19 de novembre del 2011

I demà què?

Aquí normalment mai parlo de política. Tot el dia anem plens i ja cansa... Però us he de dir que demà votaré. I mira que cada cop em fa més mandra... Però entenc que la marea blava que se'ns endurà a tots pel davant durant una temporada llarga haurà de tenir algú que li repliqui i li digui les coses pel seu nom.  I a la cara. I sense estridències ni vergonyes. I amb la raó dels fets, les xifres i la història. Fer-ho al blog tindria el seu públic entre el veïnat, suposo. Però com que el Diario de les Cortes no es fa ressò del que succeeix a Blogville; deixaré que aquest noi digui el que jo diria si tingués un escó.

Primer, perquè no és polític de formació i està per polir (no sé si es deformarà precisament per estar entre tant polític de gomina i bisturí); segon, perquè amb ell pujarà el to literari dels discursos soporífers i repetitius als quals ens tenen acostumats tota la colla pessigolla  (fins i tot diria que serà dels pocs que s'escriurà els seus textos i sense faltes). I tercer, perquè en essència penso com ell pel que fa als temes clau del nostre país. Digueu-me il·lús, però ja estic fins els collons de tanta martingala.

Crec per tant, que ara per ara, aquesta és la millor opció. I seguim tots tan amics.

I si teniu ocasió, llegiu I ara què? Una manera prosaica de definir amb contundència literària les vies per assolir un somni.

6 comentaris:

viu i llegeix ha dit...

doncs demà, votar un escriptor que s'ha engrescat a l'aventura de la seva vida, serà una satisfacció. Espero que no el maseguin massa per els madriles entre tanta fauna política i aprengui a diblar les punyalades traperes dels professionals. Potser no aturarem la marea blava, però jo em sentiré més segura tenint algú de confiança en el congrès, que estic segura que defenserà l'esperit del 10 j i del SI

Ja tinc a punt unes ulleres de coloraines per no patir tant de cop els mapes blaus qye veurem demà al TN ....

RaT ha dit...

Ho tenim xungu, Veí, però almenys morir matant...

Elfreelang ha dit...

Si no podem guanyar, ja que tenim totes les de perdre almenys que surti algú que hi posi literatura !!!

Joana ha dit...

L'he seguit aquests dies per la tele i sí l'he reconegut com l'autor de "L'atles furtiu", el primer llibre d'ell que vaig llegir fa temps i que em va agradar molt, com la manera que parla i sí, tens tota la raó...lluny de la demagògia a què ens tenen acostumats.
Els resultats per ERC no han estat per tirar cuets però supsoso que ja s'ho pensaven.
"Amics i residents a Barcelona"... :)

Dessmond ha dit...

Veí, tu ets conscient del que escrius en el dia de reflexió???????????

El veí de dalt ha dit...

Viu,
t'ha agafat el síncope?

Rateta,
matant vivint, diria jo...

Elfree,
sempre ens salvaran els mots...

Joana,
anem fent...Algun dia això ha d'acabar bé.

Dess,
és que no he reflexionat gaire... M'ha sortit així... Ara la Rosa Diez m'envairà al Marlasca? Glups!