31 de març del 2008

Del museu del disseny friki (4): la bici empalada


Sort en tinc del Marphille (gràies, mestre!) que si m'hagués de refiar de la resta del veïnat... On està aquell allau d'objectes frikis que em deixaríeu al davant de la porta de casa pel meu Museu? Eihn? Ja veig que hauré de llogar l'habitació per a altres menesteres. En fi,... ja aniré amb la màquina de fotos al damunt i apunt, a veure que pillo.

A punt, deia, per si pillo aquesta bici per algun lloc de la ciutat. Jo sóc usuari del Bicing, i mai he vsit aquest model esperant-me al dispensador...És nou? És per a VIP's? És per a sementals? És clar, que ara que hi penso...; no sé si mai he vist ningú esperant-me així...

Em demano si en aquesta bici l'alçada del seient va en consonància amb l'alçada del quadre...; és a dir, si s'aixequen tos dos alhora. Vós ja m'enteneu.

Àpali!

Altres objectes del Museu Blocaire del Disseny Friki:



PS
Per cert, el cadàver aquest va ara pel 15è esglaó. A veure si en una setmana el rematem JA entre els que falteu i el podem enterrar dignament, caram!; que estic cansat d'anar picant portes reclamant un verset! Coi de recoi!

PSS
Per l'objecte del post, a sobre del mal gust...té preu! Uns 1.650 euros. Coi, per això paguem una de carn i ossos que ens empali a nosaltres! En fi; això, ehem, bé; que el Museu està buit, deia...



Si t'ha agrada't, pots votar-me a:

Votam al TOP CATALÀ!

8 comentaris:

Jo Mateixa ha dit...

Uixxxxxxxxxxxxxxx, quines coses d'inventar no????

Versió per dones no n'hi ha?? :-P

Striper ha dit...

Friki friki a mi aquest tipus de sucedanis no m'agradan gens.

Dessmond ha dit...

La imatge és impactant. No sé com l'invent pot anar sobre dues rodes.

Charlie ha dit...

verge santíssima!

El veí de dalt ha dit...

Jo mateixa,
tu mateixa: per què no la patentes? ;-)

Striper,
sucedanis? ja!

Dessmond,
és que va a ...quatre potes!

Adam,
vés a pastar fang!

Charlie,
amén!

Roi ha dit...

je je je
la pega és que és molt llarga aquesta bici per l'ascensor, i si vius en un àtic...

Ja t'aniré passant coses!
Ens veiem el dia 9, "I presume".
Salut!

Unknown ha dit...

El de la bicicleta no és en baltasar?

Unknown ha dit...

El de la bicicleta no és en baltasar?