16 de març del 2010

El veidedalt i el Que llegeixes de nou (7)

Ja m'he liat en una altra moguda literària. Això deu tenir algun prescripció en el món de la medicina, oi? Malalt de lletra, potser? Hi ha algun remei? Perquè a aquest pas, peto segur... En fi, que jo encantat, eh?

L'editorial Bromera vol que els lectors del QL siguin els primers a llegir el darrer Premi Ciutat Alzira, el el menorquí  Joan Pons, guanyava fa un any, amb La casa de gel, el premi de novel·la.

El llibre sortirà publicat el 16 de març, però  un servidor ja ha tingut l'oportunitat de llegir-lo en exclusiva en proves d'impremta per poder-lo moderar en la propera lectura compartida de març-abril fara el web Que llegeixes!!!

Per tal que alguns quellegistes puguin començar aquesta lectura compartida, l'editorial Bromera regalarà 15 exemplars de La casa de gel als primers 15 Quellegistes que ho demanin.

Com s'ha de fer per aconseguir un d'aquests 15 exemplars? Només llegir la notícia escriviu aquí i si sou dels 15 primers Quellegistes a demanar-lo tindreu un exemplar. Per obtenir el llibre només hi ha dues condicions:

1) tenir ganes (i temps!) de llegir el llibre de seguida per fer-ne comentaris durant el mes d'abril al web QL, que un servidor haurà de moderar (com si calgués moderar a aquesta gent!)
2) que pugueu venir-lo a buscar personalment el dimecres 24 en presència de l'autor que signarà els exemplars. El lloc: el FNAC. L'hora: 2/4 de 8 del vespre.

Us hi apunteu?

3 comentaris:

Emily ha dit...

No pares! vigila el cor no petis abans d'una segona retrobada. Jo de moment, amb la Duras ja faig. Me'l va regalar un home que viu a una escala amb gent molt rareta. Besets desde Madriz

viu i llegeix ha dit...

Amb aquestes malalties de lletra has de vigilar que no se te'n clavi cap ....
Per la lectura conjunta, no la seguiré pas, ja que de ganes no me'n falten, però el dia 20 no el podré anar a buscar.... ja em sap greu, ja.
I com que la meva religió no em permet comprar novetats editorials....

El veí de dalt ha dit...

Emily,
Rareta mo RaTeta, has dit? I tu llegeix i després m'ho expliques.

Viuillegeix,
tu tens religió? ;-) I no és el 20, sino el 24. Ha canviat.