16 d’abril del 2009

Els 42 a(replà)gats. Escalfeu motors!


Veïns i veïnes, alea jacta est! Al final: 42.

Heus aquí els 42 valents/es apuntats la Sisena Tongada de les Històries Veïnals. Perdoneu que em posi el primer de la llista, però és l'ordre d'incripció (crec que vaig ser el primer a apuntar-me...;-) i el mateix ordre en que farem el 5è cadàver exquisit; que a aprtir d'ara, anomenaré (i patentaré) com a CADÀVERS VEÏNALS. Suposo que tothom sap de què va això, oi? A banda de fer relats a qatre amns, tots, per odre, fem un vers que acabarà confegint un poema.

Si veieu algun error en la transcripció dels noms o emails i enllaços a blogs, feu-m'ho saber de seguida, sisplau!

Dilluns 21 (o Dimarts 20, que ja no sé on visc!) diré quins són els GRUPS D'ESCALA resultants (després de fer el sorteig amb la ruleta de la Señorita Pepis que diu el Nedador que tinc) per a fer cada relat. I quin és el video que ha fet la Rateta Miquey i que iniciarà totes les històries!

Hi ha nervis al replà?

Buenuuuuuu!


Si t'ha agrada't, pots votar-me a:

Votam al TOP CATALÀ!

12 comentaris:

el paseante ha dit...

Dilluns 21. Manda güevos.

RaT ha dit...

Aclareixo, el vidiu l'he fet jo amb guió de l'estimat Vei de Dalt. Les coses com son.

Montse ha dit...

Això. Manen ous! (traducció literal del nedador)
Que dilluns és 20! Que "no t'enteres"!!!!

ja tremolo, a veure com serà el video, aimaremevasenyor!

El veí de dalt ha dit...

Nedador i Arare,
així m'agrada, que t'estigueu atentus a les meves trampetes...

Rateta,
coi! si hagués sabut que em feies tan de cas, hagués fet un guió amb sexe a mogollón i efectes especials! ;-)

Robertinhos ha dit...

Entre que no saps en quin dia vius, la teva famosa ruleta i que el guió del video és teu, més que animat estic escagarrinat!

una abraçada veí

Els del PiT ha dit...

Veig que hi ha un problema de calendaris. Avises que tanques inscripció el 17 (entenent que a partir del 18 ja no es pot inscriure ningú). Ara veig que has tancat dijous 16 i que dilluns que ve serà 21 en comptes de 20?
Quin cacau!
T'he enviat un correu per afegir-me a la història, però per si t'arriba demà 18 (ja saps com va el correu), en deixo constància en aquest comentari d'avui 17.
Sergi M. Rovira

PS: Ja sé què et regalaré pel teu aniversari (per cert, ja em diràs en quin dia cau).
;-)

El veí de dalt ha dit...

Robert,
vols Dodtis del super?

Sergi,
amb tu 42!

Els del PiT ha dit...

Molt bé!
Comencem?
;-)

khalina ha dit...

quina emoció!

RaT ha dit...

"ah... ah... si... si... més... més... aaaah..."

Colacom "sexe a mogollon", Vei? puc enviar-ho al Calents i Contents com a relat eròtic? Ja veus, jo sempre et faig cas... (je je) Bona niiiit!

Albanta ha dit...

Que si hi ha nervis??? I tant que si... que és la "meva primera vegada"!!!
Ai maremaretameva!!!

El veí de dalt ha dit...

Pit,
comença quan et tqoui!

Kha,
la sento...

RAti,
sexe a tope!

Albanta,
sempre hi ha un primer cop!