23 d’abril del 2007

Un francès, sisplau!

t(cliqueu a sobre per ampliar "el menú")

No. No. Tranquil.les. No demano un favor d'aquests...El que us demano és un diccionari francès o algú que domini la llengua de Molière i que m’ajudi en la traducció d’aquesta llista impagable (per curiosa, no per cara; que jo vaig sobrat...;-o) de preus. No, no és la llista de la compra que m'encolomen cada divendres per anar al Caprabo. Ja m'agradaria! És una llista que m'han fet arribar per e-mail (potser algun blogger la coneixia?) de preus de serveis de...taxin, taxin.. d'un...prostíbul francès del 1915! Oh, Vive la France!

Veureu que les coses no han canviat tant des d'aleshores. O si? Cert! Ara, ni pagant les noies ens feu tot això (;-o).

Violette, tu que domines el francès (l’idioma , vull dir, què us pensàveu?, carallots!) pots arribar on jo no hagi arribat. De la traducció... no del serveis prestats... Tot s'ha d'aclarir amb el Clint pel mig. Si tens dubtes de manualitats, ja saps, e-mail a la Candela! (o a la Dusghel, -ah no! que ella és l'alemany el que domina; doncs a la Lara, -ah, no! que ella domina els massatge; doncs al Gatot, que el noi ho domina tot !). Pots enmendarme la plana, per si l’he cagat gaire. Hi ha molt d'argot en el text (no Alepsi: això no és cap postura). I com que és abans de la Guerra Mundial... És que hi ha mots que no surten al diccionari Larousse. Ni a la versió il.lustrada (;-o)! Això vol dir que són d'ús habitual pels francesos. (Per cert, veig que el "carrete filipino" no es portava gaire en aquell temps)...No, Ahse, tampoc és un punt de creu això del carrete...

Com que he rigut bastant, us faig la meva traducció lliure, a pèl (la traducció vull dir, coi; no que l'hagi fet en boles! Voleu parar de pensar malament! Esteu malalts, eh?) Deixo en vermell el que no he deduit.

___________________________________________________________________
CATÀLEG DELS PREUS PER FER L’AMOR
de la senyoreta Marcela La Pomposa

Tarifes de 1915, que ANUL·LEN TOTES LES PRECEDENTS

Palla ordinària, a una sola mà; 33 cèntims
Amb pessigolles als coulisses (collons?) 1, 75 F
El dit petit dins el forat del cul, suplement; 0,50 F
El dit mitjà; 12 cèntims
Baisage en levrette (¿mande?) amb camisola; 5,85 F
sense camisola, 5, 45 F
a pèl; 6 F
Servei complert dins el llit; 6 F marchándo!, això és meu)
______________________
Minette le soir (ni puta idea, mai més be dit, de què és "minette")
15 cèntims de suplement per la bombeta
______________________
Polvo dins el llit, el primer cop; 4.50 F
per cada polvo suplementari; 50 cèntims
Si és després de mitjanit, suplement; 10 cèntims
Es farà un desompte d'un franc si no s'utilitza la llum (al.lucina pepinos!)___________________________
Mamada de la cigala amb pressió de la mà, 3,50 F
Mamada sense retirar; tot dins la boca; 4 F
Vull fer remarcar ja que hi som (ei, que això ho diu la Madame, no el veí!) que aquesta xuclamenta no és gens cara, ja que moltes dones no tenen prou empenta ni el cor fort per esperar l'arribada de l'esperma i es retiren al moment psicològicament més rellevant per obtenir el plaer. (Les franceses sí que en saben!)
____________________________
MASTURBACIó AMB MOSCA
Un cop despullat, vostè agafi un borinot i li treu les ales. Després posi's a la banyera. Faci sortir el gland de la seva cigala per sobre l'aigua, prèviament descapullat, i posi-li la mosca al damunt. La pobra bestiola girarà com posseïda, amb por de caure sabent que s'ofegaria si cau. La seva dansa continuada i sense descans sobre el gland li proporcionarà un plaer indescriptible fins que la pobra mosca mori d'esgotament.
(a que no hi heu provat mai? Jo tampoc ni penso fer-ho)
___________________________
Un 69, amb el cap bègue ("quec"?) sobre l'esquena; 3 F
La llengua dins el forat del cul, suplement; 1 F
(té molta demanda) (i tant, cua al metro veig cada dia!)
Un 69, amb la dona sobre l'home; 1, 75 F
Si la minette està ben feta (això vol dir follada?) jo (la Madame, no el veí, repeteixo) deixo que em llanceu una lleterada a l'ull, per demostrar la destrressa del follador. Ho he entès bé????
_____________________________________
Viatge en terre jaune, amb una noia; 4,95 F
amb un noi; 4, 95 F (no sé què és, però els tios ho fem millor!)
__________________________
ENSABONADA IMPERIAL RUSSA (mira, tu, com l'ensaladilla!)

Amb aquest sabó us refregueu la cigala quan estigui ben dura, i amb els estris supletoris, cal que us fregeu bé les dues mans, que us conduiran a obtenir un plaer ben dolç.

Amb sabó de Marsella; 3 F (però aquest no és el que poso a al rentadora???)
Amb sabó del Congo; 3,75 F
Aquest, però amb terre a la poële; 3,45 F
___________________________
LA CAVALCADA
L'home s'asseu en una cadira, amb les cames estirades. La dona es posa sobre seu, com si anés a cavall, d'esquena, amb el forat del cony ben a prop del samaler. L'home agafa la dona amb les dues mans per la cintura i l'alça i es frega amb ella. Quan s'apropa el moment, amb un cop sec i pressionant-la pels costats, l'home introdueixel seu membre dins la cova humida del plaer.
PREU. 5,45 F
Podeu fer beure a la dona una mica de cervesa durant l'exercici...
______________________
Reguitzell de polvos, un rera l'altre, entre les cames de la dona, 3.05 F
Podeu demanar també que una noia us faci de feullie de rose o, altrament dit, de ventosa, dins el forat del cul, exercici molt plaent.
UN franc cada cinc minuts
Masturbació amb la mà dreta, 10 cèntims
Masturbació càlida; 10 cèntims
Calefacció a gas; 05 cèntims
_______________________________
XARRUP A LA MENTA
Abans que us feu fer una bona mamada al semaler, fora bo que doneu una pastilla de menta a l'"operària" (culló, quin terme!). Gaudireu aleshores d'una deliciosa sensació de coïssor.
___________________________
69 Carrer del Gat Negre (no, no és a ca meu això)

A que no té desperdici? Vale, és barrorer i una mica friki; però mola; després de tanta poesia de Sant Jordi, una mica de marro va bé.
He pensat dur-li el llsita a la meva amiga Lucia, la Madamme de l'àtic de l'escal del costat, ja sabeu, oi? Potser li dono alguna idea...(coi de borinot, no me'l trec del cap...del cap del damunt!)

38 comentaris:

Puji ha dit...

I no hi ha menú del dia?

Joana ha dit...

Jajajajaaj.....
Uns preus molt assequibles avui...però suposo que no tothom s'ho podia permetre.
Veí,
La diada t'ha descentrat !
Bona setmana friki i barroera!

Anònim ha dit...

Si no poses fotos em costa fer-me una idea d'algunes delicatessen d'aquestes...

euria ha dit...

Home....i volies que sortis al diccionari il.lustrat?? :D Haver-ho dit...q ara arribo de classes d'aquest idioma i li hagués dit a la profe....benu, potser millor, no...no? Una carta variada.

Petitabruixa ha dit...

Molt complet, tot plegat, no?

Que si el sabó del Congo, el xarrup a la menta. etc..lo de la mosca és realment friki !!!

Aquesta Madame ho tenia tot controlat, eh?

Ara, debia ser de categoria la maison, no? perquè era força car per l' época!!!

En fí, la propera vegada..hi hauran fotos? ;-)

Alepsi ha dit...

Per cert... t'has passat, eh?? Que no sóc tan innocent jo, com em pinten... xDDDD

Waipu Joan ha dit...

això té interès històric obvi. Salutacions...
tan estudiar anglès i ara resulta que es torna a portar el francès!

yrun ha dit...

Ai veinet veinet! Kines coses d llegir a akestes hores xDDD

Lu de la moska sense ales ja ho havua llegit al bloc de la mireia galindo, pero amb formiguetes. I tb em va impactar mol a mi xDD

Anònim ha dit...

Baisage en levrette:

"Bes a la papallona amb/sense licor" (vin, alcohol, jo que se?)...

Nomes intento, eh!? D'aquest argot no en se res! :-P

rhanya2 ha dit...

Genial! jo no ho hauria fet millor (la traducció, s'enten...).

Je vous embrasse très, très fort...

Anònim ha dit...

Ostres veí, m'he rigut molt. Això el dia del partit no ho vas treure (el paper, vull dir).
Boníssim!!

gatot ha dit...

home... jo no t'ho havia explicat perquè algunes pràctiques zoofíliques o excepcionalment escatològiques sembla que queden més reservades al terreny de la infantesa... però...

tu creus en la reencarnació? perquè jo amb 9 anys no havia llegit aquest prospectu... i mira que hi ha coses que, com si em sonéssin!

petons i llepades a la francesa!

Júlia ha dit...

Quines coses t'envien, per internet, a mi només m'arriben proclames sobre l'estalvi d'energia, som i serem i fem un món millor, he, he. M'ha agradat, tot és cultura. Ves a saber què va fer Sant Jordi, després de matar el drac...

Alepsi ha dit...

Ui, ara veig que ahir es va perdre un comentari....

Res, et deia que m'havia semblat un document històric magnífic... i que el tema de la mosca... pot tenir la seva gràcia! xDDDD

Clint ha dit...

Ostres tu, molt bé aquest post histric-festiu! no se exactament que cal discutir amb mi, però he rigut força practicant el francès (l'idioma s'enten!)
Si el tema de la mosca es raret, cony això de la ventosa al cul...quines coses la madamme!

nimue ha dit...

estic al·lucinaaaaaant!!!! és bonísssim!!

Charlie ha dit...

juasjuasjuasjuasjuasjuas és bonissim!!!

Unknown ha dit...

Jo què pensava que entenia prou bé el francès escrit... m'he perdut una mica en aquestes tarifes. Sort de la traducció. De totes maneres genialment brutal.

Lo de la mosca... Què passa que tenien un assortit de mosques borinots etc. a punt de retirar-los les ales... Ah! Segurament avui amb tanta ordenança cívica prohibirien aquest negoci degut a l'elevat consum d'aigua... jejejej

Pissette sur la quequette: que collons vol dir això???

Cristina ha dit...

Ui que bo,jejejeje. No deixen de ser curiosos els hàbits sexuals d´aquella època. A mi no m´arriben coses com aquestes al correu,jejeje ;-)

El veí de dalt ha dit...

Puji,
tens menú complet a 6F i un amb postre de nata muntada, a 9F

Joana,
què dius! Estic molt centrat en la "minette"!

k-lent,
necessito una madame voluntària i un borinot per le fotos. Voluntaris?

euria,
variada...sí. I monotemàtica.

Petitabruixa,
si, no crec que els preus estessin a l'alçada de tothom. Com ara, vaja...

Alepsi,
ja saps que ets una de les ninetes dels meus ulls. M'encanta provocar-te.

Joan,
la grandeur de la France! Què et pensaves!

Yrun,
mosques, formigues, cucs,...mentre no siguin escorpins!

Ahse,
em detalles com papallonejar amb el licor?

Violette,
laisse-moi t'embraser sans aucune arriére-pensée.
Per cert, segur que saps que és això de la baisage en levettre i no m'ho vols explicar...

Pd40
el dia del partit vam perdre una mica els ídem...

Gatot,
tu te la saps llarga, eh?

Júlia,
després de matar el drac, mata l'aranya; no?

clint,
imagina't que et poses una ventosa, et fas el buit; i et surt tot per la boca; ecs!!

Nimue,
al.lucina i posa praxis!

Charlie,
sabia que t'agradaria.

Tondo,
no ho sé què vol dir, però sona de meravella!

Cristina,
Benvinguda! Ja saps, si vols aprendre coses; pel meu veïnt hi ha molta gent que en sap un niu!

BACCD ha dit...

Només l'alemany? Mon Dieu! ;) Però dubto que sàpiga més que tu! Potser ni tant com tu.

Ha estat genial, Veí! Un catàleg que ja només li falta anar il·lustrat!

Babèlia ha dit...

Genial!!!!!!

Anònim ha dit...

No ets gaire amant del sexe oral vei, veritat? :-D

rhanya2 ha dit...

Sí que ho sé, Veí : és fer-ho a la manera dels gossos. "Baisage" és el coit i "levrette" un gos llebrer.

Et oui.. je veux bien (sans arrière-pensée, bien sûr)

Déjà vie ha dit...

jajajjaa la veritat es q he rigut molt. Una mika bestia tu, pro m'has fet riure, vès!

El veí de dalt ha dit...

Duschgel,
no em sobrevaloris: sóc un cadellet en permanent aprenentatge.

Babèlia,
venint de tu, un elogi.

Ahse,
ah! Hi ha una cosa que es diu sexe oral? Vol dir que es pot parla mentre es carda?

Violette,
ho sabia, però m'encanta que ho expliquis...;-)

Déja vie,
Riure i viure, d'això es tracta.

Jorge Brotons ha dit...

Gràcies per la visita al meu bloc, que et torne perque a mi em van educar molt bé. Efectivament, és en Castelao. Torna quan vulgues, ja saps, quan més veÏns més endins, ja que el post teu va d'això de l'amour.

Un replà divertit, el teu, que pense sovintejar, i cony! ple de gent...

Has tret el catalogue d'una sala de subhastes?

au, salut

Viatger ha dit...

Ostia, les noies deurien anar de "cul" a l'hora de fer la factura, no. Que si havien ficat el dit petit o un altre. Si amb llum o sense, si ja son les dotze o encara no . Els hi caldria un MBA ! (Master barrets administration)

Felicitats veí per la troballa, com s'espavilaven ja fa quasi 100 anys , eh

rhanya2 ha dit...

jeje, Veí... i a mi que em diguis que t'encanta ;)

Petitabruixa ha dit...

"sóc un cadellet en permanent aprenentatge "...Veí, què és això???

Dolentot, dolentot;-)

Metamorfosi ha dit...

Boníssim el menú de la casa!
De fet n'hi ha per tots els gustos, i qui no quedi content a casa la Madamme s'ho hauria de fer mirar!
Això sí, deixeu-vos de francès després de jugar amb el borinot! XDDD

Unknown ha dit...

Un trsor aquest full...

el paseante ha dit...

Em pensava que els antics només practicaven el sexe per qüestions reproductives (com jo), i que això del plaer era més contemporani. Però ja veig que no.

Un post divertit Veí.

Montse ha dit...

No m'ha quedat clar quant val la masturbació amb la mà esquerra...

El veí de dalt ha dit...

Violette,
encantats, tots dos, doncs.

petitabruixa,
dolent, dolent,...sí.

metamorfosi,
el que no saps és que era una borinota que practicava idiomes.

Tondo,
encara penso si no és un muntatge...

Paseante,
fem l'amor i no la guerra. Això també ho deien els teus coetanis, no?

Arare,
no re. És un compliment de la casa (recordes un llibre de Montcada: "Històries de la mà esquerra?"). Per cert, tens un en camí.

Anònim ha dit...

Home, la veritat es que a catala no se si es diu exactament "sexe oral"... Es que jo soc estrangera, ja saps! hahaha

El veí de dalt ha dit...

Ahse,
Parlar i cardar alhora, un exercici que als homes, amb l'única neurona que tenim, ens és bastant difícil de conjuntar. Estamos en ello...

Lara ha dit...

Què bo, veí!! La traducció no té desperdici. Per cert, que a més a més dels massatges hi ha més cosetes que puc fer, eh?
Petons.