10 de març del 2011

Pixela't per la rereguarda...

Hosti! Ha costat arribar fins aquí dalt el terrat del torracollons aquest del veidedalt, però ho he aconseguit! Fa dies que volto pel barri i finalment, en un descuit de la portera, m'he pogut colar en el replà aquest de Blogville. Penso fer estralls allà on pugui. Vinc de lluny i no m'estic de res. Vaig fent ací i allà. Per això he vingut al món i aniquilar els blocs i les bestieses que els blocaires publiqueu, és el meu objectiu. Per començar, ja estic infiltrat dins l'ordinador d'aquest pelacanyes i, des d'aquí, amb tots els links absurds que té enllaçats a l'esquerra aniré fent feina. Sorda i constant. I irreversible. (Tot i que sento parlar d'un antídot que algú està assajant...). No arribarà a temps...

Aquí, la nova imatge del titafreda.


Vaig venint... No noteu un nou tacte al teclat? Una boirina estranya a la pantalla? Un so estrany en el vostre Spotify?... Un alè rere l'orella... No us gireu... Deixeu-vos fer...

10 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Veí, no et preocupis, això està guanyat... no tenen res a fer-hi...

Unknown ha dit...

Vaja!! Ara que els primers atacats van refent-se ara n'apareixen de nous!!!

Aplica la tècnica de la resistència de mil dimonis... sembla que funciona tard o d'hora!!!

Sergi ha dit...

No tots els píxels s'han rendit, sembla, encara hi ha focus d'infecció! I alguns ja ho veien tot fet, em sembla que la guerra cuejarà encara uns dies...

LEBLANSKY ha dit...

Ah, no! Ara no estem preparats per resistir un altre pixatac, arglll!

Salvador Macip ha dit...

Sempre queda algun focus rebel que es resisteix a abandonar les armes. Prova l'estratègia Mil Dimonis, que tot i ser una mica dolorosa funciona molt bé.

El veí de dalt ha dit...

Companys/es ex-pixelats,
això em passa per no pagar el lloger, la FECSA i el puto Vodafone. Vaig a veure el Mil dimonis si ab...ans...els... put...os ...pí---x---eññsllss...dels colll.....ons...no minhfectkdmmwen el blffogffssdsd. ...-----------------------------------------

ricderiure ha dit...

%%%%$$()(&&/&$&/%$&·&%%()$/($/·&/(&

(com se surt d'aquí?)

Albanta ha dit...

M'estic acollonant... i segueix sense entendre res de res!!!
Veí guapooooooooo... on ets???

El veí de dalt ha dit...

Ric,
klsa skalk oi2'2023 ¿¿121@@@3==?()!ªª klaass
Valens?

Albanta,
crec que estic tornant...

Elfreelang ha dit...

calma veí aquest no es deu haver assabentat encara que la guerra ha acabat, el gran pix ho ha dit....