28 de març del 2008

De sopars blocaires: en Carretero i la seva feixuga carreta

El nostre estimat amic Dessmond, agitador cultural i activista blocaire on hi hagin, ha muntat el tercer sopar-tertúlia amb un altre polític de primera fila en la convulsa escena catalana actual: en Joan Carretero. Aquest home, i el seu Reagrupament.cat, tenen força coses a dir en el futur del catalansme sobiranista; o e lque és el mateix, l'independentisme, ras i curt..

Jo vaig anar a la del David Madí i va ser prou interessant; tant pel personatge com per la gent blocaire (i no blocaire) que hi vaig trobar. Us animo anar-hi aquest cop altra vegada. Sé que serà a Barcelona, en un lloc del Casc Antic; que permet el debat i el passeig tranquil al seu voltant. Fins i tot, fer alguna copa després en algun dels baretos de la zona per als més noctàmbuls (sí, ja sé, tots treballem l'endemà...) . Em sembla que abans del sopar-conferència es pot fer una trobada informal in situ per fer-la petar i escalfar motors entre aquells que es vulguin conèixer o retrobar abans d'entaular-se.

El sopar-conferència té sempre un debat a les postres amb el convidat, a partir de les preguntes que se li fan arribar i que la seva intervenció hagi suscitat.

Si ja sé, hi haurà una pregunta obligada: ¿amb qui faries parella en una torneig de botifarra: amb el Luigi, el Puigi o l'Uri? Me l'apunto.



Si t'ha agrada't, pots votar-me a:

Votam al TOP CATALÀ!

3 comentaris:

zel ha dit...

Ei, que jo jugo a la botifarra com un autèntic crak (diuen els homes amb qui jugo, és clar que me'n van ensenyar ells...)
A veure, a veure, quines de grosses se'n faran el dia 9....

Trina Milan ha dit...

Veí,
ens hi trobarem, serà un plaer tornar-hi..compartirem mousse de xocolata?...i les preguntes, tot i que serem molts més que amb en Madí, en Dess m'ha promès que me'n deixarà fer-ne... ja saps que en tinc de picantones ;-)

fins molt aviat

Dessmond ha dit...

Veí,
Gràcies pel detall de fer aquest post. La teva contribució sempre és impagable.
Trina, serem molts i "selectes". Jo crec que pot estar molt bé. Espero que tothom que ha dit que vindrà ho faci. Podria haver més d'una sorpreseta agradable. Segons qui, no sé si aguantaria una pregunteta picant...