6 de gener del 2009

Blocaire invisible 2008: es descobreix el pastís a cal veí!

href="file:///C:%5CUsers%5CPersonal%5CAppData%5CLocal%5CTemp%5Cmsohtml1%5C01%5Cclip_filelist.xml">

¡Campana y se acabó!


Avui, dia de Reis de 2009 cal desvetllar les 64 incògnites que ens tenien amb l’ai al cor des de feia tres setmanes: qui serà el meu blocaire invisible? Doncs ací us desvetllo el meu. He deixat deu pistes que crec que s’apropaven encertadament cap a la persona que hi ha al darrera del seu blog. Les 10 pistes eren:


1. Compartim un plaer comú.

2. És una fina observadora de la realitat.

2. Ens ensenya a cops el que cuina.

4. És dona.

5. El seu blog va començar a explicar coses el 2007.

6. Sol fer recomanacions d’enllaços a altres webs i blogs relacionats amb la seva vocació.

7. Li agrada el jazz.

8. Li agraden els gats.

9. El nom del seu blog, és una metàfora.

10. El nom del seu blog té una referència numèrica.


Doncs, sí. Totes aquestes pistes ens conduïen indefectiblement cap a


i l’Helena Batlle, la mantenidora del blog “+que mil palabras”


I que caram li podria regalar a una virtuosa de la imatge? Havia pensat fer un muntatge amb imatges seves que té al seu blog promocional de comunicació. Sabeu que fa fotografies de noces? Els primers veïns que es coneguin i es casin mercès a aquest replà, sisplau!, contracteu-la!

Vaig pensar de fer-li un escrit personalitzat; però... com convèncer a algú que creu que una imatge diu més que mil paraules? No em direu que això no és una metàfora antiliterària!? No... Relleguint el seu blog vaig tenir la idea: fer-li un muntatge amb imatges de fotògrafs que sé del cert que li plauen i amb una música de fons que sé també que li agradarà. Ho almenys això va dir un cop! (Ho volia fer en el Youtube però no me n’he sortit)

La gràcia està que entremig, he posat una desena de fotos seves que m’han agradat a mi! Trobeu-les...


I heus ací, doncs, el meu regal, Helena. Feliç i fotogràfic 2009!






Si t'ha agrada't, pots votar-me a:
Votam al TOP CATALÀ!

9 comentaris:

Eli ha dit...

Felicitats a tots...Els visibles i els invisibles!!!!

Una pregunta, com faig per descobrir on haig d'anar a buscar el meu regalet virtual??? He voltat per tots els blogs, i no em trobo.... (la llista del wiki tampoc hi ha hagut manera d'obrir-la!!!)....
Aixxx... grrrrr... jarrrrr....
Que potser tinc carbó???
;-D

Laie ha dit...

ei, veí!!! Al final m'he pogut connectar... tinc un regalet per tu!!

helena ha dit...

MOOOOOLTES GRAAAAACIES!!! És un regal genial, el millor regal de reis i el més original.

La veritat Veí és que l'has encertat de plè. Tant amb els fotògrafs com amb la musica.

Amb el teu permís faig un post de referència per ensenyar el regal als meus lectors que sefur faran cap al teu blog.

Els meus millors desitjos per aquest any que comença.

Una abraçada i mil gràcies!!!!

Anònim ha dit...

EP VEI¡ DE VERITAT QUE "NO HU PILLAS"?.... BUSCA PER LA SERRA DE PANDOLS.UNES VELLES SABATES.....
JUGANT......
BON ANY.

fra miquel ha dit...

Com t'ho has currat, veí!
M'ha agradat molt el recull de fotos. No coneixia el blog de l'Helena. Ara hi vaig.

Eli ha dit...

Ohhhh....
Ja he anat a casa de la Caliope i res de res....
Teniu llibre de reclamacions????
:-(

Anna Tarambana ha dit...

Vei, això ha estat un exit! Ets un crack!

Mira, ja he editat la llista a la wiki:

http://blocaireinvisible2008.wikiole.com/Les%20parelles%20invisibles

Una abraçada molt forta! :***

Eli ha dit...

Gràcies Anna, m'ha encantat el teu detall!!! :-D

khalina ha dit...

Un regal molt ben pensat i original!