13 d’octubre del 2008

Premis Cats: ja tenim guanyadors!


Estava nominat en tres de les modalitats (Carismàtic, Divertit i Comunitari, en aquest darrer cas per les Històries veïnals) però al final s'ha fet justícia i els Premis cat han quedat ben repartits. S'han atorgat per votació popular i han estat més de cent els participants. Déu-n'hi do! FELICITATS als ORGANITZADORS i als PREMIATS!

Les categories i guanyadors han estat:
  1. Original: És folla aquesta premsa (d'en Charlie-Hit-Hat)
  2. Revelació: La meva illa roja (de la Rita)
  3. Sentiments: Nòmades del vent (de l'Elur)
  4. Compromès: Ara mateix (de la Zel)
  5. Visual: c@ts (de la Boira, la Carme, la Iruna, el Jordi, el Vier, i el Xexu)
  6. Imatges: Té la mà Maria - Reus ( de l'ídem)
  7. Divertit: La iaia té caspa (del Zincpiritione)
  8. Carismàtic: Llum de dona (de la Joana)
  9. Reflexiu: Bona nit i tapa't (del Xexu)
  10. Divulgació: Centpeus (del Dan)
  11. Comunitari: Relats Conjunts (d'ells mateixos)
  12. Polític: Tot és possible (de l'Óscar)

Si t'ha agrada't, pots votar-me a:

Votam al TOP CATALÀ!

5 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Gràcies per fer-ne difusió. Estic contenta pel premis i per haver estat nominada.

Joana ha dit...

T'ha faltat poc Veí... Almenys el meu vot va ser fidel! ;)
Una abraçada!

Montse ha dit...

Moltes felicitats a tothom!!!
:)

Rita ha dit...

Els meus els vas tenir i els tens des de que et vaig començar a llegir, molt abans de ser blocaire.
Un petó, gros!

khalina ha dit...

Felicitats a tots!