19 de novembre del 2008

De cadàver exquisit (3): tot el que puja, baixa...per fi!




Semblava impossible però és cert: S’HA ACABAT aquell cadàver exquisit DESCENDENT que vam començar un llunyà 16 de juny i hem acabat un 16 de novembre ha arribat al seu darrer esglaó! Cinc mesos per fer-lo.... Estimats veïns i veïnes: espero que els kirikis els feu més sovint, si no, malament rai...


Almenys, el que em consola és que ja hem acabat el que “baixava”, després de llegir "el que pujava”. Amb la qual cosa es certifica un dels axiomes del Malerianisme: que “tot el que primer puja després baixa”, fins i tot a la nostra escala.

En fi, ahí va! (una prèvia: el núm 18, en Zenit Ram, ja va desaparèixer en combat fa temps. S’ha mudat a algun altre barri i ningú sap on. El 41, que era l’Antígona, m’ha demanat una exempció temporal del lloguer. Li guardo el piset fins que torni). Per tant, hem estat trenta-nou els veïns/es calaveres. I cadavèrics.


Quan el llegeixo, altre cop he de confessar que em feu por. No teniu poder telepàtics alguns/es? Heu-lo ací:

Cadàver exquisit descendet


1. Aquest poema és un petit somni

2. sinuós, atrevit i eròticament delirant

3. de forma bellament inútil

4. y cansado triste y acongojado,

totalmente desesperado,

miraba tu retrato.

5. Gran, viu i misteriós

6. que m'empeny, inexorable, a l'abisme.

7. Em tempta el balç, però no m'hi deixo caure.

8. A terra, davant meu, la teva roba

9. i és quan la meva voluntat s'estova

10. i m’endolceix. Avui cal, lluito, i ploro mentre estenc la roba...

11. que deixo lliscar lentament.

12. Ja saps que no en tinc prou, però ho amago,

13. y si me muestro tal como soy,

14. fill del vent i del mar,

15. sento, oloro, m'amaro d'esquitxos salats, regalims de tu...

16. No em treguis la bena dels ulls,

17. llàgrimes que em cauen galtes avall

19. que sóc dels rius que no poden aturar-se.

20. De calor que crema el cul de les llebres

21. en ta pell silent que vetlla l'obscur

22. fred, humit, em llisca cames avall...

23. Mentre el temps queda momentàniament suspès,

congelat, mort,

24. i em desperto assedegada i envoltada de llum

25. agònica del plaer que s'ha esfondrat.

26. Sí, esbotzat, rebentat, abatut, derrotat, ensorrat
fins a fer l'esforç amb afany d'un amor salvatge.

27. Trenco l'oratge amb humitats

descarregant tempestes d'estiu...

28. Olor a fruits dolços i regustet a sal de la mar en els seus llavis

29. amb que xuclava sensualment un cacaolat molt calent,

30. mirava el sol de la tarda, mentre es moria de fred

31. i un sol de tardor m'acompanya

32. com una llum que envolta o una ombra que embolcalla

33. la subtil i fugaç mirada

34. com la dels nens quan no volen mirar enlloc

per por de saber massa

35. tota la vida has estat un ganyavents

què vols dir? si ni tan sols no em sents,

36. enmig de la ficció calles, com un traïdor

37. i esperes el moment de la tragèdia...

38. que anuncia els foscos capricis del destí

39. gris i fred com la boira del matí

del dia aquell, en que cansat, et vas rendir.

40. Caure, cap avall,

sense fi.

@ El veïnat de can Malerudeveure’t



I qui sou els autors? Doncs per ordre d’aparició:


01.El veí de dalt

02.Núria Aupí

03.Jesús M. Tibau04.

Gaby

05.Euria

06.Anna

07.Carme Rosanas

08.Clint

09.Arare

10.Zel

11.Metamorfosi

12.Lady Griselda

13.Andrea

14.Robertinhos

15.Joana

16.Duschgel

17.Puji

18.Raquel

19. Cruella

20.The silver blue

21.Palito de las orejas

22.Xurri

23.Núria (Elizq)

24.Cau de llunes

25.Cèlia

26.Gatot

27.Déjà Vie

28.Striper

29.Trina Milán

30.Alatrencada

31.Nausica

32.Sol solet

33.Violette Moulin

34.Té la Mà Maria

35.La Rateta Miquey

36.Júlia Costa

37.Carme Fortià

38.L'Avi

39.Anna Tarambana

Gràcies a tots/totes!!! Ja he començat el quart cadàver! I aquest cop només el fent cap avall! A veure si espavilem!




Si t'ha agrada't, pots votar-me a:
Votam al TOP CATALÀ!

11 comentaris:

khalina ha dit...

Ha quedat molt bé. Felicitats a tots!

Striper ha dit...

Doncs no ha quedat malament.Kiriki no sera KIKI.

Montse ha dit...

HOme, veí, tu diràs missa, però jo trobo que hi ha coses que no lliguen "gaire"!

malgrat tot, és divertidíssim! i si, sembla que tinguem telepatia!

per cert... per on para, el cadàver actual?

Petonets cadavèrics (en el "bon" sentit)

Anònim ha dit...

uff, això ha estat el partolaburra!!!

Curiós, que hi ha alguns versos perfectament lligats, com si no fossin a cegues, però estic amb la Montse que hi ha uns canvis de tó i de temperatura una mica imprevissibles. A veure si el proper costa menys de parir.

El veí de dalt ha dit...

Khalina,
doncs a veure com surt el nou amb la teva participació!

Strip,
kikirikó!

Montse,
no veus que em faig autobombo? Petons catosfèrics.

Xurri,
com sou les dones...Mai contentes amb res...! (vaja lio m'has deixat amb la HV...!)

Jobove - Reus ha dit...

és mes difícil que les històries veïnals, però no esta malament no ?

Cèlia ha dit...

Estic al·lucinada, tot i haver costat tant, queda força coherent!

zel ha dit...

Increible, de veritat, no pot ser que surtin així...sense els ulls oberts a la resta... la teva màgia, veí!

Txarli ha dit...

És divertit i original! Felicitats als creadors i creadores de la criatura.
A! I felicitats també a la ment perversa que va tindre aquest genial idea.

Trina Milan ha dit...

Veí,
com sempre, tot el que surt d'aquest coi d'escala és rematadament genial!..a pel següent...amics!

El veí de dalt ha dit...

Té la Mà,
no, no està malament...

Cèlia,
al.lucina mandonguilles.

Zel,
Magia Borràs, serà...

Txarli,
ls ment perversa és la d'un servidor; evident. El mèrit, però, és dels seguidors/es.

Veí,
genial gràcies a vosaltres!