5 de gener del 2009

Blocaire invisible 2008. Pista 9 i 10. I a esperar...


Pista 9/10. El nom del seu blog, és una metàfora.

Pista 10/10. El nom del seu blog té una referència numèrica.

La solució, demà a les tres de la matinada... Aneu a dormir d'hora...

PS Sembla que el cadàver ja ha ressuscitat i agafa embranzida. No l'atureu, ara!
PS En canvi, sembla que hauré de fotre quatre crits al celobert als que no acabeu les HV. Massa pressió nadalenca?

Si t'ha agrada't, pots votar-me a:
Votam al TOP CATALÀ!

7 comentaris:

Eli ha dit...

JA SÉ QUI ÉS!!!!!
Endevino tots menys el meu!!!
Bons reis!!!
:-D

Anònim ha dit...

He sigut tan maleïdament fidel a la lletra que he programat més aviat del compte el regal. I porta dotze hores a la vista de tothom! Quina ficada de gamba! Ara bé, l'acabe de llevar. Espere que no l'haja vist molta gent. El que si que m'agradaria és que algú em digués com es poden programar els enviaments de e-mail perquè he regitar el full d'ajuda i no trobe res. Gràcies.

Jobove - Reus ha dit...

ens poses massa treball per festes i anem de cul !!!!

una abraçada

Anna ha dit...

als de la meva escala no els esbronquis, pobres, que si hi ha retard és per culpa meva que vaig enviar la primera part tard!

Anònim ha dit...

Ei, veí... demà no et podré avisar, i ara no em vull avançar... així que m'hauras de trobar solet...

Per posar-t'ho fàcil, unes pistes:

- Tenim un plaer comú (que copiona!)
- Sí, copionA.
- Sóc una fina observadora de la realitat...
- Al meu blog hi trobaràs dos autors, de dues viles properes.

I bé, crec que ja ho pots encertar solet, i si no, demà... vés buscant!!

Cèlia ha dit...

Jo estic més despistada... però ja falta poc per saber l'amic invisible! I vinga més HV que és bonic que vagin més seguidets!

khalina ha dit...

Ja no falta res per saber qui és qui. Jo tinc el meu programat per les 0.00h i si no funciona ho faré manual.

I a vere si van arribant HV de regals de reis i el cadàver.

Bons Reis Veí!