29 de març del 2012

Ràdio macuto informa...


Sobre el tema transcendental que s'esdevindrà d'aquí tres setmanes en algun lloc inconclús de la capital catalana, la Comissió Gestora creada a tal efecte informa a la comunitat que:


1. Pel moment som 37 blocaires inscrits al sopar-festa veïnal del 14 d'abril; nou dia mundial de la república de Blogville. Diuen que seran 27 del sexe femení i 10 del masculí. Crec que em reservo la taula del racó per poder parlar tranquil.lament de futbol.

Encara teniu alguns dies per apuntar-vos. 

2. Les aportacions al  llibre a Verkami avancen però més a poc a poc que el cas del Millet-Montull (que ja és dir). Queden 31 dies i portem 385 euracos recollits. Crec que per la solapa tenim prou. Però faltarà alguna cosa més si voleu passar de la portadella. Ara que ve final de mes, ja imagino que tirareu la casa per la finestra.

3. En fi, que la Setmana Santa és a prop i crec que me'n vaig de retiro espiritual a Lourdes... a expiar els pecats no comesos (encara).

15 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Crec que hauries d'actualitzar la llista, veí...

Jo ja tinc tota la feina feta...

RaT ha dit...

jo també... i vull el llibre per Sant Jordi!!!!

rits ha dit...

Aquesta vegada no m'apunto al sopar, passeu-ho molt bé.
En quant al llibre, aviam si d'aquí uns dies m'hi apunto.

Montse ha dit...

au, va, no ploris. Jo també he fet la feina!

Anònim ha dit...

lo important no es quantes del sexe femení, sinó quantes solteres del sexe femení ;)

carina ha dit...

Aportació feta!
Salutacions i el 14 ens veiem tot@s els caretos.

Viatger ha dit...

Felicitats veí per tanta iniciativa , quina marxa !

Sort amb el llibre, jo ja he col.laborat , a veure si veu la llum i puc llegir-lo ( ah i també voldré la samarreta)

Que us ho passeu bé el 14

El veí de dalt ha dit...

CArme,
tu sempre tan complidora...

RaTeta,
per Sant Jordi, no crec.- Per Sant Pancraç.

Rits,
doncs llàstima! Records!

Montse,
ja ho he vist!

Pons,
però importa si solteres o casades?
Ho dius perquè unes prenen vodka amb taronja i les altres amb llimona, oi?

Carina,
aniré al barber, abans.

Viatger,
merci per tot, company!

Elfreelang ha dit...

només deu blocaires homes? home jo també puc parlar de futbol no creguis tot el que et van explicar de petit....

Montse ha dit...

Veí retirat (espiritualment) espero que abans del dia de la república indiquis on hem d'anar el dia de la república, eh? que jo no "m'enterao" si és que ho has dit...si és que ho heu dit... que una està molt despistada, darrerament (deu ser l'edat, cof,cof)

El veí de dalt ha dit...

Elfree,
però tu ets partidària del 4-3-3 o del 3-5-2?

Montse,
el dia 10 rebràs l'emiliu amb tota la informació. Apuntat les 19 h a prop del MACBA.

khalina ha dit...

ja falta menys!!

Clidice ha dit...

Ja he passat per caixa, l'enhorabona i a veure si s'aconsegueix :) Per cert, potser seré per allí el dia de "propdelmacba", (he segrestat a un dels participants les dues hores anteriors) a lu tont, si m'ho permeteu, passo a saludar-vos a alguns i algunes (així us el porto sa i estalvi) :)

El veí de dalt ha dit...

Khalina,
i tu ja assages? ;-)

Clícide,
vindràs i no et quedaràs? Però si t'ho passaries molt bé. I només per 20 eurus de re!

Clidice ha dit...

Veí, em quedaria, però he de ser d'hora a puestu que l'endemà he de fer de cotxe escombra d'uns ciclistes i m'he de llevar ben d'hora, ben d'hora, ben d'hora :) Però no em vull perdre petons i abraçades :)