14 de febrer del 2009

Tres en un: del Museu del Disseny Friki (28), Dia de los Enamorados i Regal Blocaire


"Hoy te quiero Más que hoy pero Menos que mañana". Això és el que -diuen- toca dir avui al vostre enamorat o enamorada. Som 14 de febrer, no? Segons els cànons establerts pel Corte Inglés i els seguidors de Sant Valentí, avui és el Dia dels enamorats. Jo, que sóc agnòstic de mena i estic en estat de permanent de pasotisme; prefereixo dir-ho els dissabtes a la nit, a cau d'orella, quan vaig net i polit...

La frase s'ha de dir en castellà, que sino sembla poc seriós. "Més que ahir però menys que demà". Això ho podríem dir en molts camps del nostre dia a dia: en com ens collaran els bancs; en com ens la fotaran els polítics; en els "morts" que em deixaran damunt la taula els companys de feina; en la de plats que m'esperaran a la pica; en els veïns i veïnes que voldria tenir al replà ...

I vés per on que tinc una veïna enamorada! Buf! M'ha costat dos anys però ho he aconseguit! ;-) I vés per on, que em deixa com a regalet en un dia tan senyalat una medalleta que és friki del cagar, però que la llueixo orgullós pel replà de l'escala, per enveja i revenja dels veïns (mascles). Ara que no hi ha el Paseante donant la tabarra, és fàcil...

I és clar, com que és un premi-meme d'aquells em toca passar-li a algú...; que jo sóc obert de mires i cal ser proselitista. Vaja problemón, Arare! (ja saps que tu ets de les veïnes primerenques i això té un marchamo de qualité que ningú te'l treu. (UN PETONÂS DEL GROSSOS; AMB LLENGUA i RESOPÓ). Que les veïne són molt geloses i despré no em donaran ni el bon dia! Però com que sabeu que TOTES us el mereixeu, escullo a la darrera veïna que ha vingut al replà; com a regal de Benvinguda. I que ella el passi amunt i avall de Blogville.

Àpali! I que el meme corri...i s'escorri.

PS I el vídeo no té desperdici...Ens recorda aquell famós anunci dels que veiem a la TV als 70's...



Si t'ha agrada't, pots votar-me a:
Votam al TOP CATALÀ!

11 comentaris:

Robertinhos ha dit...

A veure Veí,

1. Jo tampoc celebro Sant Valentí. Primer perquè és una data imposada pels centres comercials i segon, perquè quan estava solter em fastiguejava molt trucar a la gent i rebre la contesta de "no puc, que he quedat amb la parella, ja saps, sant Valentí".

2. Convoco una protesta dels veïns mascles de l'escala per protestar contra l'administrador de la finca. Ja està bé, home! Aquí fardant dels regalets, de si la veïna s'ha enamorat de mi, que si li dono un regalet a aquesta veïna...i els homes què, eh? Abans encara montaves alguna festeta, però ara...encara em substituiras per alguna dona de linies marcades!!! ;P

3. EL terme de blogville em fa gràcia, ja que els amics sempre em diuen que som com una petita comunitat dins la blogosfera.

Una abraçada Veí!

zel ha dit...

Snifffffffffffffff, snifffffffffffffff, quins gelos que tinc, jo, tan enamorada que estic des del dia que et vaig veure, amb aquella camisa llampant, xulo del copón, i l'Arare m'ha passat al davant.....sniff...

Jejejeje, seriosament (impossible), quan he vist "aixòs", he retornat al temps de la meva mare joveneta. Osti, friki friki...


Encara ric...

ddriver ha dit...

jo els porto amb el taxi,quan tornen dels sopas del sant aquet. Normalment parelles que es l'unic dia al any que es parlen amb regualritat,un dels pocs dies que tindran sexe,mes per l alcohol que per el dia... i si comences a fer numeros el que els hi costara el polvo...entre flors,regal,sopar,taxis,i copetes... potser millor el Riviera i al menys varies

helena ha dit...

"Diguem que m'estimes encara que sigui mentida", no crec que sigui massa bona filosofia, ni que sigui dissabte i ni que vagis planxat.

Mai he celebrat el Sant Valentí, els homes que m'han estimat m'ho han demostrat, a la seva manera, cada dia que han compartit amb mi.

O sigui estimat "Veí" que com moltes de les teves Veïnes, seguiré "suspirant", miran-te de reull quan vagis l'escala, o descordant-me el primer botó de la camisa i deixant-me el rinxols lliures quan coincidim a l'ascensor, tot esperant que un dia d'aquest et torni la fe...

Jajajajajaja (riure entremeliat, cínic, un xic pervers i amb una dosi justa de prepotencia femenina a l'ús...)

Anònim ha dit...

santvalenquééééé?

rhanya2 ha dit...

Veí... Un senyor com tu i publicant aquestes coses als quatre vents... No vam quedar que erets un cavaller? Doncs els regals de les veïnes enamorades es llueixen a la solapa de l'americana però no es diu qui l'ha fet! Vols provocar gelos a banda i banda?? Tst, tst!! com diria la Montse-Arare...
Hala! I vigila amb el que expliques que no t'accepto un sol ball més, eh??
I com reclama en Robertinhos, per quan la propera festa??? Que aquest hivern s'està fent molt llarg...
(Zel, tu no t'amoinis que a Blogville sempre hem estat tots una mica promiscus...)

Els del PiT ha dit...

Felicitats per les parts que et toquen. Està bé que algú t'estimi menys que demà, però que avui t'estimin més que avui?!?
Això és repetir allò que acabes de fer... Ets un fenomen, jo vull ser com tu...
;-)
I sí és digne del museu, sí.

Deric ha dit...

què feia temps que no veia la frikkada d'aquesta medalla!!!

RaT ha dit...

ufff! sort que ho aclareixes.. ahir baixava a comprar a plaça i et vaig veure esperant l'ascensor lluïnt medalla, enclanxinat i vestit de diumenge (tot i ser dissabte) . Vaig pensar que feia el Veí amb galons militars... i ves per on que és la veineta Arare que te l'ha concedit!!! FELICITATS!!!

I què, dissabte hi haurà ball de disfreces a Blogville o què? vaig planxant la disfressa de Louise Brooks? Porto guacamole?
(www.seraphicpress.com/images/LouiseBrooksPistolas.jpg)

Albanta ha dit...

OHHHHHHHHHHHHH, OHHHH, OHHHHHHHHH!!!

Veí!! que no sé que dir!! que m'he emocionat molt!! Que ho acabe de veure ara mateix!!

Jo també et vull cada dia una miqueta més!!

Ara em toca pensar a qui li passe la medalleta no??

Petons molt forts...

El video és autèntic!!

El veí de dalt ha dit...

Roberthinmos,
1. Però tu has tingut parella? Mira qeu ara que no està el Paseante, em ficaré amb tu, vés per on...
2. Estic preprarant una festeta, tranqui. Però em foteu tans deures que no dona a l'abast!
3. Això del Blogville li he manllevat de la Violette.Que consti en acta!

Zel,
dona, que a tu també t'he fet algun regalet algun cop, eh?

Ddriver,
quant em dius que em portes a la ribera aquesta?

Helena,
que siguin dos els botons, sisplau; que ja tinc pervicia (=vista cansada). No et queixis del regalet de Nadal que et vaig fer, eh?

Viu,
...tí; catxis!

Violette,
tu no et treguis el barret que estàs moníssima. I ja saps que el primer ball, sempre serà per tu... L'últim, ja veurem... ;-)

Sergi,
millor que no...Dormo massa poc.

Deric,
doncs ves que algú no te l'encolomi!

Rateta,çcollons!
Quin parell de pistolots portes! Tot ho tens tan llarg? La cua també?

Albanta,
ja tens feina... Petó!