25 de maig del 2008

Del museu del disseny friki (6): el senglar sintètic

M'assabento a cal Basar de les espècies que avui és el Dia de l'Orgull Friki. Just després d'haver vist el Chikilicuatre a Eurovisió ahir a la nit (un festival que en si mateix, és tota una apologia al frikisme televisiu). En fi,...


Remiro en els meus arxiu si trobo res que pagui la pena. Si es tracta de recuperar un personatge, jo posaria aquests, que va omplir tantes tardes avorrides de tornada de l'escola...El meu, és clar, el Locomotoro.


Això em recorda que NO REBO CAP IMATGE VOSTRA per engrandir el Museu del Disseny Friki (i no miro ningú, eh? Que les promeses se les enduu el vent...)

Per sumar-me a la data, jo us proposo aquesta.

Un cap de senglar, SINTÈTIC!; per penjar al menjadors de casa!

Si voleu recordar altres objectes del Museu, els enllaço tot seguit.


Altres objectes del Museu Blocaire del Disseny Friki:



Si t'ha agrada't, pots votar-me a:

Votam al TOP CATALÀ!

10 comentaris:

Vida quotidiana ha dit...

Jo et recomano el Mazinger XXL de La Cabra del Camp. Aquí tens una entrada que vaig escriure fa un temps.

Rita ha dit...

Quins records! El meu també era el Locomotoro!!!! hahahahaha

Striper ha dit...

Oatres aquest del barret es el capitan tan.

zel ha dit...

Friki, friki....vols dir que no som tots plegats una mica frikis, eh? No sé, a determinades hores, una foto de cadascun davant l'ordinador...esperrucats, amb la cara bruta, amb les porquetes al costat, o la birra, o amb pijama, o de pèl a pèl... Ja tens una proposta, veí...

Joana ha dit...

Me'n compraré un...de senglar pel menjador de casa! ;)
Apa més friki que ningú!
Jeje la Zel ! Ja l'ha veig amb la birreta al costat i amb pijama! ;)

Joana ha dit...

" La veig..." Catxis!!! ;)

Anònim ha dit...

un cap de kabalí sintètic? la fi del món està pròxima!!!!

:DDD

feliç dia de l'Orgull Friki a tots!!!

El veí de dalt ha dit...

David,
em sembla que t'agafo la foto per més endavant.

Rita,
loco-mia!

Striper,
i tant!

Zel,
tu estàs de pèl a pèl a l'ordinador! I tens webcam? ;-)

Joana,
en pijama i osito de peluix!

Jacme,
a tocar...

Unknown ha dit...

En Locomotoro! Ja no me'n recordava! No m'apassionaven, però entretenien.

montessorifueunagranpsiquiatra.blogspot.com ha dit...

Sembla Alf, és traumàtic, traumàtic...