5 de novembre del 2008

Del Museu del Disseny Friki (19): El ratolí brillant

L'Eva, del blog l'Eva i els coses petites, (on hi escriu coses molt grans, per cert), m'envia un objecte petit per al Museu. Petit però costós. Un ratolí (mouse pels anglòfils) d'ordinador, recobert de brillants. El catàleg d'on ho ha tret diu que són diamants vinguts de Sud-Âfrica, tot i que jo crec que són trossos de vidre trencat de cul d'ampolla. Sigui una cosa o l'altra, mereix un llocd estacat al nostre Museu compartit. O és que algú vol que faci alguna comanda...?

Altres objectes del Museu del Disseny Friki els trobareu a:

10. El teclat Chiquiliquatre (de la Kpi)


Si t'ha agrada't, pots votar-me a:
Votam al TOP CATALÀ!

4 comentaris:

Abogadaenbcn ha dit...

Realment horrible jajaj

Striper ha dit...

Deu meu quina cosa mes lletja.

Unknown ha dit...

Salutacions, veí! M'alegro de veure com va creixent el museu friki... jo també ho sóc una miqueta, de friki hehehhehe

El veí de dalt ha dit...

Abogda,
certament!

Striper,
idó!

Tondo,
ja som dos!