30 de maig del 2007

De memes: Trepitja, que fa fort!

Feia alguns dies que veia com alguns de vosaltres ens ensenyàveu les sabates. La Deja Vie, el Clint, la Duschgel, la Yrun (el Deric les ensenya sempre). Com sempre he pensat que les coses comencen pels fonaments, vaig pensar "Mira, veí tu! Estàs de sort! Avui t'ensenyen els peus, demà les cames; demà passat serà la ...". Però no. Es veu que era un d'aquells memes que com virus troyanos, de tant en tant algú deixa caure per la xarxa i s'espandeix cosa de no dir. En fi, que la meva "ensabonadora" Duschgel (sí, podeu llegir-hi els dos sentits: el metafísic i el literal) em deixava caure, com qui no vol la cosa, el repte. "Ens ensenyaries les sabatetes"? Bufa! Si això no vol dir que demà-passat hagi d'ensenyar el...; doncs, perquè no? A més, són les sabates que duc sovint. Modelno que es uno. I veureu que tinc un problema seriós: no sé com es corden. Sé que a l'Oriol li plauria que en una hi dugués cordills blancs. I al Clint, vermells. Però com la meva àvia em deia: "Si res li escau, posa-li blau". Apa.

Per cert, algú deia que els peus eren poc eròtics? No sap el que és perd...

Això dels memes s'ha de passar. O no. Però jo ho faig, que sóc dolentot de mena. I si jo ho faig, tinc per norma encolomar-lo a gent que no ho hagi fet abans. Per tant, camina que caminaràs... trepitjo fort al Puji (que m'hi jugo alguna cosa que les deu tenir de color verd) i a la Metamorfosi (que a més, vull que em faci un relat dels seus amb aquells talons de punta d'agulla que a vegades porta, que la sento taconejar per els escales quan puja, que és un portentu).

Però ben pensat, si hi ha algú a qui se li escau d'allò més que li passés seria a la Sabateta, una noieta molt eixerida que em deixa agraïts comentaris de tant en tant. Però no té blog! Llàstima.

Però si ho vol fer, ja trobarà la manera...

32 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquest meme va corrent... Passa per ca Tarambana i veuràs el que és un sabater com déu mana.

Charlie ha dit...

molt curiós...com te les cordes? :P

BACCD ha dit...

Hosti, quines sabates més flipants! Home, si no saps com es corden, però no se't cauen, doncs mira, ja va bé!

Ara, que jo no em refiaria, qui ens ha dit que després no ens facin ensenyar altres coses? :P

Per cert, que a la Metamorfosi ja l'hi va passar el Clint!

(Ejem: per cert, això de "ensabonadora = pilota", como que no, eehhh? Com puji al teu pis, voràs!)

Robertinhos ha dit...

més que les sabates, el que m'ha sorprés és la immensitat de paper i llibres que t'envolta a l'estudi. T'imaginava així...m'ha sorprés acertar-ho

Joana ha dit...

Deus anar a tot vent per aquí a Barcelona...semblen que corren...no?
Jajajaja....

Clint ha dit...

Ei Molt bé la foto, sembles tope relaxat!

(vigila qui t'ensabona, que ja et veig ensenyant la regatera!) jajaja

Deric ha dit...

quina manera més original de portar els cordons de les sabates!!!

BACCD ha dit...

Clint, vigila tu també! Jajajajaja

Metamorfosi ha dit...

Uix! Quina trepitjada m'has fotut Veí!... Que potser és per venjar-te del meu repic de talons quan pujo les escales?... Jo que només ho faig quan et vull fer saber que arribo a casa, per si m'has de demanar sal o sucre o qualsevol altre cosa! ;D

D'acord, d'acord... en Clint també em va passar el meme i el tinc pendent. Quan tingui un moment em poso a enllustrar les sabatetes! ;)

Ostres, les teves semblen molt còmodes!... Les portes sense mitjons?

Apa, petonets encordonats!

Waipu Joan ha dit...

ja veig que no soc l'unic que pensa que els cordons aquests són difícils de lligar

Robertinhos ha dit...

veí, tens un meme i una sorpreseta més a casa meva.

salut

El veí de dalt ha dit...

Pd40,
si senyor. Això és una senyora "ensabatonada"!

Charlie,
no me les cordo! Són així!

Duschgel,
Doncs la Meta té feina doble. Ara no puc canviar-ho. Ah! I puja , puja, i ensabona'm de l'altra manera! Que el pilota sóc jo! ;-)

Robert,
doncs no es veuen gaires...El problema és que no sé on fotre els que tinc. Em caldria estanteries llaaaaaargues a tot el passadís.

Joana,
Barcelona, ciudad sin ley, diuen. Ja sabem que les gironines són gent pacífica.

Clint,
Doncs no ho estic gens, t'ho asseguro. Però m'hi poso bé per vosaltres...i perquè m'"ensabonin" la regatera. Juàs!

Déric,
a que sí! Així no perdo temps fent nussos i ni se'm descorden!

Dusch,
al Clint no me l'ensabonis, tu ara, eh?

Meta,
amb mitjons o sense, jo sempre vull anar còmode. Per cert, espero no haver-te fet mal ni ofès amb la meva trepitjada...

Waipu-Joan
que no es corden! Altres condons, dic, cordons, sí que són difícils de lligar!

Robert
tu em buscaràs la ruïna! Que sóc un home cabal!

Anònim ha dit...

veí...... d'això se'n diu "una faena". Em fas fer unes coses...

passat per can gatot, hi tens un regalet!!!

petons

sabateta

Anònim ha dit...

veí...... d'això se'n diu "una faena". Em fas fer unes coses...

passat per can gatot, hi tens un regalet!!!

petons

sabateta

ddriver ha dit...

guapos els cordons!!habiam si hi ha sort i aviat pasem a les altres memes que dius

Anònim ha dit...

Uala! Veí, que tenim les mateixes sabates!!!!
Però bé, les meves són marró amb els cordons taronja, faltaria més :)

Salut!

Metamorfosi ha dit...

Res, res... no pateixis estimat Veí. Que jo ja sé que la trepitjadeta era amistosa... Potser era una manera d'aparcar la timidesa i poder xerrar amb la veïna repicatalons??... jejeje

Petonets de bon dia!

Montse ha dit...

Ondia veí! el teu estudi sembla el meu :P

Les sabates, per sort, no semblen les meves.

petonets.

Candela ha dit...

JAJJAJA OLÉEEEE QUINES SABATES!!!!

Puji ha dit...

Cony Veí! Estic un parell de dies sense passar per aquí i ja tinc feina pendent!

P.S:Gràcies, estava esperant que algú me'l passés.

Anònim ha dit...

Pues... a mi em plauria que duguessis cordons negres. I em sembla que tinc mes rao que la teva avia, hehehe.

gatot ha dit...

No sé perquè.... però aquest meme em recorda el conte de les cabretes i el llop... el saps, no? aquell de què per saber que era veritat que era sa mare, li feien ensenyar la poteta per sota la porta....

uix...... que ja em venen mal pensaments!

petons i llepades ensabatades!

onix ha dit...

els cordons m'han robat el cor

El veí de dalt ha dit...

Sabateta, ara hi vaig corrent...Espera que em cordo les ídem. i m'apujo la cremallera, per si decas.

DDriver,
benvingut al replà! tens un taxi-blog molt xulo! Hi aniré a fer voltes quan vegi que estàs lliure!

Musa,
qué me dices!!! Aniré mirant el terra tot lo dia!

Meta,
és que jo sóc un timidot de tres al quarto...Ja pocs repicar quan vulguis. Ballaré per soleás.

Arare,
enseyo la paret bona. Si t'ensenyo la dolenta...

CAndela
A ESTUDIAR!!!

Puji, sabia que ets un home "enllustrat"

Ashe,
negres, amb sabates negres,..hmmm. Molt fosc, tot, no?

Gatot,
que si coi! Que són els meus peuets de xaiet acoquinat i timidot!

Ônix,
a que són divers? Si hi penso, t'ensenyo unes altrs que fliparàs més encara!

querida_enemiga ha dit...

Jo dic que els peus són poc eròtics. Hala, ja m'he descobert.

neus ha dit...

les tins iguals!!! en color cru i els cordons-goma verds, la mar de còmodes!!!

Molt bon gust, Veí ;*)

Uribetty ha dit...

Tinc les mateixes però amb la goma vermella. Per cert, no és corden. L'únic que has de fer és...apretar la goma una mica més i fer-li el nus.
Salut i força!

Xupasangre ha dit...

Perque tenen una obsesió amb els peus? Mai o e entes, molta gent sobretot noies fan fotografies als peus, un sigme de identitat? Es el que es fixen realment quan es miren a elles?

El veí de dalt ha dit...

Querida,
sí, recordo el teu post sobre com et feia angúnia que et miressin o toquessin els peus...eres tu, oi? Ho has provat poc...

Elur,
sí, super còmodes. Combinació original, la teva.

Uribetty,
ja ho sé! Jo, ni els estiro els cordons, tal com queden, vaig.

ChupAsangre,
Benvingut pel replà! Espero que no tinguis l'ofici del teu nick! Les noies, ja saps, se'ls miren els peus. I altres coses...

Lara ha dit...

Veí, veí, que es comença ensenyant les sabates i... vés a saber com s'acaba XD

Unknown ha dit...

I si busquem el patrocini d'una sabateria? Naltrus ensenyem les sabates i ells ens les regalen... Sabata x post...

yrun ha dit...

Ostres m'han agradat un mun les sabatetes, sobretot sobretot els cordills de colors i la manera de cordarteles!

K modern noi! ;P