6 de gener del 2010

Blocaire invisible 2009: es destapa el pastís!


Doncs sí. la meva blocaire invisible era la Cris, del blog V/N Vist i no vist. No em pot negar que no li vaig posar fàcil les pistes!





La Cris és una blocaire jove. Jove perquè fa poc que es mou pel replà, però jove perquè els seus  posts traspuen unes ganes de viure intensament que tomben d’esquena. Que hi fa l’edat que tingui si el seu lema és estimar i deixar-se estimar?

Ella ho veu tot amb el seus ulls marítims. D’una intensitat  blava com la mar que li acarona les cames davant de casa. Perquè el blau la identifica. Quin luxe despertar-se amb el sol desvetllant  l’horitzó cada matí. Això no té preu. Sembla que ha viatjat força. I li agrada deixar-nos un record dels llocs on passa amb una mirada peculiar, diferent, molt pròpia. Fins i tot, sap transmetre en imatges allò que escriu. Té fusta d’artista. Ho veig. I ella ho sap.

A sobre sé que fa teatre. Vull dir que és actriu. Segur que sap posar-se a la pell dels seus personatges. Ho intueixo. Per això he pensat que aquest regal li plaurà. Sé que té passió per la mar. Sé que la fotografia li agrada. I sé que és una dona apassionada. Amb els amics i la família. I que escriu algun poema de tant en tant. Aquesta cançó transmet tot això també: alegria, esperança, ganes de viure; lligams.

I tot això ho sé senzillament mirant-li el bloc; que a vegades és com mirar els ulls d’una persona sense parlar-li. I si l’erro, que em perdoni. Almenys jo m’hauré divertit xafardejant en els seus posts, muntant el vídeo tot amb fotos seves i escrivint aquestes ratlles. Que és en el fons la raó per la qual tots tenim un blog, no? Per passar-nos-ho bé i fer-ho passar una mica bé a aquells que ens llegeixen.

Un petonàs, Cris. Que tinguis un bon any i ens segueixis regalant imatges i poesia.


PS
Per cert,...anirem un dia a capbussar-nos tots al Mediterrani?

AQUÍ, EL REGAL





Si t'ha agrada't, pots votar-me a:
Votam al TOP CATALÀ!

29 comentaris:

Cris (V/N) ha dit...

....quan pari de plorar et diré alguna cosa més que GRÀCIES.... deixa'm que el torni a veure, si us plau....

Joana ha dit...

Xulíssim Veí!
Va Cris ...torna :)
Bons Reis!!!

Cris (V/N) ha dit...

Uf, no puc parar de mirar-lo i de plorar.... cada imatge al seu lloc, tan ben posat, amb quina traça t'ho has fet Veí, això no ho oblidaré mai a la vida, per molt que visqui.... Demà serà un orgull, abans de dinar, ensenyar-ho a la família.... que ploraràn tan com jo, per que estan orgullosos de mi, i ho estaran de tu i de la teva grandíssima feina per aquest regal.... Sóc la teva seguidora 100, no ho oblidis, per que jo no ho faré.... Ets una persona estupenda, un gran amic, amb un munt d'iniciatives fantàstiques, amb un humor fantàstic, i.... (que algú em tapi ja la boca, si us plau.... o em passi un altre kleneex....) Aisssssss MOLTÍSSIMES GRÀCIES Veí, no saps pas lo emocionadíssima que estic i feliç, feia molt de temps que no em feien un regal tan mirat i personalitzat i amb tan bon gust.... Gràcies, el petó més gran per a tu en el dia d'avui :).... Segur que torno després o ara, o.... a dir-te alguna altra cosa!

DooMMasteR ha dit...

Oooooohhhhhhh!!! Que bonic!!! :-)

khalina ha dit...

molt maco veí!

Jobove - Reus ha dit...

que guay
el meu blocaire

http://telamamaria.blogspot.com/2010/01/blocaire-invisible-2009-candela.html

Jobove - Reus ha dit...

veí t'estimo !!!

he posat el teu vídeo el meu blog

BACCD ha dit...

Veí, molt bo!! Ens has deixat la Cris totalment emocionada!

Striper ha dit...

Buaahh no trobo el meu regal!!!
Vei donem un cop de ma tu que tens informacio priveligiada.

assumpta ha dit...

D'una esquisidesa absolutaaaaaaaaa!

Preciós, fantàstic! com la Cris!!!
Et felicito Veí, un magnífic regal.
Cris, reina "no poris" més que no podràs veure-ho bé i cal fer-ho!
Petons.
=)))

Tot Barcelona ha dit...

Molt bonic, de veritat.

Carme Rosanas ha dit...

Molt bonic, veí, no m'estranya que la Cris s'hagi emocionat!

Anna Tarambana ha dit...

Ei! M'encanta veure com això rutlla! :) Petons!

merike ha dit...

Com fàcil per a tu, el meu Dr. Muerte és molt dificil! Molt bonic!
Jo sols he fet de la mort:-( Bo per a mi, 61 anys...

Cèlia ha dit...

Uix, que bé que xulo! Sembla que jo encara he d'esperar fins demà...

Eli ha dit...

Que bonic!!!!!
Molt bonic!!!!
Cris, em sembla que t'ha passat com a mi... ja,ja,ja He plorat com una bleda!!!!!
Quines coses que passen!!!
Us felicito a tots plegats, avui és molt bonic passejar pel mon bloc, i descobrir tots els regals que heu preparat....
;-D

Naia ha dit...

Em vas a permetre, que et feliciti, aqui en la teva casa, per aquest meravellós regal que li has fet al meu amiga Cris, es que ha ella l'ha agradat molt, i a la meva m'ha encantat tambien. Estic d'acord amb tu, és una persona meravellosa, apassionada amb la seva família, amics, projectes, amb tot el que es proposa, en el unico que no estic amb tu és en la capbussada en el Mediterraneo, jo...en el Cantabrico. Perdona el meu catalan, que és nul, però on anassis....fes el que veiessis, i aquesta és la teva casa i per tant....un plaer parlar en la teva llengua. De nou, moltes gràcies de corazon, és preciós. Et desitjo el millor per a aquest any que comença, petons :)

Cris (V/N) ha dit...

Amb permís del Veí (que encara deu estar de farra i destapant regalets) a tots, moltíssimes gràcies, per que si us ha agradat, és que també us agrada el que hi surt i això a mi m'arriba molt endins.... avui estic emocionada i feliç, gràcies de tot cor Veí, per haver-ho fet possible.... petons per a tots :)

i Naia, dir-te només que gràcies pel teu esforç, tot i sent basca, et donen un traductor i dius el que dius amb dos pebrots, ets una amiga com poques n'hi han nena.... muxus i petons :)

as de diamants ha dit...

Ostres, juraria que ahir, de matinada, t'havia deixat un comentari...

És una preciositat de vídeo, Veí!

Joana ha dit...

Apa Veí com t'hi has lluït! Es nota que és la veïna nova de l'escala...és que no en deixes passar ni una :)
felicitats!!!La Cris deu estar al núvols :)

Joana ha dit...

Apa Veí com t'hi has lluït! Es nota que és la veïna nova de l'escala...és que no en deixes passar ni una :)
felicitats!!!La Cris deu estar al núvols :)

El veí de dalt ha dit...

Cris,
dona...gràcies a tu pels comentaris. M'ha fet gràcia i l.lusió fer-te'l. Seguint-te al bloc tothom coincidirà amb el que t'he dit. Que et vagi diví aquest 2010! (I m'agrada la gent sensible com tu; però de debò que no em mereixo tant!) Un petó de Reis! (Ja m'han dit a la farma`ciade Blogville que has arrasat amb els kleenex! Mira que ets...!)

Joana,
i el teu què, eh?

Doom,
Kha,
Dush,
Eli,
Assumpta,
Anna,
Miquel,
Té la Mà,
Cèlia

gràcies a vosaltres per participar!

Striper,
sento que no tinguis el teu regal encara. L'Alepsi és qui deu saber qui te'l feia...Demana-li. Ella encara no m'ho ha dit a mi.
Carme,

Naia,
em trec el barret (que en catalán quiere decir que m"Me saco el sombrero";-). Si ets asturiana i escrius així de bé el català, què no faries si et passes aquí una petita temporada? Vius en una zona preciosa, també; ja ho saps. I gràcies pels elogis.

El veí de dalt ha dit...

As,
merci, i vosaltres també!

Joana,
ja saps que jo, a les nouvingudes, els tinc predilecció. Però amb elles no faríem el que ens fa fer la Candela en el seu regal de BI, eh? Bufa! Tot i que ja sé que t'agrada la xocolata, t'agraden els maduixots?

Naia ha dit...

El vei del dalt, gràcies pels elogis, però el merito no és mio, és d'un traductor que tinc per ahi, però considero, que si estan és para alguna cosa i al cap i a la fi, és la vostra llengua, que menys que usar-la, quan es ve de visita ;) Però que consti que alguna cosa entenc quan llegeixo, eh? jajaja. Sóc basca, i els elogis es donen quan es mereixen i en aquesta ocasion, es mereixen. Petons :)

kika ha dit...

veí, estàs fet un artista! és el millor regal que ha vist!

princeseta ha dit...

hola, sóc la filla de la cris, que sapigues que m'ha encantat el teu regal, i que per no haver-vos vist, l'has descrit molt bé.
Gairabé que em poso a plorar...jajaja
i la seva foto amb la oliva negra li vaig fer jo un dia a la platja davant del Mediterrani

PS: com que m'ha encantat tant i m'has caigut tan bé, et convido a sopar davant del Mediterrani (la mama diu que pagues tu)!!! jajaja 1 pató ben fort Veí

nimue ha dit...

Que bonic tot! que bonic tot!!!
jo volia agrair-vos als que organitzeu tota aquesta història dels BI la feina i l'entusiasme que ens encomaneu! moltes gràcies i l'any que ve, més!

El veí de dalt ha dit...

Naia,
doncs gràcies per l'esforç! Tant de bo pogués dir el mateix jo de l'euskera (vaig estar per cap d'any al teu país).

Kika,
Gràcies! Però no els has vist tots! N'hi de collonuts!

Princeseta,
gràcies. Celebro que t'agradi. O sigui que era una oliva negra! I jo creia que eren gerds! Juàs! M'he de canvair les ulleres. La teva foto, també molt maca.
PS I pel que fa al sopar..., saps què? que el llebeig de marinada m'afecta el reuma! El metge em diu de no sortir gaire del terrat, no fos cas que recaigués! A més, li dius a la Cris que estic en fallida permanent, o sigui; que a un gelat per tu seria al màxim que arribaria! Però us envio molts records a totes dues des del replà. I gaudiu del mar que teniu al davant! Un petó veïnal.

Nimue,
gràcies a tots/es per participar!

el paseante ha dit...

Per una vegada t'ho has currat. Segur que ho has fet tu?