1 de desembre del 2011

Avís general al veïnat...


Mentre molts ja esteu pensant en el proper aqüeducte, recordo als veïns i veïnes compromesos amb la Desena tongada de les Històries veïnals, que el segon membre del grup ja hauria d'haver passat el seu relat al tercer del grup (i resulta que jo sóc un d'ells, aviso).

Aprofiteu aquest dies de sana comunió constitucional i puríssima castedat concebuda per posar-vos al dia.

Alhora, recordo que el Segon Microrelat veïnal avança: a poc a poc, això sí; però persistent i inexcusable. Com la crisi, doncs. Estigueu a l'aguait de quan us toqui!

I no disparo amb bala...

6 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Per part meva ja he fet la feina... les dues!

Glo.Bos.blog ha dit...

I jo!

Tot Barcelona ha dit...

jo no......soc un okupa ¡¡¡¡

Marta ha dit...

Vaig passar pels teus blogs arran del teu comentari en el meu i em va agradar la plantilla que tens a Itineràncies poètiques. Per tant, l'he copiat i he fet un tercer blog.
Diuen que qui no té feina el gat pentina oi? Una abraçada

rosa ha dit...

hola veí no hi ha manera de poder accedir al teu correu,voldria saber si encara existeix el programa de radio calents i contents
rosaviolant@hotmail.com

El veí de dalt ha dit...

Carme,
cumplidora com sempre

Glo.bos,
el mateix et dic.

Miquel,
acceptem okupes compromesos amb la causa. Cap problema.

Marta,
anem a pentinar-nos, doncs.

Rosa,
el meu correu segueix sent
elveidedalt@gmail.com
I no, el programa només es va fer un any. Llàstima! Records!