26 de març del 2011

Bloggers con voz


Ja sabeu que el veidedalt, si pot -i l'autoritat li ho permet-, s'apunta a un bombarderu. Per això la proposta d'una de les meves muses de la blogosfera, la  Duschgel, Dusch pels amics, i  Gel de Ducha II, pels més amics; i a qui fa temps vaig de dedicar un dels posts més encesos del terrat, quan va llançar la proposta de Bloggers con voz vaig pensar de seguida d'apuntar-m'hi. Ho havia fet una vegada i no va quedar del tot malament. Tot i que era en castellà! (valens, se me nota el acentu). Aquest cop la idea era llegir un post propi o aliè i enviar-se'l. Uns quants hi hem caigut. Algun altre veí del terrat ja ho havia fet, abans, també.  En aquesta ocasió he agafat un text de la mateixa Dusch i l'he locutat.

No cal dir que la veu que escoltareu no és la meva. L'he passat per un sintetitzador.

1 comentari:

fra miquel ha dit...

Ja t'havia escoltat al blog de la Dusch. És agradable trobar-se els veïns fent cosetes aquí i allà, Oi?
A veure si a la propera puc tornar a participar.
Abraçada