13 de juny del 2011

De veïns d'escala

L'altre dia estava dalt el terrat, fumant-me una cigarreta en la xafogosa nit de Blogville quan vaig sentir els acords persistents d'una balada de moda que sona molt sovint als "40 principales" i vaig veure llum a cal Paseante. Feia uns dies me l'havia trobat davant del basar dels xinesos de la cantonada on el veig sovint sortint amb ninos de peluix i bosses plenes de galindaines. Em va ensenyar el contingut de la que duia a les mans: unes ulleres de bany, un casquet i un banyador a joc. Ara entenc quan em va dir, picant-me l'ullet:  "He de fer esport, que ve l'operació bikini"

Vaig anar a agafar el vídeo i vaig gravar això.



Sense paraules.

18 comentaris:

Sergi ha dit...

Només es pot dir una cosa: as-pac-ta-cu-lar!

Eli ha dit...

Bonissim...
D'aqui a Eurovisió!!!
jajaja

el paseante ha dit...

Imatges robades = Denúncia al canto. Ens veiem als tribunals, tret que arribem a un acord a partir de 600 euros. Tu mateix.

Tot Barcelona ha dit...

Es innegable que el movimiento del pubis del susodicho, nos hacen ver que la muerte de Michael Jackson es una patraña. Está vivo ¡, y lo sabemos gracias a Ud. ¡¡ Su entrada no tiene precio. Salut

Unknown ha dit...

Vaja, no m'imaginava al Sr. Paseante així :) però et diré una cosa, lleva-li les pintes i veuràs com balla bé, molt millor que jo, d'un bon tros...:)

Joana ha dit...

Molt divertit!

Montse ha dit...

ohhh, deumeu!
Una, que és miop - aq molta honra- es pregunta si el sofà estava "fet" a mode de llit o s allò eren les tovalloles preparades per prendre el sol després d'aquest bany de... d'aquest "bany de multituds" que de ben segur arreplegarà a través de la xarxa. El que s'ha de fer per ser famós!!!

Montse ha dit...

per cert, paseante, 600 euros no són reeeeeeeeeeee, jo crec que li has de demanar - com a mínim- nil euracus!!!

Montse ha dit...

MIL

(no es pot navegar i bloguejar al'hora, que la cosa es mou massa i les tecles ballen)

commuter ha dit...

hahahahaha, boníiiissim!!! Caram amb el paseante i la seva falta de ritme!

òscar ha dit...

Amb moviments com aquests, el Paseante lluirà més (i millor) al nostre litoral que quasevol vigilant de la platja de tres al quart.

Emily ha dit...

Pobre Paseante. Que poc dotat està, jeje. Me l'imaginava tipus Laurence Olivier, en plan romàntic i veig que és fatal.
Vaig a mirar a un altre barri, on dius que vius, veïnet?

llum ha dit...

Ai, m'has de dir on et compres les calces, que no en trobo enlloc d'aquestes de coll alt.

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Fantàstic! Tots a aprendre la coreografia per repetir-la "a coro" a totes les discoteques aquest estiu!!

Mercè ha dit...

Mare meua!!! Si ja ho has dit tu: SENSE PARAULES!!! Ara em pregunte jo, no tindrà cap familiar que li ho diga.

Besets.

Mireia ha dit...

Molt bo, com duen per aquí dalt, aviat el podríem veure per Eurovisió

Srta. Tiquismiquis ha dit...

un parell de pindoles per dormir .... quin malson.... ainss

Srta. Tiquismiquis ha dit...

necessito un parell de píndoles per dormir desprès de veure aquest malson.... ainnssss