20 de desembre del 2008

La llista final! (2)

NO SÉ QUÈ EM PASSA AL BLOG QUE NO PUC PUBLICAR LA LLISTA AMB TOTA LA INFORMACIÓ dels 63 inscrits: noms de blocaires , nom de blogs i emails de contacte.


Però la tinc feta i la podeu veure al wiki blocaire invisible 2008 (www.blocaireinvisible2008.wikiole.com)

Si voleu entrar us demana un nick, poseu el vostre nom; i un password. El password és: blocaireinvisible

Si veieu alguna errada o esmena a fer, al podeu fer directament. Si no, m'ho dieu per correu (veidedalt@gmail.com)

En principi tot està OK i l'Anna Tarmaaba i jo ja us tenima tots fixats i control.lats.

¡NO CUNDA EL PÁNICO!



Si t'ha agrada't, pots votar-me a:
Votam al TOP CATALÀ!

15 comentaris:

khalina ha dit...

gràcies veí

Striper ha dit...

No esperavem menys de tu.

Anònim ha dit...

eiii el meu mail esta malament
tu has introduït apitana64 i es capitana64 REVISE'L

Montse ha dit...

vale, veí, estarem al peu del canó.

Anna ha dit...

He vist que el blog que apareix és el de SENTIMENTS, i jo penjaré el post al blog de COSES I ALTRES COSES.

Gràcies, quina feinada, no?
Petonets.

El veí de dalt ha dit...

Khalina,
de res!

Striper,
ni de tu!

kpi,
esmenat!

Montse,
a punt de guerra!

Anna,
esmenat!

khalina ha dit...

Veí, ja sé programar. Bé sembla que ho he aconseguit seguint les teves instruccions. He programat un post per d'aquí cinc minuts :)

khalina ha dit...

Perfecte! Gràcies Veí per ensenyar-me noves opcions.

Per si va bé a algú altre,en el meu blogger no posa "opciones de entrada" Posa "opcions del missatge" Fent clic allà és molt fàcil.

Serien classes particulars preguntar com s'afegeix a una paraula un link sense que es vegi??

El veí de dalt ha dit...

Kha,
aprovada...

però no entenc la pregunta. A una paraula o una frase pots afegir un "hipertext" (link) perquè clicant a sobre, vagis a una altre blog o a un web o a un correu electrònic, per exemple. El que passa és que aquest mot queda "marcat" sempre amb un color blau i subratllat. Això es pot desactivar segur, i que no es vegi que hi ha un link. Però aleshores...quina gràcia té si la gent no ho sap? He entès la teva pregunta?

Anònim ha dit...

no se programar...haure de fer investigacions...
kpi

Abogadaenbcn ha dit...

Hola!!! MOLTES GRÀCIES!! COMENÇA EL JOC!!!

Jo he enviat un e-mail a l'Anna i t'ho dic a tu a veure si em podeu treure l'e-mail del web perque em fa por rebre spam i es el correu del despatx. Us dono un altre alternatiu:
anniehallx @ yahoo.es

GRACIES!!!

Joana ha dit...

Ja vaig per feina...

Robertinhos ha dit...

començo a investigar, que aquest any no m'ha tocat conegut...i aquesta és la pista 1

El veí de dalt ha dit...

kpi,
segur que ho treus!

Abogada,
ja està canvait al wiki

Joan,
a treballar!

Robert,
investiga!

Anna ha dit...

d'això... ja et vaig enviar un mail ahir, però és que m'heu enviat dos amics invisibles! qui és el de veritat?