21 de desembre del 2008

El blocaire invisible a tota màquina! Pista 1

Hores d'ara suposo que ja tothom haureu rebut per email de part de l'Anna o meva el nom del blog a qui heu de fer el regal del blocaire invisible la nit del 5 de gener de 2008. Quins nervis! En fi, que jo ja començo a deixar pistes a veure si el/la meu/va blocaire endevina qui és i quin regalet li pot caure (que encara l'he de pensar...)

PISTA 1/10

El/la meu/va blocaire invisible i jo compartim un plaer comú...


Si t'ha agrada't, pots votar-me a:
Votam al TOP CATALÀ!

12 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

El plaer dels blogs, potser?

Albanta ha dit...

Jajajajajaja!! He pensat el mateix que la Carme... El plaer de ser blocaire.
Bona pista!!

Striper ha dit...

Jo amb lo del plaer m'anat mes als sentits..

Anna ha dit...

ui, aquesta pista és molt àmplia! els blogs, la lectura, els relats, les festes veïnals... si és que aquest veïnat està ple de plaers!

El veí de dalt ha dit...

CArme,
el del blogs i tantes altres coses...!

Albante,
no aneu malament...però no ñs aquest plaer.

striper,
tu tens els sentits a flor de pell i de...; en fi,...

Anna,
escull-ne un!

Anònim ha dit...

I tant si és àmplia aquesta pista!

Tant, que sé del cert que tu i jo també compartim algun plaer...

helena ha dit...

Buaaaaa, jo no tinc mail....
¿¿¿?????

El veí de dalt ha dit...

Helena,
Envia'm un email teu on et pugui deixar el teu blocaire invisible! Se m'havia passat! Glups! No cunda el panico!

elveidedalt@hotmail.com

una que bada pels núvols ha dit...

Ei!!! podria ser jo!! :)

Clint ha dit...

marrano! jajaja

El veí de dalt ha dit...

Natali,
podria, podria...

Clint,
tu sempre amb això al pap!

Xurri ha dit...

un plaer o un pecat??