23 d’abril del 2012

Sant Jordi veïnal

Avui és Sant Jordi, i toca regalar roses i llibres. Enguany no hem organitzat la moguda de l'any passat perquè prou mogudes tenim en marxa...

Però el primer és el primer: deixo aquí una munió de roses per a les veïnes que avui es passin pel replà. N'hi ha de sobres, no patiu.


A canvi, demano un llibre, és clar. Com que no me'l donareu físicament, deixo que me'l podeu "regalar" al comentari al post i miraré de llegir-lo, seguint la vostra recomanació. I així espavilo amb les ressenyes literàries, que les tinc abandonades...

I jo us recordo que avui és un bon dia per regalar-vos (si és que encara no ho heu fet ), un llibre molt especial: un recull de les millors històries veïnals que trobareu a Verkami. El demaneu ara i se us lliurarà més endavant. Li falta una petita empenta per arribar als 2.000 euros per ser imprès; i només queden nou dies per assolir la fita! No sigueu racanus! I feu-ne difusió entre els vostres replans!



9 comentaris:

Joana ha dit...

Espero que hagis tingut una bona diada.
gràcies per la rosa.
Hi arribarem??? aixxx

khalina ha dit...

gràcies per la rosa, veí

khalina ha dit...

I segur que arribem als 2.000.

El veí de dalt ha dit...

Joana,
de res. I sí, arribarem. He trencat la gaurdiola.

Kha,
de res. El mateix et dic.

Gerònima ha dit...

Ostres! no vaig passar el dia de St. Jordi, però com que veig que les deus haver posat en aigua (i aspirina) perquè estan requeteprecioses, n'agafo una i et recomano un llibre:
Nada te turbe de Susana Pérez Alonso. Editorial Debolsillo.

:)

El vaig llegir fa molts anys, no el recordo PERÒÒÒ gens, però li vaig escriure un 12 al costat (i la puntuació és de l'1 al 10).

:)

Gerònima ha dit...

I espera! un altre:
La hija del caníbal de Rosa Montero Editorial Espasa.
A aquest li vaig posar un 15.
:D

viu i llegeix ha dit...

ai, gracies per la rosa, estimat veí, tu sempre tan atent amb les veïnes, qui diu que ja no queden cavallers!!. Et recomano qualsevol llibre de poemes de'n Joan Margarit. Segur que ja tel's has llegit tots, però aquest poeta bé es mereix una relectura de tant en tant, i com que vas tan atabalat, si no t'ho recordem les veïnes, segur que ni hi penses... aixx, tant pensar amb els quartos del verkami i t'oblides de els coses importants.
Espero que hagis tingut un feliç sant Jordi

El veí de dalt ha dit...

Gerònima,
la del Montero ja l'he llegit. L'altre, no. el buscaré. Si tu ho dius, valdrà la pena.

Viu,
el Margarit l'he lelgitr força però tinc pednent "cartes a un jove poeta". M'ho has recordat!

Glo.Bos.blog ha dit...

Vaja, la meva rosa ja deu estar pansida!
Fins ara no m'hi he assabentat de aquest detall tan bonic que has tingut amb les veïnes. :D
Gracies, Veí
Ah, i el llibre ja el tenim. Per fi