2 de març del 2007

Escalfant motors...

Mentre enllesteixo l'encàrrec de l'Allenja i em penso el de la Dugshel (nenes, hauré de cobrar alguna cosa al final!), us deixo dues "perletes" d'autors consagrats sobre el tema que ens ocupa.

COM SATISFER SEMPRE UNA DONA

Fent-li carícies, afalagant-la, mimant-la, besant-la cegament, assaborint-la, arreglant coses, comunicant-se amb ella, ajudant-la, traint-altres pel seu amor, recolzant-la, donant-li de menjar, fent-li massatges, calmant-la, tranquilitzant-la, fent-la riure, estimulant-la, consolant-la, abraçant-la, ignorant el seu greix, arraualint-se al seu costat, excitant-la, protegint-la, telefonant-li, anticipant-se, petonejant-la, adorant-la, perdonant-la, regalant-li accessoris, comunicant-hi, entretenint-la, fascinant-la, confiant en ella, defensant-la, vestint-la, santificant-la, adulant-la, malcriant-la, escoltant-la, contemplant-la, deixar-la sortir amb les amigues, morint per ella, oint-la i fent-li magarrufes .

COM SATISFER SEMPRE UN HOME

Mostrant-se nua
By Allan i Barbara Pease. Per què els homes no escolten i les dones no entene els mapes, Barcelona: Amat ed. 2000, p. 242)
"La dona cerca el sexe perseguint l'amor,
l'home troba l'amor aconseguint el sexe".
By El veí de dalt. Allò que elles volien saber de nosaltes i mai van gosar preguntar? Barcelona: (en premsa). 2007
No hi doneu més voltes.

23 comentaris:

BACCD ha dit...

A "Com satisfer sempre una dona" encara hauries d'afegir un altre punt: "fent els posts i els memes que t'engarreguen".

Aneu arreglats els homes... i que fàcil que ho tenim les dones!! :P

Joana ha dit...

Continuant amb el mateix llibre...
" Quan es tracta de sexe, les dones necessiten una raó per passar a l'acció. Els homes només necessiten un lloc " .Pàg.223
Bon cap de setmana!

Antígona ha dit...

Si es que ya se sabe... las mujeres somos muy exigentes y encima nunca estamos contentas!

Je, la frase sobre el amor y el sexo, sí, da bastante en el clavo, aunque extremando las cosas diría que en muchos casos la mujer, persiguiendo el amor, se topa por casualidad con el sexo, y el hombre, consiguiendo el sexo, es como mucho encontrado por el amor... y nunca sin oponer resistencia.

O lo he entendido todo mal?

Alls cuits mai couen ha dit...

ei veí! Jo l'he llegit aquest de l'Allan i la Barbara, realment és un llibre molt encertat en tot!!!

sobre la polèmica frase hi estic d'acord parcialment. Si potser si que la dona s'ho fa amb algú quan sent amor. Però crec que amb tota aquesta revolució del sector femení potser alguns tòpics quedaran obsolets.

Clint ha dit...

ei veí, molt bé, quina feinada! però si no és nua però va en roba interior...doncs que també val! jajaja

Joana ha dit...

Potser per això costa tant trobar un home que ens faci felices?.
Gràcies per la teva visita.

montessorifueunagranpsiquiatra.blogspot.com ha dit...

Un bon començament, crec que és molt important els mimos però quan passem a la convivència, ejem ejem i les distàncies de pensament home i dona potser sigui l'atractiu i també el problema....
Estic totalment d'acord amb lo del sexe i l'amor... Viva el sexo ;-)

Montse ha dit...

hummmm... veí, molt de tòpic, xaval!

però t'ho has currat (el meu ratolí diu que el deixi descansar una mica, que està tip de clics)

Jo diria que el "Com satisfer sempre un home" no acaba de ser cert... que sou una mica complicadots, encara que no ho accepteu!!!
Vale, vale,vaaaaaaaaaaale: que és en clau d'humor! D'acord. Però tu ja m'entens!

petonets exigents :P

Déjà vie ha dit...

visca el pronoms febles!

Anònim ha dit...

XDDD així m'agrada veí, escalfant motors XDDD el pati es comença a revolucionar, vaig a buscar crispetes ;)

onix ha dit...

jo què venia a criticar XDDD i mira ves per on què m'apunto a les crispetes , tots els exemples genials!!!! ;)**

República B612 ha dit...

Tan de bo fos cert que trobar amor fos tan fàcil com trobar sexe.

Montse ha dit...

Heu dit crispetes?
ÔÔ

On?????

Alepsi ha dit...

Jo venia també a criticar [de fet estic completament d'acord amb l'Arare... faria un copy-paste del seu comentari i el signaria jo... xDDDD]. Però m'apunto a les crispetes, que veig que aquí hi haurà marro... xDDD

euria ha dit...

Ni de bon tros sou tant simples els homes ¬_¬...tenen tota la raó els "mil" comentaris anteriors :xx!!!! amb lo de les crispetes tb ;p

El veí de dalt ha dit...

Dushgel,
Fàcil, fàcil, ja ho veus...

Joana,
"som qui som a causa de les nsotres hormones. Som resultat de la nostra química" (cusiosament, a la pàg. 69) ;-)

Antigona,
els homes mai posem resistència, com els doelnts covards de les pelis.

Emma,
tan obsolets com aquell que diu que si les dones fossin alcaldeses,prohibiren aparcar en filera i en bateria marxa enrera...(potser és que les alcaldeses d'avui no condueixen?)

Clint,
roba interior per treure-li de seeguida!

Joana,
busca, busca, que sempre hi ha!

Allenja!
I viva Zapata!

Arare,
tot això, si no és amb humor, jo no podria abordar-ho. L'humor és una manera de fer sexe, també. I el sexe amb humor, és la repera. Ai, que em peto!

Dèja Vie!
i les "eles palatals" (perquè la llengua toca l'ídem; no l'himen)

Pd40
a quant la bossa?

Ônix,
critica, dona, critica; que si no això és avorrit...

B-162,
Ah! Però... és fàcil trobar sexe?

Crispetes,
vull dir, Alepsi; poc salades per mi.

Euria,
doncs que algú comenci a fer-les i passo una peli al terrat de casa. Una peli X, és clar..

Anònim ha dit...

Veí: "no donar-hi més voltes" és una de les capacitats que més us envejo. És un bon consell, però en el cas de les dones és un oxímoron del copon.

Gran gran post. Diria que és molt exacte, a més. I començo a tenir dubtes sobre si ets Veïna, més que Veí.

Candela ha dit...

Uix...tinc molt a dir i molt poc temps. Després hi torno Veí!

Mikel ha dit...

juajasujasujasjasu ben vist vei!!!

El veí de dalt ha dit...

Cruella,
"veí" de dia; "veïna" de nit...

Candela,
t'espero. Vaig fent cafè. Dues de sucre, oi?

Mikel,
sagaz que és uno.

l'home de la musica ha dit...

Doncs jo seré mig tia o algo així, perque m'agrada que em facin tot allò que li agrada a les noies... i a la meva novia no paro de demanar-li més atenció! ;)

Oriol ha dit...

doncs si que vaig despistat pel món, jo em pensava que posant el rentaplats i fent el llit un cop a la setmana això funcionava.

i com diu el clint, si va semi nua, ens satisfa CASI-sempre!!

Vei, bon treball!!

Anònim ha dit...

somos complicadas,verdad...bueno la verdad es que creo que no tanto, y pienso que los hombres tambien necesitan mucho mas...
Al vernos desnudas se os puede poner bien dura,pero no me diras que unos besitos y unas buenas caricias,no os gustan.