1 de desembre del 2010

Dian internacional de la cançó casposa

De tant en tant, visito una comunitat blocaire on semblen bastant entretinguts en xerrameques inversemblants i accions de caire corrosiu. Alguns es van constituir fa temps com Odisfera. En algun dels blogs afins, he vist la convocatòria del Dia de la cançó casposa per l'1 de desembre.

Aquí la meva aportació:


(un vídeo on ell la canta)



Recordo que quan la vaig sentir em vaig quedar garratibat. La tergiversació de la història és patètica. Però més ho és el ritme i rima de la cançó (si es pot dir així). El més divertit és que he vist que el tal José Luis té una cançó que va fer una cançó allà pel 1958  que es deia Mariquilla. Dedicada a la seva promesa... Impagable.

9 comentaris:

Mr. Aris ha dit...

molt bo. La de gibraltar l'havia vist per la tele, la de mariquilla ni idea.

Tot Barcelona ha dit...

cullons ¡¡¡¡ i argo de los Chungitos ¡¡¡¡ ehhh ...non se ...argo ansi como epañaaaaaaaa e la sombra de mi viaaaaaaaaaaaaa...yo no lo puedo isnoráaaaaa....¡¡¡

Anònim ha dit...

XIQUET QUINA GRAÇIA¡¡¡¡"LA MARIQUILLA",LA CANTAVANT TOTA LA TROUPE CATOLICA-PROGRESISTA, AMB PARROQUIES I LLOCS SIMILARS,ES DEIA QUE AQUEST PAIO ERA DEL OPUS,JO NO HO SER,PERO QUINT TOTILA¡¡¡¡LA DE GIBRALTAR,ES EL PRIMER COP QUE L'ESCOLTO,PERO TE "TELA"
JUGANT

Llesca ha dit...

Coi, al donar-li al play m'ha vingut una olor humit, com a golfes tancades. H&S a dojo!

Txisky ha dit...

Va a ser que no, José Luis, va a ser que no! Ja, ja, ja!.

Srta. Tiquismiquis ha dit...

Amb quina força diu APAñó!

El veí de dalt ha dit...

Aris,
i va poder dormir aquella nit?

Miquel,
confessa que t'agrada!

Jugant,
no l'havies sentit mai? Quina sort!

Llesca,
olor només?

Txisquy,
crec que no t'ha sentit...

Tiquis,
i sembla que es vagi a trencar!

Remitjó ha dit...

Una bona aportació la d'aquest veí odisfèricfílic...(si em permeten la paraula amb un parell d'accents)

el paseante ha dit...

Doncs jo la posaria de fons en aquest blog. Trobo que fa per tu.