27 d’abril del 2012

Tic, tac,...

Collons, que em feu patir...!

Falten 3 dies i falten 100 putus euros per arribar a fer el cim i poder editar el llibre.


Segur que arribem; però serà in the last minute. Tot ho fem igual. Passa re. Ja estem curtits d'espants.


De totes maneres tinc un plan B: he trucat a un tal Institut Nóos que es veu fan obres socials a gent necessitada. Demà tinc hora concertada. No els vindrà d'aquí.Hem deuen algun favor..

Per cert, hem diuen que a RAC1 al program Via Lliure, de dissabte 28, cap les 11.20 h parlen de les Històries veïnals.

I jo no els he pagat res, eh?

14 comentaris:

Gerònima ha dit...

Aiiiiiiiiiiiii!
Quina vida!!!
Bona nit maco!

Eli ha dit...

Jolines....sí, ara ja només en queden 95€...sembla que estigui fet, però.... Aix!!!!

Si noi, quin patir!!!

;)

Carme Rosanas ha dit...

Doncs tu estaràs curat d'espants...

però jo estic dels nervis amb aquesta lentitud que pugen els diners...

:)

El veí de dalt ha dit...

Gerònima,
Pura vida q dirien a Costa Rica.

Eli,
Duro es predir per mas duro es robar...

Carme,
Pels meus col...., q arribarem.

fanal blau ha dit...

A veure si el personal s'acaba d'animar que falten quatre xavos....
Em sembla que patiràs fins el darrer moment!!!! Segur que la història acaba bé...
Bon finde, veí!

Cris (V/N) ha dit...

Ole oleeeeee, segur que ho aconsseguim :) Petons i bon cap de setmana!!

Carme Rosanas ha dit...

Ja només en falten 70...

Joana ha dit...

Quins nervis!!

Carme Rosanas ha dit...

Bravo, veí... Ja hi som!

Felicitats a tots i totes!!!!

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Eps, que ja surt la barra en verd. Ja ens hem passat i tot!

Veí, haurem de fer intercanvi de llibres, ara sí! :-)

Montse ha dit...

no pot seeeeer, segur que els has donat comissió!!!

cent eurets de no res? ja ho dius bé: a l'últim minut!

vinga,vinga, que ja hi som!

Montse ha dit...

argggggggg, he contestat sense llegir.. ja hi hem arribat? IUPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!

El veí de dalt ha dit...

Fanal,
Cris,
CArme,
Víctor,
Montse,

hem fet el cim! Me'n vaig a emborratxar!

Gerònima ha dit...

Ja ja ja!
Felicitatssssssssssss!