1 de febrer del 2010

De la carpeta del veí (15): Tríptic II

A la Dushgel
que sempre demana que remeni papers oblidats...

Tríptic II

Camino dalt dels penya-segats. Horitzons blavíssims. Una maror d’escuma s’entafora a la butxaca. Deixo engrunes de pa sota les roques. El meu cos, un alçaprem que el bosc oculta.  Plouen retrets. I no és aigua el que em mulla. És aquesta lassitud de les hores incertes, desossades; nocturnes.

La teva és una silueta inassolible, misericordiosa i baldera. Ni en un pany de paret aconseguiria fixar-te. Sóc orfe del teu cos. Pigall sense corretja. És un fil de saliva el que m’uneix al teu sexe. Un rastre humit que els meus dits escruten. Ni el teu somrís més fi em retornarà el misteri de les cambres buides. Joc de claus sense porta de sortida.

Sé que si et miro el ulls se m’obre un oceà de neguits convulsos.  Alço la mà per resseguir el teu rostre i el fred d’una llàgrima m’acompanya el gest. Ens besem amb ànsia atàvica com es besen els que molt s’estimen; i molt han d’estimar-se encara. Ja ho va dir el poeta. I no seré jo qui ho contradigui.

Diga’m ara tan sols, si és aquest un darrer comiat o incert oblit.

11 comentaris:

Striper ha dit...

Noi bomna setmanaara mateix es el millor comentari que emm be al cap.

viu i llegeix ha dit...

uau, veí, ets una caixa de sopreses i un poetasso de primera

rhanya2 ha dit...

Que bonic, Veí! M'has deixat... ...com sempre que parles així.

BACCD ha dit...

Sóc una "enxufada"! I cel·lebro que em facis cas. Són coses que no em passen gaire sovint.

Un darrer comiat o un incert oblit... Tan se val. El neguit i el dolor no fugiran pel fet de saber-ho.

No caldrà dir que espero la tercera part d'aquest tríptic.

Rita ha dit...

Aquesta carpeta amaga el que més m'agrada del que ens ensenyes de tu.

Sort que ens ho vas donant en petites dosis!
Petons, poeta!

Emily ha dit...

Ja sabia jo que el Veí amaga coses...mmmmmmmmmmm

mar ha dit...

aquesta carpeta és un bon lloc per quedar-s'hi a passar l'estona...
un text preciós, veí!

Anna Tarambana ha dit...

Ostres! M'ha agradat molt! Bona carpeta, veí!

Joana ha dit...

Costa saber si un bes és de comiat :)
I on la tens amagada aquesta carpeta?sota el llit?

El veí de dalt ha dit...

Striper,
igualment, company

viu,
de segona regional, vols dir...

Vio,
"....." què vol dir?

Dusch-endollada,
terceras partes nunca fueron benas, eh!

Rita,
si no, us empaxeu!

E,ily,
amago més que no ensenyo, sí...

Mar,
doncs quedat i navega...

Anna,
ho celebro! Merci!

Joana,
sota el braç!

Emily ha dit...

Despulla't Veí...