5 de desembre del 2008

Del Museu del Disseny Friki (22). La samarreta felina

Us agraden els gats? Segur que hi ha veïnes, com L'Elur, que li encanten. Doncs la manera de tenir-se sempre un a prop, a tocar, és posar-vos la samarreta felina. Acompleix dues funcions:

1) Tindreu el pit sempre calentó.

2) Si sou xiquetes, mantindrà allunyats de vosaltres els "sobadors" professionals, que sempre hi ha a l'autobús i discoteques.

Això sí, no vàlida per a supersticiosos/es!

Marrameu!

Una samerreta que m'ha enviat, fa dies, gat inclós, la Kapitana 64

I tu, a què esepres a enviar-me el teu objecte friki pel Museu?

_____________________

Altres objectes del Museu del Disseny Friki els trobareu a:

10. El teclat Chiquiliquatre (de la Kpi)

Si t'ha agrada't, pots votar-me a:
Votam al TOP CATALÀ!

4 comentaris:

Striper ha dit...

Doncs a pesar de ser friki li trobo la seva utilitat.

Guspira ha dit...

Mare meva...No tinc paraules...

khalina ha dit...

Estic amb l' Striper, té la seva utilitat

Joana ha dit...

Si escalfa..jo en vull una! Friki, friki!;)