de diamants ha dit...

Enhorabona als organitzadors i a tots els participants! Ha estat molt divertit anar buscant pistes i, sobretot, trobar el regalet :) A més, és un moment perfecte per conèixer blogs nous.

khalina ha dit...

Em sumo a les moltíssimes felicitacions rebudes, però us les mereixeu.

Segur que vols anar a COlmenar?? Amb el fred que deu fer. A Cuba també pots practicar l'espanyol

el paseante ha dit...

Felicitats als organitzadors (especialment a la Tarambana, ella ja sap perquè). Deunidó la feinada que us ha degut portar.