7 de febrer del 2008

De premis blocaires: Arte y pico, i em rasco perquè em pica

Se m'acumula la feina, xiquets i xiquetes...

Dec ja tres memes (Clint, Roberthinos i Antígona) i fa uns dies em va caure aquest, de la Silver blue sea, la sirena del replà. Bé, és un premi d'aquests que cauen sense demanar-los ni mèreixer-los, segurament; però com que vénen de qui vénen, no puc deixar de dir-ho i estar agraït:


Es veu que aquest premi (l'Arte y pico) ha estat creat per Eseya

I com sol ser habitual,té regles (no la menstruació, sinó normatives, vull dir). Les regles del premi són les següents:

- Cal triar cinc blocs que es consideri que són mereixedors d'aquest premi per la seva creativitat, disseny, material interessant i aportació a la comunitat bloguera, sense tenir en compte el seu idioma el seu idioma.
Creatiu, creatiu, val, ho accepto. Disseny, diguem que el Blogger em salva la vida; material interessant; potser va a dies; i aportació a la comunitat bloguera: això sí, tu; per aquí puc acceptar-ho; perquè això de les HV i una altra que em ronda pel cap, fa bon veïnatge, oi?

- Cada premi atorgat ha de tenir el nom del seu autor/a i l'enllaç al seu bloc per tal que tots el puguin visitar.
Doncs el meu ja el sabeu.

- Cada premiat ha d'exhibir el premi i col·locar el nom i enllaç al bloc de la persona que li ha atorgat el premi.
Ja ho he dit més amunt.

- Premiat i premiador han d'exhibir l'enllaç d'Arte y pico per tal que tots sàpiguen l'origen d'aquest premi.
Però, això desgrava...?

- Exhibir aquestes regles.
Si només són els regles i no la roba estesa...ja està fet.

Els cinc blocaires als quals atorgo el premi són els següents:
(Sabia que havia "gatuenserradu"... Com sempre, això és un marrón dels grossos. Com que no m'agrada repetir-me com l'all; el dono a gent a qui mai hagi premiat i sé que d'altres també s'ho mereixen, però ja vindran altres ocasions. Ahi va donc, la tria:)

La Joana, perquè... no cal que us ho expliqui, oi? Si la coneixeu, ja sabeu que està més que justificat (ja l'ha rebut, dieu? Doncs un més, tu,¨que amplii el prestatge)
El Puji, perquè amb la seva cullera ens alimenta amb dosis d'un humor corrosiu i intel.ligent a dojo.
La Jo Mateixa, perquè em sembla que és la veïna que més puja i baixa les escales xerrant amb tothom, nens i nenes, sens distinció.
Els Té la Mà Maria, perquè és un col.lectiu que es treballa els post d'allò més i sempre hi aprenc alguna cosa.
La Carme Rosanas, perquè és una lletraferida com jo i ens ha muntat això dels Personatges itinerants, que déu-n'hi do de com es mouen.

PS
I per cert, ja us heu apuntat a la Tercera tongada de les HV? NOR? Què espereu?



Si t'ha agrada't, pots votar-me a:

Votam al TOP CATALÀ!

7 comentaris:

Striper ha dit...

Premo mol merescut i mol bens repartits.

Unknown ha dit...

Ei, veí, si no m'equivoco, ja em tens apuntada i totalment d'acord amb l'Striper que tens un premi molt ben merescut i que els has repartit molt bé.

Robertinhos ha dit...

més que un premi és publicitat del blog d'Eseya.

no vull un premi que obliga a aquestes coses

BACCD ha dit...

No et podia faltar un premi així!

Robertinhos, tots els premis són sempre publicitat d'alguna cosa. Però el que compta és qui et premia directament i per què ho fa. I això és ben lluny de la publicitat.

Jobove - Reus ha dit...

que vingui de tu ens fà molta ilusió, el portarem al cor com tots els altres premis que ens han donat, però no en farem ostentació

moltes abraçades dels vostres amics

Robertinhos ha dit...

per cert, et deixo un meme calent a casa. Passa a recollir-lo!

Joana ha dit...

Avui no et diré res...Veí. Només un petó i una abraçada!