Del Museu del Disseny Friki (33): El bicicony
Més que friki és de mal gust. Però hi ha gent que se les empesca totes perquè se'n parli d'ells. O potser és un sistema per no mullar-se quan plou i vas en bici... Aquesta ciclista deuria convidar al seu pas a "penetrar" a dins seu tot aquell que volgués a compartir amb ella els pedals... Perquè entenc que és una figamòbil, el que va sobre rodes..., no?
Potser li faltaria una mica de pèl al capdamunt per fer-lo més versemblant, no? Un objecte gentilesa del Robertinhos (nano: al teu poble els ciclistes van tots així pel carrer?)
Si t'ha agrada't, pots votar-me a:Potser li faltaria una mica de pèl al capdamunt per fer-lo més versemblant, no? Un objecte gentilesa del Robertinhos (nano: al teu poble els ciclistes van tots així pel carrer?)
12 comentaris:
I Tant friki!!
Debe de ser para que cuando se caiga no se haga daño. Lo que por estos lares se llama ser un/una "figamolla", aunque en un sentido completamente diferente :P
Es de mal gusto sí. Pero de peor gusto es el video que has puesto más abajo. Hacía tiempo que no veía algo tan tan sexista :P
Me alegro de estar de vuelta!
¡Un beso!
figamòbil ??? ... ui !!! ... que s'escapa !!! ... i jo tant calent !!! ... salut
Ara cal la titabici..,
ecsssssssssssss
Jo també dic ecssssssssssssssss
i jo!! ecssssssss!
ja,ja,ja
Quin fàstic!!! A qui se li ocurreixen aquestes coses?
Pregunta-li a l'Avi, que també és de Tiana!
Jo vaig amb un C3 sobre el qual els ocells tenen el plaer de defecar-hi
Joana,
per això el poso
Antigona,
bentornada!
Mossen,
resa un avemaria!
Striper,
fes-la tu!
Montse,
Zel,
Violette
Glups!
Eli,
Rejuàs!
Crisitna,
a algun malalat friki, segur!
Robert,
C3 de Cony 3?
Catxo figa!!! Penseu que algun home s'atrevirà amb ella??
Publica un comentari a l'entrada