9 de gener del 2012

Demanda de treball veïnal



10 comentaris:

Yáiza ha dit...

I hem de dir si ens proposem o no pel "lloc de treball" senser saber en què consistirà?? =P Com es nota que hi ha crisi i molt atur!

Anna ha dit...

torno de ple al món dels blogs i veig que segueixes igual, organitzant merders, és que no pares! :D

llàstima que em falta un dels requisits d'aquesta oferta tan (ehem) atraient... el temps lliure!

Núria ha dit...

jo ja confio en tu, veí, però acceptar una cita a cegues amb tot el veinat... no se, no se, deixa que m'ho pensi

El veí de dalt ha dit...

Yaiza,
aquí està la gràcia! És un treball voluntari amb recompensa emocional.

Anna,
què bé que tornis! T'espero a les properes HV. I encar que no "penquis" ja et tindrem al corrent.

Núria,
no és una cita a cegues amb TOT el veïnat. Hi haurà "selecció de personal" segons oferta (no ens calen gaires mans). Però ja veig que em quedaré sol...amb la RaTeta.

carina ha dit...

Jo m'hi apunto, però accepteu una estrangera lleidatana per aquesta ocupació?

Glo.Bos.blog ha dit...

Una mica misteriosa aquesta proposta...
Jo no és que m'ajusti del tot al perfil, em falta temps lliure i ganes de pencar, però si axis i tot m'accepteu M'HI APUNTO.

El veí de dalt ha dit...

CArina,
ets lluny..., però ja et poso en llista.

Glo.bos,
Juàs! En el misteri està la gràcia. T'apunto i quan sàpigues de què va, ja diràs.

el paseante ha dit...

Va apunta'm. Coi de carallot embolicador. Això sí, els propers dos mesos seré més a la terra de la boira que a la city.

Joana ha dit...

M'apuntes? o vinc?

zel ha dit...

Jo no sóc de rodalies i a més...sempre arribo tard! Vaja, pels relats no...