18 de juny del 2010

I vosaltres, on anireu de vacances l'estiu?

Jo, ja tinc els bitllets...



16 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Jo hi vaig anar l'any passat.....aquest any Malta

Garbí24 ha dit...

et poso l'enllaç del video que vaig fer.....i si vols més informació
loucost.blogspot.com

http://www.youtube.com/watch?v=lJSlDfseMVY

El veí de dalt ha dit...

Merci Garbi!

M'ho miro!

Sergi ha dit...

Islàndia em toca l'any que ve, aquest any Suècia. El vídeo (i la cançó) m'agrada molt, el vaig veure a cal Puji i el vaig penjar a un blog que tinc amb els amics!

Joana ha dit...

Ja m'agradaria....
Ja ens explicaràs si és tan bonic com sembla, que segur que sí!
De moment aquest any A Coruña!

Striper ha dit...

Jo aquest any manresa Cuty i potser alguna escapadeta.

òscar ha dit...

Enguany, com el passat, toca rostir-se al sol del Maresme. I, vist el collage de turistes que hi sol acollir, serà com fer un tour per França, Alemanya, Anglaterra, Itàlia i Holanda. Com una Eurocopa però sense pilotes!

GURMET ha dit...

Ai a mi em sembla que aquest any sera de escapades curtes i no gaire llunyanes.
Moltes gracies vei.

viu i llegeix ha dit...

alça manel, quina enveja! que ho disfrutis

jo , les vacances, sota el pi habitual de cada estiu, a practicar panxing i llegeixing

emilieta ha dit...

Deixa'm les claus del pis que et regaré les plantes i et recolliré el correu. No saps què fas si em deixes de rodriguez. Quedes avisat.

Goculta ha dit...

ssssh! hi ha secrets que no es diuen. Sinó, tothome s'hi afegeix...

el paseante ha dit...

Tu cap a Colmenar Viejo, que hi falta gent i fa més per tu.

pratinsky ha dit...

escapada volcànica? esperem que el volcà no s'enfadi amb tu, i que ens deixi embarcar...

khalina ha dit...

quina enveja! Sana per això

caterina ha dit...

Jo quedaré per Mallorca, a no ser que me surti l'oportunitat de viatjar a qualque lloc durant els dies de vacances :)

Nuria ha dit...

Amb el pressupost que tinc, estic indecisa entre anar-me'n a Pendre pel Sac o al Carall directament...

Però m'alegro sincerament de les destinacions turístiques del demés.

En sèrio, ja ja ja.