14 de maig del 2009

El veidedalt a Què llegeixes? (5)


Tinc un cul de mal seure ( i no com un paner, eh?) Per això em lio sol em mil embolics que no sé com sortir-me'n... Bé, suposo que acabarà bé, com quasi sempre. Perquè em deu agradar això de dormir poc i fer-la petar (la llengua, eh?, no el cul, vull dir). Així doncs, m'he llençat a moderar un del fòrums del Què llegeixes?. Un de l'"Estem llegint..". Es tracta d'escollir un llibre i moderar les aportacions que fen els quellegistes a mesura que el llegim tots alhora. El llibre que he escollit , perquè crec que dona per fer-ne un debat i és prou bo és: Les set aromes del món. Una obra de l'Alfred Bosch. Un viatge per quatre continents a la recerca dels orígens del cafè i de la pròpia identitat del protagonista. L'heu llegit?


Si no ho heu fet, us convido a fer-ho i a apuntar-vos al fórum.

Coi! És gratis!


Si t'ha agrada't, pots votar-me a:
Votam al TOP CATALÀ!

11 comentaris:

Mireia ha dit...

Jo em vaig fer no fa gaire també usuària del QUÈ LLEGEIXES, ja passaré per aquest debat que dius que has encetat.

PS ha dit...

El vaig llegir ja fa uns quants anys i em va tenir engrescada fins el final. Va ésser un viatge per el món i una font de coneixements. L´haurem de rellegir...

Cèlia ha dit...

Jo vaig començar amb ím petu al QL però ja no disposo de gaire temps...

Zincpiritione ha dit...

Oh, quin gran llibre! Parlo de memòria, però diria que els llibres de l'Alfred Bosch mai m'han decepcionat!

Joana ha dit...

M'encana el cafè. El llegiré!
Cul de mal seient i...bellugadis? :)
Bon cap de setmana veí

el paseante ha dit...

Marededeúsenyor, el Veí moderant una cosa de pensar. País...

El veí de dalt ha dit...

Mireia,
a veure si ens trobem al replà

País,
per retrobar els secrets del cafè...

Cèlia,
ni jo!

Zinc,
a mi tampoc.

Joana,
cul com un paner!

Nedador,
ja saps que al mar els llibres es mullen, oi?

novesflors ha dit...

El vaig llegir ja fa uns anys i, tot i que em va agradar, recorde que em va arribar més "L'atles furtiu".

El veí de dalt ha dit...

Noves flors,
a mi també

Physical Therapy Clinics ha dit...

Wow, loving the two photos you posted. You got potential. Please come visit my site rehabilitation services and give me any valuable feedbacks.

Rental Property ha dit...

I forgot about those! Maybe they look good w/ the right outfit? I didn't like skinny jeans when I first saw them. lol. Please come visit my site rental properties when you got time.