6 de febrer del 2010

Del Museu Blocaire del Disseny Friki (47): La Nina Centpeus

Després del ninot aquell diabòlic (Chucky, es deia?), aquest engendru de cossos de nina amb un sol cap, emulant un centpeus repulsiu, li va a la saga. Es va quedar tranquil, el paio, que va decapitar la vintena de nines de la foto per fer aquest monstre! Espero que a ningú se li acudeixi de regalar-li a algun nebodet...

En fi, de pet a les vitrines del Museu!


La imatge li he manllevat, amb permís, a la Lady Griselda, en un post dedicat al seu Blocaire invisible d'enguany (el Centpeus, és clar!).

I recordeu. Als 50 objectes, enquesta veïnal!


Tots els anteriors objectes del Museu Blocaire del Disseny Friki, els trobareu aquí

Si t'ha agrada't, pots votar-me a:
Votam al TOP CATALÀ!

9 comentaris:

Emily ha dit...

Si vols transtornar a una nena, li regales...EL que la va fer, directe a un psiquiatra.

Clidice ha dit...

brutal! :O

kika ha dit...

ho trobo horrorós! fa por!

Mercè ha dit...

Mare meva! QUina por que fa aquesta nina! Pagaria per veure la cara d'algun nen en veure aquest monstre.
Salut!

nimue ha dit...

jorrrrr!!! amb el que m'agraden a mi les nines!!! aquesta és la més lletja que he vist mai! pobreta!!!!

Cris (V/N) ha dit...

Quin horrorrrrrrrrrrr, deu meu, espero que no es posi de moda pels propers Reis, per que no he vist res tan lleig a la meva vida, ecssssss :) Petons Veí!!!

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Em recorda molt a una disfressa d'oruga que em van enviar l'altre dia...

MK ha dit...

De veritat que fa grima ...Ara la cosa no ve tan sols de la repetició de braços i cames .Encara que no més en tingués un parell també en faría . D'on ha pogut treure una nina amb aquesta expresió i color de cara?.
La Nenuco del Exorcista.

viu i llegeix ha dit...

horripilant. Com t'atreveixes a ferir la sensibilitat del teu club de fans?