30 de març del 2009

Arrenca la Sisena Tongada de les HV! Puges al carro?

Val. Ja hem acabat fa uns dies la Cinquena tongada (dedicada als pecats del Malerianisme) de les Històries veïnals (HV). Durant aquest temps, fins i tot vam sortir al Diari! Vam fer nou relats entre 35 veïns/nes. I un nou cadàver exquisit. Cal dir que no us heu matat a comentaris; però el fet és que, sense fer gaire enrenou, portem ja uns 53 relats entre pit i esquena. Algun dia haurem de publicar tot això…no sé com encara no han vingut a proposar-nos-ho.
Cal que us demani si hi voleu tornar? Val, us ho demano. Hi voleu tornar?
(a) si
(b) no
(c) vés a cagar!
Doncs si encara teniu ganes de fer-ne una sisena tongada, us aneu apuntat a sota amb un comentari, m’envieu un emiliu a elveidedalt@hotmail.com, em deixeu una nota a la bústia o foteu un crit pel celobert que segur que us sentiré. En fi, QUE QUEDA OBERTA LA CONVOCATÒRIA PER A LES 6//HV FINS a les 24 h del 17 D’ABRIL.
Doneu-me el vostre nom; el nom i l’adreça del vostre blog i un correu electrònic (si no teniu blog, doncs el correu almenys). Hi podeu participar tos els blocaires que vulgueu i en la llengua que més us agradi (el francès no el toca ningú?)
Ja aniré informant de quanta penya arrepleguem aquest cop. I quan us tingui a tots/es, farem el sorteig dels grups de quatre corresponents (accepto suborns) i us dic el tema de sortida –aquest cop espero una sorpresa agradable– i quin el calendari haureu de seguir. A veure si sou ben formals! I endavant i trins!
Com que veig que per sort, en aquesta escala entra i surt gent como pedro por su casa i alguns no coneixen ben bé de què va això de les HV, us he fet aquí us sumari de tots els relats i cadàvers elaborats fons a data d’avui. No us empatxeu.

Històries veïnals

Introducció
1. Primera tongada (octubre-desembre 2007)

1.3. Els relats
(Uriberty, Marinetix, Carme Fortià i Anna Tarambana)
HV1/2 Mai més
(Barbollarire, Elur, Hypatia i Arare)
(Duschgel, Antígona, Gaby i Palito)
HV1/4 La visita
(Anna, Trilina, Euria i Jordi González)
(Zincpiritiones, Agnés, Raquel i Jo Mateixa)
HV1/6 Merda!
(Té la Mà Maria, Musa, Rosa i Carme Rosanas)
(Boira, Cargoliroqués, Violette Moulin, Gatot)
HV1/8 El viatge
(Sol Solet, L’Avi, Vullunfestuc i Llum de dona)
(Lluna, Jesús M. Tibau, Alatrencada i Zel)
(Cafè amb llet, Petit far, The silver blue sea i Carles Mulet)
HV1/11 Sense títol
(Babèlia, Palimp, Déjà Vie i Sir Villet)
HV1/12 Destins
(Metamorfosi, Clint, Tals, Puji i El veí de dalt)

2. Segona tongada (desembre 2007-febrer 2008)

2.3. Els relats
(Jo Mateixa, Uribetty, Petit far i Hypatia)
(Sir Villet, Palito, Xurri i Gabi)
HV2/3 The end
(Zel, Té la mà Maria, Clint i Raquel)
(Arare, Dsuchgel, Café amb llet i Musa)
(Carme Fortià, Carme Rosanas, Sol Solet i Jesús M. Tibau)
(Joana, Anna, Rosa i Robertinhos)
HV2/7 Sexy beast
(Carles Mulet, Lluna, Trillina i Déjà Vie)
(Anna Tarambana, Laura Arantegui, Josep Manel i Euria)
(Gatot, Alepsi, L’Avi i Alatrencada)
HV2/10 Floïd
(Puji, Zincpiritione, Marinetix i Violette Moulin)
(El veí de dalt, Cruella, Metamorfosi i The silver sea blue)

3. Tercera tongada (febrer-juny 2008)

3.3. Els relats
(Núria Aupi, Zel, Anna i Elizq)
(Marientix, Jo Mateixa, Alepsi i Cint)
HV3/3 El penjoll
(Alatrencada, Carles Mulet i Te la Mà Maria)
HV3/4 El seu mar
(Júlia Costa, Carme Rosanas, Laura Arantegui. i Metamorfosi)
(Petit far, Euria, Sol Solet i Palito)
(Carme Fortià, The Silver Blue Sea, Arare i L'Avi)
HV3/7 9 mm
(Roberthinos, Violette Moulin, Uribetty i Cau de llunes)
(Rosa, Raquel, Puji i Carles Mulet)
(Gaby, Andrea, Palimp, Sir Villet)
(Musa, Caliope, Cruella i Xurri)
(Jesús M. Tibau, Joana, El veí de dalt i Duschgel)

4. Quarta tongada (abril-octubre 2008)

4.4. Els relats
(Cèlia, Alatrencada, Cau de llunes i Lady Griselda)
HV4/2 Confessió
(Carles Mulet, Euria, Gatot i Té la Mà Maria)
HV4/3 Princesa
(Palito, Xurri, Gaby, Andrea i Antígona)
HV4/4 Let i be
(L’Avi, Robertinhos, Zel i The silver blue sea)
(Elizq, Puji, Duschgel i Júlia Costa)
(Striper, Metamorfosi, Raquel i Jesús M. Tibau)
HV4/7 Mirades
(Violette Moulin, La Rateta Miquey, El veí de dalt i Anna)
(Clint, Carme Fortià, Joana i Cruella)
HV4/9 Somnis
(Sol Solet, Arare, Trina Milán i Núria Aupí)
(Déjà Vie, Anna Tarambana, Carme Rosanes i El veí de dalt)

5. Cinquena tongada (novembre 2008-març 2009)

5.3. Els relats
(Té la Mà Maria, Roi Marphile, La rateta Miquey i Arare)
(Roberthinos, Cèlia, Grum i Khalina)
(Lady Griselda, Jesús M. Tibau, Déja Vie i Trina Milan
(Joana, Gatot, Metamorfosi i Jordi Casanova)
(Zel, Carles Mulet, Sani Girona i Violette)
(Anna, Puji, Carme Rosanas i The silver blue sea)
(Avi, Anna Taramba, Clint i Euria)
(Duschgel, Striper, El veí de dalt i Sol Solet)
(Gaby, Xurri i El veí de dalt)

6. Tots els veïns i veïnes participants

(entre parèntesi, el nombre de cops que han participat en alguna de les cinc tongades)
3. Alepsi (2)
4. Andrea (2)
5. Anna (5)
7. Antígona (2)
8. Arare (5)
9. Babèlia (2)
10. Barbollaire (1)
11. Boira (1)
13. Caliope (1)
19. Cèlia (2)
20. Clint (5)
21. Cruella (3)
22. Déjà Vie (4)
23. Duschgel (5)
24. El petit far (3)
25. El veide dalt (5)
27. Elur (1)
28. Euria (5)
29. Gaby (5)
30. Gatot (4)
31. Grum (1)
32. Hypatia (2)
34. Jo mateixa (3)
37. Josep Manel (1)
39. Khalina (1)
43. L'Avi (5)
45. Lluna (2)
46.Marinetix (3)
47. Metamorfosi (5)
48. Musa (3)
50. Palimp (2)
51. Palito (4)
52. Puji (5)
54. Robertinhos (4)
56. Sani Girona (1)
58. Sol solet (5)
59.Stripper (2)
60. Tals (1)
63. Trillina (2)
65. Uribetty (3)
68. Xurri (4)
69. Zel (5)

Si t'ha agrada't, pots votar-me a:
Votam al TOP CATALÀ!

34 comentaris:

rhanya2 ha dit...

M'apuntes, veïnet? Cal que et doni les dades?
;)

RaT ha dit...

Volandooo!! La RaTeta Miquey de "Els Pensaments de la RaTeta Miquey" a laratetamiquey@gmail.com. Demà t'envio el que et dec. MMMMUUUAAAA

Carme Rosanas ha dit...

Apunta'm, veí, apunta'm

the silver blue sea ha dit...

Serà un plaer tornar-hi a participar, of course.

un petó furtiu d'aquells d'ascensor, Veí ;-)

PS: Ah, em pregunto què pretenieu insinuar quan heu escrit allò de "líricament humit, com vós", jajajaja

el paseante ha dit...

La veritat és que no sé de què van les HV. Sembla complicat. Però si trobo una estona igual participo en una de les teves iniciatives, que no és aquesta.

Striper ha dit...

Si m'apunto no cañl el numero de compte oi que no.

Montse ha dit...

Com que veig que no demanes la Visa - com diu Striper- doncs ja m'hi pots apuntar!!!

ja tardaves, eh? en fer la proposta?

Robertinhos ha dit...

tros de carallot, el dia que ens publiquin o em portes a les promos o et reclamaré drets d'autor!!! jeeje

ja em pots apuntar a la sisena

Jobove - Reus ha dit...

com sempre amb tu fins la mort !!!

khalina ha dit...

fins el 5 de maig estic malament de temps... però em va agradar participar-hi, i sembla ser que comencem a final d'abril no?
Apunta'm sí :)

El veí de dalt ha dit...

Tots apunts/des (menys El nedador, és clar...)
(Kha, ja miraré de posar-te cap el final)

MeTis ha dit...

massa nivel per mi crec.

salutacions.

El veí de dalt ha dit...

Metis,
què dius? Aquí no hi ha nivells ni desnivells. Fes el favor d'apuntar-te, dona; que veuràs que és divertit!

Josep ha dit...

M'han dit que m'hi apunti.

Us sembla bé?

McAbeu ha dit...

Jo no m'hi atreveixo això de la creació iteraria no està fet per mi.
Aprofito el comentari per dir-te que he canviat l'adreça del meu blog, a partir d'ara podràs trobar els meus enigmes a http://xarel-10.blogspot.com/

Eli ha dit...

Hola veí, va vinga... m'apunto... No sé que en sortirà d'això... però vaja... provarè, i farè el que podrè... Veig que teniu tots un bon "nivelón".... segur que quedarè enrera...Però per provar que no quedi!
El meu blog "Somriu, és la segona millor cosa que pots fer amb la boca" i el miliu: eli_h_v@hotmail.com

;-D

Unknown ha dit...

M'ha dit L'Avi, que s'hi ha apuntat. Doncs jo no vull ser menys. (M'agrada tocar-li els dallonses al "jefe")

El Grum

Abogadaenbcn ha dit...

Mira que m'agrada escriure però...jo per ara passopalabra però qui sap si la propera...amb la nena als braços segur que estaré inspirada!

El veí de dalt ha dit...

Josep, Eli i Grum,
apuntats!

McAbeu i Abogada,
doncs a la propera!

Joana ha dit...

Oooh! Per res del món m'ho perdria Veí. Ja saps que us vigilo de prop!
Records!!

zel ha dit...

Io sono preparata, apuntata, e , en fi, que sí, que ja ho saps, com goses preguntar? per cert, la darrera opció, sobra, eh, maco? Petons!

Unknown ha dit...

Apunta'm! I que la inspiració no em falli!!

El veí de dalt ha dit...

Joana, Zel I Núria,
vaja trio de pes!
Apuntades!

Albanta ha dit...

Eiiiiiiiiiii, apunta'm!!! Per mi serà l'estreno... a veure com queda la cosa... que em fa molta il·lusió!!

Anna ha dit...

la meva resposta és la c)... seguida de la a), per suposat!

cal que et doni les dades? ;)

El veí de dalt ha dit...

Albanta,
sempre hi ha un primer cop!

Anna,
ja tardaves...!

Anna ha dit...

M'estrenaré amb les HV, no sé com anirà, però m'hi llenço!
Apunta'm.

El veí de dalt ha dit...

Anna,
benvinguda al club!

Anna Tarambana ha dit...

Jo no faltaré tampoc!!!!!! :)

El veí de dalt ha dit...

Anna,
ja em feies patir!

EvitaBlu ha dit...

Uhmmm..No sé que fer.

esparver ha dit...

Ep, si encara hi sóc a temps apunta-m'hi.

He d'enviar-te alguna dada?

El veí de dalt ha dit...

Eva,
vinga dona! Que no perds res més que temps!

Esparver,
Apuntat. Necessito el teu email!

esparver ha dit...

perdò, esparvermail a gmail.com