16 de novembre del 2010

Eleccions catalanes a la xarxa

Mai, bé; quasi mai,  parlo de política en el blog (ja anem plens tot lu dia per a sobre no aprofitar el poc temps lliure que tenim oi?) , i trenco poc sovint el meu ferm convenciment veïnal. Això no treu que m'interessi per ella i que, mirant ací i allà, hagi descobert un parell de posts i blogs que trec a col.lació.

Ja us dic que no votaré tampoc pel personatge que hi surt en el vídeo de sota (el que sí us dic és que tot i el meu anarquisme residual, seguiré anant a votar; i no em demaneu perquè; perquè cada any, em faig la premisa de ser l'últim), però conec algunes de les  persones que hi surten i valoro molt positivament l'esforç que fan per unir les TIC, les xarxes socials amb la realitat del nostre país i posar-ho a disposició del públic interessat. Que serveixi de gaire ja és una altra cosa.
 





El vídeo d'en Mas i blocaires politòlegs.

Aquí el replà no ens calen gaires explicacions ni convenciments de res, oi? Però o això no treu que deixem sentir altres veus. Almenys, fins el proper post.