29 de març del 2011

Llibres, roses i blogs per Sant Jordi al replà



NOTA A LA COMUNITAT



Es recorda a tots els veïns i  veïnes, i passavolants blocaires que tinguin a bé afegir-se, que el dia 2 d'bril a les 24 h, acaba el termini per inscriure's a la iniciativa "Roses, llibres i blogs" que ha organitzat aquesta escala per a tots aquells/es blocaires que vulguin celebrar Sant Jordi regalant llibres o roses per la catosfera.


Els/les inscrits/tes fins el moment, són:
ELLES

1. Llum de dona,; arka_gi@gmail.com; Joana

2. Emiliy; mjotamoya@gmail.com; Emily

3. El meu racó; adbega@gmail.com; Adriana

4. Des del meu mar; mmontsem@gmail.com;; Arare

5. Col·lecció de moments; personatges@gmail.com; Carme

6. A encesa llum; ipvh@hotmail.com ;Pilar

7. +quemilpalabras; helena.batlle@gmail.com;Helena

8. Joana Torres, joanato@gmail.com; Joana

9. De nit i de somriures;annanti.bcn@ ; Anna

10. Nadeia Balsobre's blog; nadeia.balsalobre@gmail.com ;Nadeia

11. Au bout de la nuit ; mteresa70 @gmail.com; Teresa

12. El teler del record ; Joana

13. Thera, falgaronacompta@gmail.com; Thera

14. Vuitena, ritzen@hotmail.com ; Rits

15. Fons d'armari, montsepes@gmail.com; Montse

16. Violette, violettemoulin@hotmail.com; Violette

17. Els primers gestos del verd;  mercecliment@gmail.com ;Mercè

18. Antaviana; rcanovalls@gmail.com; Roser

19. Vida; ; frannia_74@hotmail.com; Frania

20. Kika's log; kikaslog@gmail.com; Kika


22. Amb ulls de sargantana, aboma13@hotmail.com; Sargantana

ELLS

1. Malerudeveure't, elveidedalt@gmail.com ; veidedalt

2. El porquet de Sant Anton; elporquet@gmail.com ; El porquet

3. Garbi 24; garbi.24@gmail.com ; Garbi

4. Clàssics de cinema; ricard.fuste.sole@hotmail.com ; Ricard

5. Ricderiure; ricderiure@gmail.com; ; Ricderiure

6. Fantasia i erotisme, kuaestor@gmail.com; David

7. Too much strong ma non tropo per te; robertinhos.paris@gmail.com; Robertinhos

8. Ginkgo, gerardpujoli@gmail.com ; Gerard

9. Naufragiobrer, gabrielboto07@gmail.com; Gabriel

10. Uendos, greixets i maremortes, fmompo@msn.com; Francesc

11. The lost art of keeping a secret; lostartkeeping@yahoo.es; Òscar

 


Si falta algú o els inscrits hi veieu alguna errada, m'ho feu saber!

16 comentaris:

Gabriel ha dit...

Eiii, veí...em pots inscriure, però aquesta vegada com a "Escrits del fum".
Una salutació!
Gabriel

El veí de dalt ha dit...

Gabri,
apuntat!

El porquet ha dit...

Crec que haurem de fer una demanda extra de roses!

Mercè ha dit...

També m'hi apunte a la iniciativa. Ja vaig trobar a faltar el Blogaire Invisible d'enguany.

Una abraçada.

Francesc Mompó ha dit...

Jo també em sume a la proposta per celebrar el dia de Sant Jordi.

Salut i Terra.

òscar ha dit...

M'hi apunto Veí, m'hi apuntoooooooo!

El veí de dalt ha dit...

Mercè, Francesc i Òscar; apuntats!

Francesc Mompó ha dit...

Per cert el meu e-mail: fmompo@msn.com

Una abraçada.

Monyofiné ha dit...

Veí! Després de la nostra agra polèmica quedàrem en que m'apuntàveu.
Cal que faça cap formalisme?

El veí de dalt ha dit...

Monyo,
Però si ha estàs apuntat! Ets el 6, no?

montse ha dit...

Bon dia, et passo el correu.

montsepes@gmail.com

MK ha dit...

¿Qué s'ha de fer??.
Apunta'm sempre que no sigui pecat , il-legal ni engreixi.
:-))

El veí de dalt ha dit...

MK,
ja t'apunto. Per saber què has de fer has de clicar al logo i vas a les normes. Hauràs de regalar "un llibre" (virtual) el 23 d'abril al blocaire que et toqui i tu rebràs "una flor" d'algun d'ells. Feu volar la imaginació. Com el blocaire invisible, però per Sant Jordi.

sargantana ha dit...

ejem...jo soc una nena!!!
i m'has posat a la llista dels nens
jajajajjajaj
cal acreditar-ho???

El veí de dalt ha dit...

Sargantana,
glups!
Ho esmeno!

Unknown ha dit...

I na Frannia fa temps que va partir de viatge, tot i que continui usant el seu correu. A ca la Vida i viu la...Vida.