26 de març del 2010

No hi puc fer-hi més...,m'agradeu...

Quan diu allò de "vecina...", no puc deixar de pensar-hi.


Permeteu-me que us convidi a una recreació veïnal de la lletra...


Me gustan los vecinos, me gustas tu.
Me gusta viajar, me gustas tu.
Me gusta la mañana, me gustas tu.
Me gusta el cuento, me gustas tu.
Me gusta soñar, me gustas tu.
Me gusta la mar, me gustas tu.


Que voy a hacer ,
je ne sais pas
Que voy a hacer
Je ne sais plus
Que voy a hacer
Je suis perdu
 

Que horas son, mi corazón
Me gusta la foto, me gustas tu.
Me gusta leer, me gustas tu.
Me gusta la lluvia, me gustas tu.
Me gusta volver, me gustas tu.
Me gusta marihuana, me gustas tu.
Me gusta catalana, me gustas tu.
Me gusta la montaña, me gustas tu.
Me gusta la noche, me gustas tu.
 

Que voy a hacer,
je ne sais pas
Que voy a hacer
Je ne sais plus
Que voy a hacer
Je suis perdu

 
Que horas son, mi corazón
Me gusta la cena, me gustas tu.
Me gusta la vecina, me gustas tu

Me gusta su cocina, me gustas tu.
Me gusta dibujar, me gustas tu.
Me gusta la guitarra, me gustas tu.
Me gusta el regaee, me gustas tu.


Que voy a hacer,
je ne sais pas
Que voy a hacer
Je ne sais plus
Que voy a hacer
Je suis perdu
 

Que horas son, mi corazón
Me gusta la candela, me gustas tu.
Me gusta el fuego, me gustas tu.
Me gusta menear, me gustas tu.
Me gusta la luna, me gustas tu.
Me gusta Blogville, me gustas tu.
Me gusta la castaña, me gustas tu
Me gusta la cama, me gustas tu.
 

Que voy a hacer,
je ne sais pas
Que voy a hacer
Je ne sais plus
Que voy a hacer

Je suis perdu
 

Que horas son, mi corazón.

I és que ja ho va fir el poeta...

34 comentaris:

Cris (V/N) ha dit...

A mi també m'agrades TU, Veí, muassssssssssssssss, ets fantàstic!!!!! jajajajaa, quina currada t'has fet rei, gràcies per la part de veinat que em toca, m'ha encantat de debó: GRÀCIES!!!
:)

rhanya2 ha dit...

M'encanta, Veí!!!!!!!!! Vaig a tornar-la a llegir amb el Manu de fons... Quin luxe de post!
Un petó de vesina!!

Rita ha dit...

Aisss, veinet... Encara que no sigui de la carpeta, aquest apunt també m'ha robat el cor... :-)
Petonassossssss!!!!!!!!

Emily ha dit...

Noi, tens un premi de la somniadora. Un beset et va bé?

Joana ha dit...

Aixxx Veí ja ho vaig dir un dia "tenim el corasón partio"amb tants "amors" i "vecinos".
Veí President!!!!
Vinga petons i bon capde :)

Violeta ha dit...

Després de tant de temps, passo per aquí per saludar-te.

Magnífic post.

Molts petons!

Anna Tarambana ha dit...

Oh! I quin bon rotllo de post! Per cert, avui trobo especialment irònic que m'enllacis a la mateixa frase que surt la paraula "viajar"... Ai, quines coses... una abraçada!

helena ha dit...

ohhhh you're my hero... or not??

http://www.youtube.com/watch?v=14njUwJUg1I

juas,juas,juas,juas

Abogadaenbcn ha dit...

...sense paraules...

Gràcies...

I gràcies!

RaT ha dit...

Ets el millor veí de tota la comarca. Ets un encant. I a més, guapu.

viu i llegeix ha dit...

Com a la Rita, també m'ha arribat al cor.

És bonic tenir un amic poeta com tu.

Montse ha dit...

uauuuuuu!!! Veí, quina feinada!

gràcies, guapu!

És un post magnífic!

jo estic molt i molt gandulota. Espero que em passi aquest estat, això no pot ser.

Un petó.

BACCD ha dit...

Hosti tu! Nano, amb lo atrafegada que vaig he d'anar fent clic a cada enllaç??? Espero ser-hi, eh? Si no, t'espavilaré quan vingui!

Sigui com sigui, tu en saps més d'ensabonar que jo! Va, canta'ns la cançó tu, que la hi posaré als meus alumnes d'espanyol. Segur que els agradarà més que el Chao aquest per aprendre com s'ha de fer anar el verb "gustar".

as de diamants ha dit...

Ets un crack, Veí! Gràcies per enrecordar-te de nosal3 :)

Lucia Luna ha dit...

Que guay!!!!
un petonas, i gràcies per aquest regal :D

zel ha dit...

Ostres, estimat del meu cor, has triat una de les cançons que m'agraden i molt i que a més, em fan moure el cos, així sense ni adonar-me'n. Una feinada, a veure qui és el/la Guapo/a que té els pebrots de seguir els enllaços!!!

I, ara que arribarà, esperem, el bon temps, esperem convocatòria futbolera, que ja s'estan estobeint els bessons..

Sort de dies que podrem visitar-nos sense horari! Un petonàs, a mi si que m'agrades, així, tal com ets, sense cotilles ni antifaços, al natural! Un petonàs!

Xurri ha dit...

Vale, veí, que tu també ens agrades! Vivim a una escala de luju
:))

Anònim ha dit...

A NOSALTRES,ELS DE CASA MEVA,TAMBRE TU,
HANS FAS MOLTA PAXOCA.
JUGANT AMB BCN.

Eli ha dit...

Tant de bo tots els veïns de dalt, fossin com tu!!!!
Estas fet un bon crack!!!!
;-D

MK ha dit...

Ospadreta quina idea més bonica i divertida. La de blogs que he conegut mentre em buscava pels replans .
Gracies de tot cor!

gatot ha dit...

ets un sentimental, nanu...
et fas gran?
:P

mossèn ha dit...

evidentment, m'agrado jo ... salut

Joana ha dit...

Ets un seductor... per això venim!
Ja podràs amb totes? :)
Petonets

Mireia ha dit...

Un post mooolt suggerent, veí!

Tot Barcelona ha dit...

jajajajajaja¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

khalina ha dit...

caram, què guai! I quina feinada anar posant els enllaços :)

Candela ha dit...

No sé si t'ho havia dit que m'agrada molt aquest post ;)

el paseante ha dit...

Només em faltava aquesta: el Veí disfressat de cantant anti-sistema i teclejant en la miqueta de castellà que ha après a Colmenar... Et veig més perfil María Ostiz:

Un pueblo es, un pueblo es, un pueblo es
abrir una ventana en la mañana y respirar
La sonrisa del aire en cada esquina
Y trabajar y trabajar
Uniendo vida, vida
el ladrillo en la esperanza,
mirando al frente y sin volver la espalda.

rhanya2 ha dit...

Com et passes Paseante... Mira que no deixo comentaris des de la caseta del bosc, però lo tuyo tiene muuuucho delito... la María Ostiz!!! No recordeu que a més de semblar casta y pura era de AP???
(Pels molts veïns que no saben quin partit era us diré que va ser el predecessor del PP)

El veí de dalt ha dit...

Cris,
de res, reineta.

Violette,
Manu a manu...

Rita,
carpeta? Quina carpeta?

Emily,
i dos?

Joana,
vols una del Sanz, tu ara?

Violeta,
eoh! Tornem a tenir-te pel replà!

Anna,
Viatja, viatja.... i després explica!

Helena,
un dia faré algun post al respecte...

Abogada,
tu sense paraules? No pot ser!

Rateta,
guapu que te cagas...!

Viu,
poeta de diumenge!

Arare,
tu gandula? No m'ho crec!

Dusch,
mira que si no hi ets...! No m'ensabonaràs més?

Trio,
como no!

Lucia,
de res, xiqueta!

Jugant,
patxoca o fa joca?

Zel,
partit? I tant! Ben aviat!

Xurri,
el "luju" és meu, del veïnat que passa per aquí!

Gatot,
Ja SóC Gran...Però no tant com tu! ;-)

Mossèn.
ben fet que fas!

Joana,
no, evidentment...;-)

Mireia,
i tant!

Miquel,
jojojoojoooooooo!

Khali,
no tant. Corta y pega, que da esplendor!

Candela,
no, però ja m'agrada que ho diguis!

Eli,
crac catacrac!

MK,
així coneixes veïns i veïnes, dona!

Paseante,
vol dir que tu no feis les lletres al "Ismael" aquell? És que t'assembles tant!

Violette,
sort que ens documentes a tots! I a més, sabies que era la dona del "Pirri", el davanter centre del Madriz? Segur que era l'ídol futbolístic del Paseante...

rhanya2 ha dit...

Siiiiií!!! Era la dona del Pirri!! Vaya vasca...

Albanta ha dit...

Fantàstic!!!!

A mi també m'agrades tu, dolcet!!!

el paseante ha dit...

Ets un indocumentat. Era la dona del Zoco, carallot. Et pago un curs a Colmenar, i què en trec?

I la Violette, otra que sale.

El veí de dalt ha dit...

Violette,

em sembla que l'he espifiada,...

Albanta,
poz valens! Merci, xatona!

Paseante,
Menys mal que domines l'ofici de pilotaire (de fer mandonguilles amb els dits?) i estàs al quite! Val, 1-0. Segeuexio posant-te paranys...