9 d’octubre del 2010

Històries veïnals editades i nova tongada. Us apunteu?

Bé. Algun dia ho havia de fer... 

Encara no he entès com que cap editor espavilat ha vist  el negoci del segle en això de les Històries veïnals.  Tampoc he fet gaires indagacions al respecte, però com que sé que a tots els veïns us agrada de tenir entre les mans algú cosa per masegar a gust, he pensat d'aplegar els diferents relats apareguts al blog i anar-les autoeditant de forma virtual. Així tindreu algun llibre que llegir i deixar l'Sport a banda. Ho he fet amb l'ajut d'una tal Lulu, una franceseta molt espavilada que he trobat per la xarxa. No, no és aquella de l'anunci del perfum "Lulu? C'est moi!" (que ja m'hagués agradat poder masegar-la), però es deixa fer...

Total, que perquè no digueu que començo la casa per la teulada he autoeditat el relats de la primera i de la darrera tongada de les Històries veïnals en aquesta web. I de mica en mica, aniré fent la resta. Vaja, si voleu...Evidentment, tots els volums us el podeu baixar en PDF o demanar a l'editor que us l'enviïn per correu postal.


És el que he fet jo. I ha funcionat! Mireu la foto, si no. A un preu mòdic (entre 10 i 11 euros el volum, despeses de transport incloses). Pels malpensats, ja us dic que no guanyo res en això. El preu que es paga és només el cost de la impressió i tramesa. 

A que us farà patxoca els set volums de les HV a la vostra biblioteca?

El primer volum, a sota. Ja ha plogut des d'aleshores..., eh?

Support independent publishing: Buy this book on Lulu.



I la setena (i darrera, per ara) tongada.Amb la col.laboració de la Carme Rosanas a la coberta.

Support independent publishing: Buy this book on Lulu.

Els altres volums, ja aniran venint.... Paciència.


I posats a fer....Què tal convocar una nova edició de les Històries veïnals (amb un Microrelat veïnal inclòs? No teniu mono? Jo sí.

Vinga! Apunteu-vos als "Comentaris" o envieu-me un email a la bústia: elveidedalt@gmail.com. Pels que sigueu "novells" les bases de la participació les trobareu aquí
I que tremoli el Ken Follett!

27 comentaris:

BACCD ha dit...

Ohhh! Quina passada! Em sembla totalment genial! Moltes gràcies!

I, naturalment, compta amb mi a la nova edició!

Montse ha dit...

Nooooooooooooo!!! és fantàstic!!!

Naturalment, jo també seré present a la nova edició!

Ets un crack, veí!!!

Jesús M. Tibau ha dit...

Felicitats per la iniciativa. Fan bona pinta els llibres, i webs com aquesta de Lulu obren un món de possibilitats enorme.
Ja em pots apuntar a la nova tongada d'històries, que ja fa temps que no participo.

the silver blue sea ha dit...

:-) Sí

Metamorfosi ha dit...

Veííí, això és fantàstic! Estic molt espessa i rovellada i m'està costant molt moure'm per aquí (i m'ha costat arribar-hi!) però aconseguiré el llibre (quina il.lu!) i a més voldria tornar a participar en tot això!
M'apunto a la nova tongada d'Històries Veïnals (i a això del microrelat, que encara no sé ben bé en què consisteix).
Un petonàs!

Srta. Tiquismiquis ha dit...

Bon dia!

Sr. Veídedalt jo m'hi enganxo de nou. Apunti'm.

Bona pensada lo del llibre, me'l regalaré a mi mateixa en plan surprise! ;)

Monyofiné ha dit...

Ei, m'interesa. Vaig a llegir les bases i, si es pot, m'apunte.
Molt bona iniciativa.

Candela ha dit...

Ai no sé què fer!!!!

Enhorabona veí!

khalina ha dit...

Què emocionant Veí! Les HV en llibre. Quin regalet, i això que encara falta per Reis.

M'apunto a la propera tongada :)

Unknown ha dit...

Enhorabona per la iniciativa!

Apunta'm !

Anònim ha dit...

D'AIXO SE HAN DIU PENCAR¡,PERO NO MI PUC "APUNTAR",JO NOMES SER LLEGUIR.
JUGANT....

Anna ha dit...

Veí, compta amb mi, acabo de tornar i en tinc ganes!!!

Moltes felicitats per la iniciativa!

Josep B. ha dit...

Compta amb mi veí!

Eli ha dit...

Apa veí, no pares quiet!!! :-D

M'apuntooooo!!!!!

:-D

Albanta ha dit...

Jo també tinc mono ja!!! m'apunteeeeee!!

Joana ha dit...

Impossible renunciar a aquesta proposta...
Felicitats pel llibre.Genial!!!

Jordi Casanovas ha dit...

Jo també m'hi apunto

Carme Fortià ha dit...

Vinga va torne-m'hi!!! Que ja fa temps que no hi sóc i ja tinc "fam de vosaltres" jeje

Carles Mulet Grimalt ha dit...

Hem sembla magnífica la iniciativa. En quan arribi a casa em compro els dos llibres.

Ah! i ja saps..., compta amb mi per a la propera tongada.

Emily ha dit...

Jo no el compro, vull que me'l regalis, anda que no!
Jo també m'apunto que ja no tinc feina, jeje.

Carme Rosanas ha dit...

Fan goig els llibres, eh?
Ara a comprar-los, tots!

Ja em pots tornar a apuntar... amb microrelat inclòs. Si fins ara no n'he fallat ni una, no serà pas ara que començaré a fer el mandra...

Enhorabona a tots els participants pels llibres!

Anna Tarambana ha dit...

Oh!!! I, això comte coma curriculum a l'apartat publicacions? :P

Jo m'apunto a la nova tongada! Faltaria plus!(quina expressió més impròpia de mi!)

El veí de dalt ha dit...

Duschel,
ja som 6. No podies faltar!

Arare,
aquí hi som!

Jesús,
perfecte! 8!

Silver,
como no! 9!

Metsa,
un paler tornar-te a veure al replà. Ja ho saps. Fas 10!

Tiquis,
soprengui'm! 11!

Monyofiné,
En princpi, l'apunto. 12!

Candela,
posar-nos calents, com sempre! ;-)
VA dona, que amb tu això pujarà el llistó! Un petonàs!

Kha,
ets la 13! Un plaer tenir-te de nou!

Oscar,
14! Agafa un ca... i esmorza!

Jugant,
em sembla que saps fer més coses que llegir...En fi. T'ho perds!

Anna,
perfecte! 15!

Josep,
como no!, 16!

Eli,
Apuntada. 17!

Albanta,
Vinga, que faltaves tu! 18!

Joana,
no podíem començar sense vós! 19!

Jordi
Molt bé! 20!

Carme,
bentornada! 21!

CArles,
Un privilegi tenir-te al replà! 22!

Emily,
d'això... tens 10 euros per deixar-me? Ja te'ls tornaré... Escriuràs tu o la Lilly? ;-). 23!

Carme R.
des del principi i en priemra línia! 24

Anna,
impròpia de tu, l'expressió...! ;-) 25!

La Senyoreta Reykjavík ha dit...

Jo també m'apunte, que per a tot n'hi ha una primera vegada :)

El veí de dalt ha dit...

Xiqueta,
amb tu fem 26!

Laura ha dit...

Jo també m'hi apunto, veí! Que els temps estan difícils i tinc ganes de poques coses... però les HV són especials. I m'he quedat meravellada amb la iniciativa, quina il·lusió! Felicitats i també a la Carme per la seva portada. Petons. :-)

El veí de dalt ha dit...

Molt bé, Laura! 27!