4 de gener del 2009

De Blocaire invisble 2008. Pista 8


Pista 8/10. A la meva blocaire invisible li agraden els gats...

PS
Com que alguns m'ho heu comentat per email, ho recordo aquí altre cop: el post-regal per al vostre blocaire invisible, l'haurieu de penjar (o progarmar perquè es pengi) la mateixa Nit de Reis. Això és: entre les 22 h d'avui dia 5, i les 4 h del dia 6. Jo ho faré a les 00.02 h del dia 6. Estari bé que enviéssiu el matí del dia 6 un missatge (per email o al seu blog) al vostre blocaire invisible delatant-vos; per si encara no ha descobert qui sou.
Així abanda dels regal de Reis tindrem tots/es (espero) un del nostre blocaire invisible.

PS
Us recorod també als que participeu a les Històries veïnals que ja hi ha dos relats penjats i que espero els de la resta! Ja els deveu estar acabant, oi que si? I que el cadàver està aturat en un replà que jo em sé...ressuciteu-lo!

Si t'ha agrada't, pots votar-me a:
Votam al TOP CATALÀ!

7 comentaris:

el paseante ha dit...

Fots una feinada a la gent... Encara estan de festes home. Totes aquestes iniciatives les has de fer quan els blocaires estem avorrits al febrer o a l'octubre (si em permets el consell -no t'ho agafis malament, potser estic equivocat). En qualsevol cas, que els Reis et portin alguna cosa. En el fons, molt en el fons, et mereixes algun detallet.

RaT ha dit...

A veure si els Reis us porten, a tots dos, una mica de transigència, que esteu d'un humor...

M'agraden els gats, m'agrada el menjar, m'agrada el jazz... però no vaig començar el 2007 ni penjo gaires coses de la meva feina... crec que no sóc jo...

Una abraçada molt gran i gràcies per haver-me fet conèixer aquest món, estimat Veí

Unknown ha dit...

A mi també magraden els gats... :-) però no sóc una blocaire...

Bon dia, veí!

Montse ha dit...

Ostres, jo tampoc vaig començar el 2007, a banda d'això, de tant en tant cuino i en faig un post, de tant en tant penjo adreces relacionades amb la meva feina... m'agrada el jazz, m'encanten els gats... però no dec ser jo, no!

Veí, per la gent del carrer, la NIT DE REIS és la nit que comença el dia 5 (el vespre que es fa la Cavalcada). El dia 6 al matí els Reis JA HAN ARRIBAT a les cases. Es tracta de penjar el regal el matí de reis, o sigui, el dia 6, o, en el seu defecte, a partir de les 12 de la nit del 5 al 6, no? O sigui, abans - o després- de que Ses Majestats hagin col·locat tots els regals al balcó, al menjador o allà on ho deixin sempre a casa de cadascú... vaig bé?

Perquè del que acabes de dir al post, entenc que ho hauríem de fer el dia de Reis a la nit perquè el "susodicho" rebi el regal el dia 7, que - per mi- ja no és dia de Reis.

Aix, mira, em venia de gust venir a complicar-te la vida!!!

petonet, guapo, i perdona que sigui tan "quisquilla"!!!

El veí de dalt ha dit...

Paseante,
com que he estat molt bon veí, segur que tindré molts regalets. Tu, en canvi, no sé si podàs entrar al pis amb el carbó que et deixaran al replà. Però en fi, ja et deixaré jugar amb l'Scrabble, així t'ensenyaré alguna parauleta nova...."Pencar". Bon any, i a entrenar!

Rateta,
ja veus que no t'enganyava...com el gatet aquell!

Tondo,
jo et feia de gossos...

Montse, val, no ets tu!

I ESTEM DIENT EL MATEIX! Penjarem el post quan la gent estigui dormint, que es quan énen els Reis, no? I així tothom, en llevar-se, es trobarà el regalet. Peròo ja ho canvio dona, perquè quedi més clar!

Anònim ha dit...

Vei jo no ser cop programar el meu missatge.. estic a balearweb i la web master està de vacances i no m'ha contestat com fer-ho tu em podries indicar, clar si tots els blogs heu fan igual o cada un té la seva...

una abraçada

Anònim ha dit...

ja esta ja heu ser FER!!!!