2 de febrer del 2009

Del Museu del Disseny Friki (26): El cendrer pulmonar


Fumar perjudica seriament la salut, diuen. Que pot produir càncer, diuen. Que mata, en definitva. Jo no fumo (cigarrets), i per tant, sé que tindré una llarga i fructífera existència. Per això, el missatge subliminal dels pulmons dibuixats al cendrer no em fa ni fum, ni fam. Però sé que pels fumadors nicoaddictes com vosaltres, té una mala hòstia...

Aquesta joia del disseny friki me l'envia en Patrinsky, que fa poc temps ha obert el seu blog. Benvingut al club!

Altres objectes del Museu del Disseny Friki els trobareu a:

10. El teclat Chiquiliquatre (de la Kpi)
13. El casori de cucudrulus (de la Llum de dona)
14. El pallasso piltrafa (de Jesús M. Tibau)
15. La Sagrada Família levitant (per Pere)
16. Urinaris evangèlics (de Núria Aupi)
17. El pessebre emmarcat (de Té la Mà Maria)
18. La pistola alcohòlica (del Chamb)
19 El ratolí brillant (d'Eva)
20. La parelleta porcelanosa (d'Abogada en Barcelona)
21. L'USB follador, del Bixo
22. La samarreta felina, de Kapitana64
23. El cagalló retratat, de Lucrècia de Borja
24. L'astronauta muntanyenc, del Viatger
25. El mòbil nicotinat, de Xarel_10
26. El cendrer pulmonar, de Patrinsky

Si t'ha agrada't, pots votar-me a:

Votam al TOP CATALÀ!

6 comentaris:

Striper ha dit...

Ara que he deixat de fumar ja em va be.

zel ha dit...

Ara que noo he deixat de fumar, també em va bé, tot i la mala hòstia...

Deric ha dit...

ecs!

Dessmond ha dit...

Realment és friki friki.

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Home, podria ser pitjor... Els pulmons podrien ser de color negre

ddriver ha dit...

jo ara que nomes dos paquets i mig al dia,tampoc em fa ni fum ni fam,tot son tontades del talibans no fumadors