14 de novembre del 2007

30è joc literari de "Tens un racó dalt del món": Calders i les Cròniques de la veritat oculta

El Josep M. Tibau, ui perdó!, Jesús M. (o era Joan, per allò que n'hi a totes les cases?) m'ha enredat. O m'he deixat enredar... Sóc un dels 37 blocaires que van deixant pistes per la catosfera en el seu 30è joc literari. (Serà que fa trenta anyets i ho vol celebrar així, el noi? mab un 30 x 30?). Aquest cop se las trae, el concurs...

Ja fa 30 setmanes que el bloc del Jesús M., Tens un racó dalt del món, proposa jocs literaris cada dimecres, amb regals inclosos que sorteja entre tots els participants, i per a celebrar-ho ha organitzat un joc especial amb la col·laboració d'una bona colla de blocs. Em sento honorat amb la seva elecció.

El xicotet, fill de terres ebrenques, ha repartit 5 o 6 fragments d'un llibre prou conegut d'un autor que encara ho és més (no, no és el Clint ni el Gatot) entre diversos blocs, i també uns 25 fragments que són falsos. Val... us ho dic... Es tracta de Cròniques de la veritat oculta, de l'insigne Pere Calders. Si no l'heu llegida, no sé què espereu. El joc consisteix en trobar els fragments autèntics que estan repartits entre aquests blocs.

Així doncs, els participants hauran d'espavilar-se, utilitzar buscadors o acudir als enllaços del seu bloc i buscar per la xarxa la referència al 30è joc literari. Teniu un mes de temps!

El text que m'ha tocat (que ja és fotut si algú l'hagués de posar al seu epitafi) és:


"Vaig haver de morir-me per saber si m’estimaven."

Si en voleu saber més, trobareu les instruccions a Tens un racó dalt del món, al post del seu bloc titulat 30è joc literari.

Apali! Sort i bona recerca!

3 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

En principi tenia pensat no indicar els blocs on estaven els diversos fragments, però finalment m'ho he rumiat millor, i podeu trobar al meu bloc les adreces dels 37 blocs que col.laboren i on estan amagats els 6 fragments autèntics de Pere Calders.
Animeu-vos a participar.

BACCD ha dit...

Collons, quanta feina! I sort que ha posat les adreces, que si no... No sé pas si podré participar-hi, que vaig de cap i de cul aquestes setmanes.

Això sí, s'ha empescat un bon joc!

Joana ha dit...

Aquesta frase diu molt.... tristona, però certa.
Hem de dir t'estimo més sovint.
Un petó