29 de març del 2008

De música: Plant i Kraus



Veïns/es,
no acostumo a recomanar música perquè no és el meu fort (si és que en tinc algun), però un amic m'ha passat el següent link. En aquesta pàgina podeu sentir el disc sencer que van fer fa uns mesos Alison Kraus (la nina barby del blue grass) i Robert Plant (el cantant de Led Zepellin) "Raising Sand", que in
clou una versió del "Trampled Rose" de Tom Waits: "Rich woman" i "Please, read the letter" tampoc tenen desperdici. Curiós maridatge, aquest.


Heu de clicar aquí per sentir-lo:

Si t'ha agrada't, pots votar-me a:
Votam al TOP CATALÀ!

6 comentaris:

Striper ha dit...

No m'ha sigut posible d'escoltar però ja hobuscare i ho escoltare.

mossèn ha dit...

bo, molt bo, boníssim ... salut

Trina Milan ha dit...

Veí,
genial, ja els coneixia però vull deixar constància de que són molt bons en aquesta aventura conjunta..
i segueix fent indicacions de música que ja saps que m'interessa ;-)
salut

Enric Caujapé ha dit...

Grandíssima Alisson Kraus !!!

Be, i Led Zepellin....es clar !!

Charlie ha dit...

Doncs mira, me'l van recomanar just fa una setmana! (sóc fan de Led Zeppelin)

El veí de dalt ha dit...

Striper
Doncs només has de clicar a "Escuchar LP"

Mossèn,
salut!

Trina,
farem el que podrem...i ens deixin.

Orbison,
gràcies per la visita! Tu sí que sabes!

Charlie,
casualitat, doncs.